Forma i typ
Artykuły
(20)
E-booki
(19)
IBUK Libra
(19)
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Autor
zbiorowa Praca
(7)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Kaczmarek Mirosława
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Chańko Anna
(1)
Chmielewska Magdalena
(1)
Czechowska Dorota Iwona
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Godlewska Aleksandra
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gąsior Marcin (organizacja i zarządzanie)
(1)
Henry Jane
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jankiewicz Jacek
(1)
Jankowski Andrzej (filolog anglista)
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Joseph Stephen
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kasser Tim
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Lawrence G. Calhoun
(1)
Linley Alex P
(1)
Lorek Kamil
(1)
Maciąg Anna
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Niesiobędzka Małgorzata
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Olejniczak Tomasz
(1)
Pilarczyk Bogna
(1)
Raczkowska Jadwiga
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Schwartz Barry
(1)
Sherman K. David
(1)
Siemieniecka Dorota
(1)
Skolimowska Katarzyna
(1)
Skowron Łukasz
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawska Joanna Maria
(1)
Strzyczkowski Konstanty
(1)
Szukalski Piotr
(1)
Szymusiak Henryk
(1)
Sławińska Maria
(1)
Taylor E. Shelley
(1)
Tedeschi Richar G
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Ward Andrew
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Witczak Radosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(29)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(53)
Język
polski
(53)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Ekonomiści
(1)
Gimnazja
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(20)
Konsumenci (ekonomia)
(8)
Optymizm
(6)
Reklama
(6)
Decyzje
(3)
Marketing
(3)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(3)
Dzieci
(2)
Internet
(2)
Konsumenci
(2)
Psychologia
(2)
Unia Europejska
(2)
Zachowanie
(2)
Bezpieczeństwo prawne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja medialna
(1)
Ekologia
(1)
Gospodarka
(1)
Jakość życia
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Ludzie starzy
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Multimedia
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Oświadczenie woli
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Prawa konsumenta
(1)
Prawo cywilne
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Płatności elektroniczne
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Socjalizacja
(1)
Spożycie
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Stopa życiowa
(1)
Stres pourazowy
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Umowa
(1)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
(1)
Wartość
(1)
Zakupoholizm
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Świadomość ekologiczna
(1)
Świadomość społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(13)
Temat: miejsce
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(9)
Artykuł problemowy
(6)
Podręcznik
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Psychologia
(5)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
53 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Świętowanie - kupowanie / Aleksandra Godlewska // ŻYCIE SZKOŁY. - 2012, nr 11, s. 26-27.
Streszczenie: Wskazówki, jak zaplanować wizytę w supermarkecie i jak pożytecznie wykorzystać czas wspólnie spędzany z dziećmi w sklepie.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40167, 40080 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Streszczenie: Książka prezentuje podstawowe techniki i mechanizmy oddziaływania reklamy na konsumentów. Może stanowić doskonałe źródło wiedzy zarówno dla tych, którzy tworzą komunikaty reklamowe, jak i dla tych, którzy je odbierają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39243 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks
Streszczenie: Rozważania na temat wpływu konsumentów na zachowania producentów oraz na ich działania ekologiczne. Autor uświadamia czytelnikowi znaczenie inteligencji ekologicznej, umiejętności świadomego wyboru towarów w sklepach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41690 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Między mieć a być / Jadwiga Raczkowska // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2014, nr 10, s. 3-11.
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 389-[407]
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36634 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Film i Media Audiowizualne)
Bibliogr. przy pracach
Streszczenie: Wpływ treści mediów na zmianę kulturowych konstruktów "dziecka (dzieciństwa)", "dorosłego (dorosłości)" i życia rodzinnego. Analiza zmieniających się światów wartości, ujawniających się w przekazach medialnych. Przedstawienie roli dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego oraz rozrywek i zabaw dla dzieci - ich zagrożeń i korzyści. Ukazanie socjalizacji dziewczynek i chłopców w potrzasku kulturowych pułapek oraz obrazu dziecka w mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39922 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faksymilia, fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Psychologia ekonomiczna to bardzo szeroka dziedzina. Obejmuje analizę zachowania w różnych sferach ekonomii, takich jak przedsiębiorczość, oszczędzanie, funkcjonowanie w systemie podatkowym, hazard czy inwestowanie. Dociekania psychologii ekonomicznej dotyczą nie zachowań poszczególnych jednostek, ale zachowań podmiotów gospodarczych. Lektura z pewnością doprowadzi do lepszego zrozumienia psychologicznych aspektów działań ekonomicznych przez polityków i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38824, 38240 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37913 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej