Forma i typ
Książki
(7)
Artykuły
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Naprawa Renata
(4)
Tanajewska Alicja
(4)
Maternicka Kornela
(2)
Grabowska Jolanta
(1)
Iwanowska Alicja
(1)
Januszek Cecylia
(1)
Korzeniewska Ewa
(1)
Kwiatkowska-Łozińska Mariola
(1)
Lis-Kujawski Andrzej
(1)
Rajchel Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Temat
Kształcenie integracyjne
(8)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(4)
Programy autorskie (pedagog.)
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Erasmus (program)
(1)
Język dziecka
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Metoda Knillów
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Program autorski
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Szkolnictwo ponadgimnazjalne
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Ukryty program
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Opole (woj. opolskie)
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. - Bibliogr. s. 225-232
Streszczenie: Książka omawia zagadnienie integracji osób niepełnosprawnych w szkolnictwie, problematykę ukrytego programu (rozbieżności występujące pomiędzy oficjalnym programem integracji w szkolnictwie a praktyczną jego realizacją), przyczyny istnienia ukrytego programu (zachowania nauczycieli, ocenianie, codzienność szkolna, działanie instytucji-szkoły), obraz siebie osoby niepełnosprawnej. Autor podaje wyniki przeprowadzonych badań na temat zjawiska ukrytego programu na podstawie narracji pracowników szkoły oraz niepełnosprawnych uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41921 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41705 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
wydruk komputerowy jednostronny, oprawa introligatorska.
Streszczenie: Opracowanie zawiera zestaw treści kształcenia językowego i kulturowego, których realizacja odbywa się w ramach nauczania zintegrowanego w kl. IV.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37644 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na s. tyt.: Przygotowane w oparciu o Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 13 stycznia 2005 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół dla uczniów z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym. Tyt. grzb.: Indywidualne programy edukacyjno-terapeutyczne : gimnazjum. - Bibliogr. s. 90-93
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41631 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 115-117. - Na okł.: klasy I-III
Streszczenie: Program został wzbogacony krótkim opisem metod pracy z uczniem niepełnosprawnym umysłowo (metoda dobrego startu M. Bogdanowicz, kinezjologia edukacyjna P. Dennisona, metoda ruchu rozwijajacego W. Sherborne, zabawy z chustą wg A. Wasilak, program "Porusz umysł" D. Friendel-Rudzińskiej, metoda ruchu R. Labana, metoda Ch. i M. Knillów) i zestawem ćwiczeń pomocniczych do stymulacji rozwojowej (mowy, ćwiczeń manualnych i grafomotorycznych, percepcji słuchowej, analizy i syntezy wzrokowej).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41629 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41630 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Program stanowi uporządkowany zbiór ćwiczeń, które doskonalą umiejętności związane z rozwojem emocjonalno-społecznym i rozwijają sprawność językową. Program podzielono na cztery obszary funkcjonowania psychospołecznego dzieci: Postrzeganie siebie i rozumienie uczuć (Poznaję swoje ciało, Poznaję swoje uczucia), Współdziałanie i uczestnictwo w grupie (Wszyscy tworzymy klasę, Możemy liczyć na siebie), Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach (Umiem rozwiązywać problemy, Jestem asertywny), Swobodne porozumiewanie się z otoczeniem (Potrafię się wypowiadać). Każdy obszar zawiera scenariusze podzielone na spotkania. Przeznaczony jest do realizowania z dziećmi w normie intelektualnej lub lekko upośledzonymi umysłowo (na spotkaniu z wychowawcą klasy lub w świetlicy).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39177 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej