Form of Work
Artykuły
(35)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Status
available
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(3)
Author
Golik-Czarnecka Anna
(1)
Jankowski Bogusław Antoni
(1)
Kleczkowski Patryk
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Majchrzak Olga
(1)
Myczko Kazimiera
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Trzepałkowska Edyta
(1)
Waniek-Klimczak Ewa
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(38)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(41)
Language
Polish
(40)
German
(1)
Audience Group
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Języki obce
(34)
Uczenie się
(14)
Motywacja uczenia się
(8)
Nauczanie
(4)
Nauczanie języków obcych
(4)
Trudności w uczeniu się
(4)
Pamięć
(3)
Dysleksja
(1)
Glottodydaktyka
(1)
Inteligencja
(1)
Język angielski
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody nauczania
(1)
Mnemotechnika
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Notatki
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Samokontrola
(1)
Sukces
(1)
Teoria przepływu
(1)
Świadomość
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
41 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 11628, 11128 (2 egz.)
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Prezentacja wybranych teorii oraz modeli nauczania języka obcego: behawioryzm, neobehawioryzm, kognitywizm, model monitora Stephena Krashena, glottodynamiczny model Renzo Titone oraz bimodalny model Marcela Danesi. Pojęcie uczenia - główne typy uczenia się.
No cover
Article
In basket
Mnemotechniki / Dominika Goltz // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2007, nr 3, s.172-174.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 42587 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46224 (1 egz.)
E-book
In basket
Niniejsza publikacja stanowi trzeci tom z cyklu PLEJ, czyli PsychoLingwistycznych Eksploracji Językowych. Jej celem, podobnie jak poprzednich, jest popularyzacja najnowszych osiągnięć w dziedzinie nauczania i uczenia się języków obcych wśród młodych badaczy. Ze względu na charakter artykułów, książka ta została podzielona na trzy części. Pierwsza z nich skupia artykuły dotyczące procesów uczenia się oraz nauczania języków obcych z różnych perspektyw; druga zbiera artykuły przedstawiające wyniki badań nad procesem przyswajania oraz nauczania języków obcych; trzecia natomiast traktuje o praktycznych aspektach związanych z nauczaniem i uczeniem się języków obcych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again