Forma i typ
Artykuły
(65)
Publikacje naukowe
(62)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Dzimińska Małgorzata
(2)
Krzewińska Aneta
(2)
Warwas Izabela
(2)
Łubocki Jakub Maciej
(2)
Łęski Zbigniew
(2)
Adrjan Beata
(1)
Al-Khamisy Danuta
(1)
Andrzejewska Anna (pedagog)
(1)
Andrzejewski Adam (pedagog)
(1)
Antczak Mariola
(1)
Antoszewska Beata
(1)
Baranowska Aneta Sylwia
(1)
Bednarek Józef
(1)
Bołdyrew Aneta
(1)
Bragin Aisen
(1)
Chaczko Krzysztof
(1)
Ciesiołkiewicz Konrad (1977- )
(1)
Czapnik Grzegorz
(1)
Dervishi Flutura
(1)
Dobrołowicz Justyna
(1)
Draganik Helena
(1)
Dzienniak-Pulina Daniela
(1)
Dąbrowska Anna (pedagog)
(1)
Franieczek-Madalińska Agnieszka
(1)
Gajewska Grażyna (pedagog)
(1)
Galanciak Sylwia
(1)
Grochowski Robert (politolog)
(1)
Hinc-Wirkus Magdalena
(1)
Horbowska Justyna
(1)
Kamińska Anna Małgorzata (bibliotekarz)
(1)
Kamińska Janina (pedagog)
(1)
Karczmarzyk Małgorzata Anna
(1)
Kata Joanna
(1)
Kola Anna Maria
(1)
Konieczna Iwona
(1)
Koterwas Agnieszka
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Kroker Natalia
(1)
Lambalgen Michiel van (1954- )
(1)
Lehrer-Knafo Orit
(1)
Lepczyński Krzysztof
(1)
Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna
(1)
Lichtańska Katarzyna
(1)
Ligarski Sebastian (1975- )
(1)
Maculewicz Aneta
(1)
Majchrzak Grzegorz (1969- )
(1)
Malik Natalia (pedagog)
(1)
Marmola Małgorzata
(1)
Małysz Zbigniew
(1)
Miaskowska Marta
(1)
Nikitorowicz Jerzy (1951- )
(1)
Nosek-Kozłowska Katarzyna
(1)
Ochojska Danuta
(1)
Odyniec Katarzyna (pedagogika)
(1)
Ostaszewski Krzysztof
(1)
Palak Zofia (1951- )
(1)
Pardej Katarzyna
(1)
Paruch Daria
(1)
Pierzchała Anna
(1)
Pisarska Agnieszka
(1)
Przybylska Irena
(1)
Pylypiak Irena
(1)
Pędzich Angelika
(1)
Siemionow Justyna
(1)
Siwicki Marek (1957- )
(1)
Smolińska Katarzyna (pedagog)
(1)
Sochocka Kinga
(1)
Sochocki Marcin Jacek
(1)
Sołtysiak Wioletta
(1)
Sońta Martyna
(1)
Staręga-Piasek Joanna
(1)
Szemplińska Anna
(1)
Szmagalski Jerzy
(1)
Szostakowska Katarzyna
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Toczyski Piotr (socjolog)
(1)
Tomczyk Łukasz (pedagog)
(1)
Vrapi Asslan
(1)
Wałęga Agnieszka
(1)
Wańczyk-Welc Anna
(1)
Wieczorek Zbigniew (socjolog)
(1)
Wiktorowicz Justyna
(1)
Wojciechowska Natalia (filolog)
(1)
Zbierzchowska Alicja
(1)
Zelek Patryk
(1)
Zieliński Sebastian
(1)
Ziębińska Beata
(1)
Łukasiewicz-Wieleba Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(66)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(67)
angielski
(2)
Odbiorca
Bibliotekarze
(2)
Temat
COVID-19
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Wychowanie
(6)
Czasopismo polskie
(5)
Internet
(5)
Rodzice
(5)
Dzieci
(4)
Edukacja medialna
(4)
Komunikacja werbalna
(4)
Rzeczywistość wirtualna
(4)
Czasopismo naukowe
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Kompetencje medialne
(3)
Komunikacja wspomagająca
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Młodzież
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele
(3)
Opieka społeczna
(3)
Rodzina
(3)
Szkolnictwo
(3)
Wsparcie społeczne
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Analiza transakcyjna
(2)
Autyzm
(2)
Badania naukowe
(2)
Blog
(2)
Cyberprzemoc
(2)
Czasopismo fachowe
(2)
Czasopismo pedagogiczne
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko chore
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Edukacja międzykulturowa
(2)
Informacja
(2)
Informacja naukowa
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Komunikacja
(2)
Komunikacja internetowa
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metody nauczania
(2)
Nastolatki
(2)
Niepełnosprawni intelektualnie
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Pedagodzy
(2)
Pedagogika medialna
(2)
Pedagogika opiekuńcza
(2)
Postawy
(2)
Praca socjalna
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Smartfon
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Studenci
(2)
Tekst
(2)
Tematy i motywy
(2)
Wielokulturowość
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Agora
(1)
Agresywność
(1)
Analiza dyskursu
(1)
Andragogika
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bernstein, Basil B. (1924-2000)
(1)
Cenzura
(1)
Choroby ludzi
(1)
Covid-19
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Cyberseks
(1)
Cyfrowi tubylcy
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dyskurs
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Dziennikarze
(1)
Efekty uczenia się
(1)
Facebook
(1)
Forum internetowe
(1)
Fundacja "Arka" (Śledziejowice)
(1)
Gazeta
(1)
Gazety hiszpańskie
(1)
Historia
(1)
Imprezy online
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Jakość usług
(1)
Język
(1)
Język polski
(1)
Język środowiskowy
(1)
Języki informacyjne
(1)
Językowy obraz świata
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Temat: dzieło
Opiekun Społeczny (czasopismo)
(2)
Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze (czasopismo)
(2)
Kwartalnik Pedagogiczny
(1)
Praca Socjalna (czasopismo)
(1)
Temat: czas
2001-
(47)
1901-2000
(11)
1989-2000
(7)
1945-1989
(6)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(3)
Albania
(1)
Hiszpania
(1)
Izrael
(1)
Jaworzno (woj. śląskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kutno (woj. łódzkie)
(1)
Nowy Dwór Mazowiecki (woj. mazowieckie)
(1)
Olsztyn (woj. śląskie, pow. częstochowski, gm. Olsztyn)
(1)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Ukraina
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Śledziejowice (woj. małopolskie, pow. wielicki, gm. Wieliczka)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(56)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(45)
Artykuł problemowy
(34)
Raport z badań
(13)
Artykuł z pracy zbiorowej
(7)
Artykuł naukowy
(5)
Case study (studium przypadku)
(5)
Artykuł przeglądowy
(4)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(4)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł monograficzny
(1)
Artykuł publicystyczny
(1)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z bad
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(46)
Edukacja i pedagogika
(35)
Socjologia i społeczeństwo
(21)
Historia
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Psychologia
(3)
Językoznawstwo
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
69 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Publikacja stanowi innowacyjną i ciekawą propozycję całościowego ujęcia problematyki konferencji naukowych. Autorzy na podstawie analizy stanu badań przedstawili piętnaście zagadnień teoretycznych stanowiących o istocie problemu. Omówili m.in. typologie i formy spotkań naukowych, formy wystąpień naukowych, składowe procesu organizacji konferencji (komitety, budżet, zaproszenia, publikacje, ewaluację celów, uczestnictwo). Przedstawili specyfikę konferencji online, w tym także na przykładzie zrealizowanych wydarzeń. Część empiryczna natomiast zawiera szereg wskazówek dla organizatorów konferencji. Stanowi specjalny rodzaj weryfikacji założeń teoretycznych. Publikacja bardzo dobrze wpisuje się w oczekiwania kreatorów polityki naukowej państwa, tj. upowszechniania wiedzy, społecznej użyteczności wyników badań i publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Iwony Hofman W monografii wszechstronnie i szczegółowo zaprezentowano zagadnienie organizacji konferencji naukowych, czym wyróżnia się ona na tle innych publikacji z tego zakresu. Stanowi dopełnienie książek dostępnych na rynku wydawniczym, ponieważ uwzględnia kwestię – niejako wymuszonych przez pandemię COVID-19 – konferencji online. Może być wykorzystywana przez przedstawicieli różnych dyscyplin i dziedzin naukowych. Z recenzji dr hab. prof. UMK Małgorzaty Kruszewskiej Książka ma wymiar interdyscyplinarny. Opisane w niej aspekty plasują się bowiem w orbicie zainteresowań takich obszarów wiedzy, jak: logistyka i planowanie, zarządzanie projektami, zarządzanie jakością, zarządzanie zasobami ludzkimi, marketing, wystąpienia publiczne, planowanie przestrzeni czy gospodarowanie surowcami. Publikacja ma przede wszystkim wydźwięk utylitarny i może służyć jako kompendium wiedzy na temat organizacji rozmaitych imprez naukowych. Ponieważ poza kwestiami organizacyjnymi wskazuje także na konieczność posiadania określonych umiejętności i predyspozycji, może być wykorzystywana również jako podręcznik dla studentów kierunków związanych z komunikacją i mediami czy zarządzaniem. Z recenzji dr hab. prof. UMK Małgorzaty Kowalskiej-Chrzanowskiej
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
W monografii zaprezentowano wyniki jakościowego badania przeprowadzonego w projekcie H2020 CONCISE – Communication role on perception and beliefs of EU Citizens about Science, którego celem było zbadanie roli komunikacji naukowej w kształtowaniu wiedzy, opinii i przekonań obywateli Unii Europejskiej na tematy związane z nauką. W Polsce, Hiszpanii, Portugalii, na Słowacji i we Włoszech przeprowadzono jednodniowe konsultacje społeczne, w których brało udział stu odpowiednio dobranych mieszkańców danego kraju. W niniejszej publikacji przedstawione zostały wyniki konsultacji zrealizowanych w Polsce – we wrześniu 2019 roku w Łodzi. W trakcie moderowanej dyskusji uczestnicy konsultacji podzielili się swoimi opiniami na temat komunikacji naukowej, w tym szans i barier upowszechniania informacji naukowej. Publikacja składa się z czterech rozdziałów odpowiadających czterem tematom konsultacji – zmiany klimatyczne, szczepionki, GMO, medycyna alternatywna – oraz z podsumowania. Na podstawie wypowiedzi uczestników konsultacji przeprowadzonych w ramach projektu CONCISE udało się wysnuć wnioski na temat komunikacji naukowej dla omawianych tematów, jednak nie było możliwości znalezienia standardu dla komunikacji naukowej w Polsce, który mógłby stanowić uniwersalny drogowskaz dla naukowców, popularyzatorów nauki czy dziennikarzy. Każdy temat naukowy wymaga właściwej mu strategii komunikacyjnej. Dla każdego z tematów odbiorcy sformułowali odmienne preferencje dotyczące tego, skąd i w jakiej formie chcieliby otrzymywać informacje. Dlatego wydaje się uzasadnioną rekomendacją, aby osoby komunikujące treści naukowe w danym obszarze tematycznym wnikliwie rozpoznały preferencje odbiorców w tym zakresie, zanim przystąpią do komunikacji naukowej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
zaangażowania opartego na wielokierunkowej komunikacji, kokreacji i wszechstronnej współpracy. W tym duchu rozwija się model nauki obywatelskiej, która zakłada włączanie obywateli we współtworzenie wiedzy (citizen science). W przekonaniu autorów publikacji stwarza to szansę na zapobieganie rozprzestrzenianiu się dezinformacji i pseudonauki, a także może odegrać znaczącą rolę zarówno w przeciwdziałaniu wykluczeniu naukowemu, jak i w procesie demokratyzacji nauki. Książka ma dwie unikalne cechy. Po pierwsze, zagadnienie komunikacji naukowej zostało po raz pierwszy na polskim gruncie zaprezentowane tak szeroko, kompleksowo, ujmując nie tylko jej koncepcję, lecz także wyniki badań empirycznych. Po drugie, kwestie dotyczące komunikacji badano, wykorzystując do tego konsultacje społeczne inspirowane metodą World Wide Views (WWV). Zastosowano więc unikatowe, włączające obywateli podejście badawcze, które zostało opracowane i zaimplementowane w projekcie międzynarodowym H2020 CONCISE – Communication role on perception and beliefs of EU Citizens about Science.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej