Form of Work
Artykuły
(141)
Książki
(85)
Publikacje naukowe
(62)
Publikacje fachowe
(33)
E-booki
(24)
IBUK Libra
(24)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Status
available
(84)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(85)
Author
zbiorowa Praca
(10)
Bartusik Katarzyna (1969- )
(5)
Buszman-Witańska Maria
(5)
Falkowski Andrzej (1953- )
(5)
Majkusiak Danuta
(4)
Otolińska Renata
(4)
Kozioł Leszek
(3)
Madalińska-Michalak Joanna (1965- )
(3)
Seta Magdalena
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Wawak Sławomir (1975- )
(3)
Ćwiklicki Marek
(3)
Bartołd Robert
(2)
Brańka Sebastian
(2)
Brewczyńska Magdalena
(2)
Cabała Paweł
(2)
Czakon Wojciech
(2)
Czekaj Janusz
(2)
Dobrowolski Zbysław
(2)
Dyduch Wojciech (1974- )
(2)
Fazlagić Amir Jan
(2)
Figiel Adam
(2)
Gawrecki Lechosław (1942- )
(2)
Griszel Weronika
(2)
Kaczmarek Jacek
(2)
Kotler Philip
(2)
Manczak Iryna
(2)
Małkus Tomasz
(2)
Mesjasz Czesław
(2)
Mesjasz Czesław (1954- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Nowak Mariusz
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Pioterek Paweł
(2)
Pokrzycka Lidia
(2)
Przybysz Janina
(2)
Stasiak Andrzej
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Szromnik Andrzej (1948- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Wiechoczek Joanna
(2)
Woźniak Krzysztof (organizacja i zarządzanie)
(2)
Włodarczyk Bogdan
(2)
Zadęcka Ewa
(2)
Ackoff Russell Lincoln (1919- )
(1)
Albigowski Marek
(1)
Antczak Mariola
(1)
Antoszkiewicz Jan D
(1)
Banaszak Sławomir (1973- )
(1)
Bezzina Christopher
(1)
Bełz Grzegorz
(1)
Biblioteka
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Bieńkowska Jolanta
(1)
Bocheńska-Włostowska Katarzyna
(1)
Borowiec-Gabryś Monika
(1)
Bratnicki Mariusz (1947- )
(1)
Bryła Paweł
(1)
Brzezińska Danuta
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Bykowski Igor
(1)
Chwałek Jacek
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Cyrson Edward
(1)
Czech Alojzy
(1)
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława
(1)
Dobosz Maria
(1)
Dorożyńska Agnieszka
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dziubińska Agnieszka
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Elsner Danuta
(1)
Flajszok Iwona
(1)
Freyberger Harald J
(1)
Frączkiewicz-Wronka Aldona (1960- )
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawlak Magdalena (bibliotekarz)
(1)
Gawroński Krzysztof
(1)
Gałązka-Sobotka Małgorzata
(1)
Giemza Lech (1976- )
(1)
Gierszewska Grażyna
(1)
Gitling Maciej
(1)
Gnyp Justyna
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Gordon William
(1)
Goriszowski Włodzimierz (1928-2010)
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Gołębiewski Łukasz (1971- )
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grocki Romuald
(1)
Grzegorz Ignatowski
(1)
Głuszek Ewa
(1)
Hak Katarzyna
(1)
Hoffmann-Burdzińska Kinga
(1)
Hughes Mark (1965- )
(1)
Härter Martin
(1)
Year
2020 - 2021
(17)
2010 - 2019
(179)
2000 - 2009
(40)
1990 - 1999
(15)
Time Period of Creation
2001-
(110)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(251)
Language
Polish
(242)
English
(8)
Audience Group
Menedżerowie
(9)
Studenci
(9)
Dyrektorzy szkół
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Bibliotekarze
(1)
Doradcy personalni
(1)
Doradcy zawodowy
(1)
Gimnazja
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Subject
Marketing
(66)
Zarządzanie
(33)
Biblioteki szkolne
(22)
Bibliotekarstwo
(21)
Szkolnictwo
(19)
Przedsiębiorstwo
(14)
Dyrektorzy szkół
(13)
Marketing terytorialny
(10)
Reklama
(9)
Zarządzanie strategiczne
(8)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(8)
Turystyka
(7)
Projektowanie
(6)
Public relations
(6)
Biblioteka
(5)
Biblioteka szkolna
(5)
Miasta
(5)
Oświata
(5)
Promocja czytelnictwa
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Biblioteki
(4)
Globalizacja
(4)
Joomla!
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing a bibliotekarstwo
(4)
Nauczyciele
(4)
Prakseologia
(4)
Przywództwo
(4)
Strony WWW
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Coaching
(3)
Dokumenty
(3)
Etyka biznesu
(3)
Kadry
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing społecznościowy
(3)
Menedżerowie
(3)
Motywacja pracy
(3)
Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa
(3)
Organizacja
(3)
Poradnictwo zawodowe
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Przedszkola
(3)
Szkolnictwo wyższe
(3)
Unia Europejska
(3)
Zarządzanie wiedzą
(3)
Środki masowego przekazu
(3)
Agroturystyka
(2)
Analiza SWOT
(2)
Biblioteka publiczna
(2)
Biblioteki akademickie
(2)
Blogi
(2)
Decyzje
(2)
Ekonomia
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Finansowanie
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Gospodarka
(2)
Innowacje
(2)
Kariera
(2)
Komunikacja marketingowa
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Książka
(2)
Kształcenie
(2)
Kultura
(2)
Kultura masowa
(2)
Logistyka gospodarcza
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Metodologia
(2)
Organizacja pracy
(2)
Organizacje
(2)
Patologia społeczna
(2)
Polityka
(2)
Polityka oświatowa
(2)
Poznanie
(2)
Praca
(2)
Przedsiębiorstwo usługowe
(2)
Przywództwo edukacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Regiony (administracja)
(2)
Samorząd terytorialny
(2)
Społeczeństwo globalne
(2)
Społeczności lokalne
(2)
Szkoła
(2)
Szpitale
(2)
Uczniowie
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Wystawa
(2)
Zarządzanie finansami
(2)
Zarządzanie jakością
(2)
Zarządzanie kryzysowe
(2)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(2)
Zarządzanie projektami
(2)
Zarządzanie publiczne
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
badanie
(2)
Subject: time
2001-
(78)
1901-2000
(8)
1989-2000
(4)
1989-
(2)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(22)
Islandia
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Szprotawa (woj. lubuskie, pow. żagański, gm. Szprotawa)
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(50)
Artykuł z pracy zbiorowej
(49)
Artykuł fachowy
(14)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(14)
Artykuł z czasopisma fachowego
(12)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(10)
Artykuł z czasopisma naukowego
(9)
Podręcznik
(8)
Podręczniki akademickie
(8)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł przeglądowy
(6)
Poradniki
(5)
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(4)
Materiały konferencyjne
(3)
Monografia
(3)
Opracowanie
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Publikacje
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Bibliografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kalendarium
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Statut
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(115)
Edukacja i pedagogika
(30)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(15)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(6)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Nauka i badania
(4)
Psychologia
(4)
Filozofia i etyka
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
251 results Filter
E-book
In basket
Niniejszy numer kwartalnika naukowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu jest poświecony problematyce badań rynkowych, rozpatrywanych w różnych obszarach i kontekstach wynikających z rozwoju takich dyscyplin, jak marketing i socjologia. Cele i metody badań są uwarunkowane specyfiką poszczególnych sektorów oraz potrzebami informacyjnymi organizacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Jak powiedział Albert Einstein: „Kreatywność jest zaraźliwa – podaj ją dalej”. Ideą konferencji CREATIVE VIBES jest podkreślenie potrzeby nieszablonowego myślenia przy podejmowaniu różnorodnych przedsięwzięć, wychodzenia poza schemat, ale także wskazywanie granic użyteczności twórczego rozwiązywania problemów, kiedy wymuszona oryginalność bierze górę. Uczestnicy tego cyklicznego wydarzenia wskazują, że zdolność rozwijania i efektywnego wykorzystywania kreatywności jest istotnym czynnikiem determinującym wartość kapitału intelektualnego oraz rozwoju organizacji. Zagadnienie to stanowi interesujący obszar badawczy, co odzwierciedla prezentowana monografia.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
W publikacji podjęto problematykę wykorzystywania informacji związanych ze zdrowiem w marketingu produktów żywnościowych, skupiając się przede wszystkim na oświadczeniach zdrowotnych i żywieniowych umieszczanych na etykietach. Wybór tematu wynikał z jednej strony z rosnącego znaczenia pozacenowych atrybutów produktów żywnościowych, do których zaliczają się dane o właściwościach odżywczych i zdrowotnych, a z drugiej – z luki badawczej w tym obszarze w polskiej literaturze przedmiotu. Monografia może być użyteczna zarówno dla uczonych zajmujących się marketingiem produktów żywnościowych lub naukami o żywności i żywieniu oraz studentów pokrewnych kierunków, jak i dla praktyków zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach przetwórstwa i dystrybucji produktów z segmentu tzw. „zdrowej żywności”. ZE WSTĘPU Książka bardzo interesująca, oryginalna, warta rozpowszechnienia. Brak na polskim rynku wydawniczym tak kompleksowego opracowania. Podjęty przez Autora problem badawczy jest ważny i nietypowy. Zaletami monografii są zarówno wnikliwe studia literaturowe, jak i wyniki badań własnych Autora. Zgromadzony materiał jest bardzo bogaty i wartościowy. Publikacja ma znaczące walory aplikacyjne. Z RECENZJI DR HAB. RENATY NESTOROWICZ, PROF. UEP
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Tom jest kontynuacją rozważań podjętych w poprzednich książkach z cyklu poświęconego oryginalności słownej. Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
W ramach serii Prace Naukowe Wydawnictwa Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu ukazał się zeszyt naukowy "Nauki o Zarządzaniu 2. Badania rynkowe" pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej. Książka prezentuje zbiór najnowszych wyników badań naukowych m.in. z marketingu, jakości kształcenia, konkurencyjności.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Media społecznościowe są wykorzystywane w komunikacji marketingowej firm już od kilkunastu lat. Nadal jednak brakuje naukowych opracowań na temat zależności pomiędzy działalnością marek w środowisku cyfrowym a zachowaniem konsumentów. Dlatego głównym celem badań przedstawionych w tej publikacji była ocena możliwości budowania kapitału marek w mediach społecznościowych oraz określenie roli różnych czynników psychologicznych w tym procesie. W ramach poszczególnych działań badawczych autorka przeanalizowała współczesne kampanie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i na tej podstawie zaproponowała nową kategoryzację przekazów. Następnie zbadała eksperymentalnie, jaki przekaz i jakie predyspozycje konsumenckie sprzyjają tworzeniu kapitału marki, a także przetestowała, jak sam kapitał może wpływać na responsywność użytkowników Internetu. Wyniki opisanych tu badań ułatwiają prognozowanie skuteczności komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych i mogą być użyteczne zarówno dla naukowców, jak i przedsiębiorców, pracowników agencji reklamowych czy domów mediowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
W kontekście dość dynamicznego rozwoju polskiej gospodarki w ostatnim ćwierćwieczu wyzwaniem dla rodzimych przedsiębiorstw staje się umiejętność budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Teoretycznie wynika ona ze zdolności pogodzenia wysokiej efektywności operacyjnej w bieżącym działaniu ze zdolnością do kreowania i wdrażania zarówno inkrementalnych, jak i przełomowych innowacji. Artykuły zebrane w tegorocznym wydaniu PN Zmiana warunkiem sukcesu, zatytułowanym „W poszukiwaniu źródeł trwałej konkurencyjności”, prezentują różne aspekty kreowania konkurencyjności w obu wskazanych wyżej obszarach.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Zeszyt ten jest próbą przedstawienia Czytelnikowi stanowiska autorów w odniesieniu do współczesnej wiedzy o finansach i zarządzaniu organizacjami złożonymi. Celem autorów artykułów jest poszukiwanie odpowiedzi na pytania: jak te organizacje mogą być skonstruowane, zorganizowane oraz jak mogą funkcjonować w sytuacji, gdy tempo zmian powoduje powstanie nieznanych dotąd zjawisk i procesów, nasuwa nowe problemy, których nie da się rozwiązać bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie” jest ukierunkowany na dostosowywanie analizy świata organizacji i finansów do tempa wspomnianych zmian. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują problematykę pomiaru rentowności przedsiębiorstwa, prognozowania stanu aktywności gospodarczej krajów przed-wschodzących, badania finansowej skuteczności działań B+R w przedsiębiorstwie; jak również analizy czynników rozwoju banków spółdzielczych, oceny skuteczności systemu motywowania kadry kierowniczej, działań marketingowych i mediów społecznościowych w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa. (...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Skala i szybkie tempo zmian zachodzących w sferze społeczno-gospodarczej powodują powstawanie niespotykanych dotąd zjawisk i procesów, rodzą nowe problemy, których rozwiązywać nie da się bez odpowiednich badań i nowej wiedzy. Badania jakichkolwiek zdarzeń wymagają trudu. Trud taki podejmujemy zwykle z dwóch powodów. Jednym jest bezinteresowna ciekawość badacza, częściej jednak przeprowadzamy analizę teoretyczną wtedy, kiedy natrafimy na trudności – gdy nie skutkują wyuczone sposoby dawania sobie rady z rzeczywistością lub też gdy chcemy osiągnąć coś nowego. W tych właśnie dwóch przypadkach źródłem pomocy jest teoria, nowa wiedza. Zawiera ją każdy z prezentowanych artykułów składających się na niniejszy numer „Zeszytów Naukowych Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie”, trzydziesty z kolei, tym razem ukierunkowany na współczesną tematykę funkcjonowania organizacji gospodarczych. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. W dużej mierze są one poświęcone problematyce zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym, zarządzania personelem, ze zwróceniem uwagi szczególnie na kształtowanie pożądanych kompetencji pracowników, jak również problematyce nadzoru właścicielskiego w sektorze przedsiębiorstw komunalnych, marketingu bezpośredniego dóbr luksusowych oraz prezentacji modeli sprawozdawczości małych podmiotów gospodarczych.(...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Zeszyt jest dziełem pracowników naukowo-dydaktycznych naszej Uczelni oraz pracowników z innych szkół wyższych i ośrodków naukowych w kraju, tj. Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu, Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Centralnego Instytutu Ochrony Pracy – Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie. Artykuły, będące efektem prac naukowych prowadzonych w ramach badań podstawowych i wdrożeniowych, prezentują wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Problematyka tekstów składających się na niniejszy Zeszyt koncentruje się głównie wokół zagadnień zarządzania zasobami pracy, kultury bezpieczeństwa pracy, efektywności procesu nauczania studentów w szkolnictwie wyższym, skuteczności mechanizmów zarządzania aktywami organizacji i nadzoru właścicielskiego oraz postrzegania marki jako czynnika procesu nabywczego na rynku dóbr konsumpcyjnych, wykorzystania e-learningu w procesie zarządzania wiedzą i innowacjami w przedsiębiorstwach nowoczesnej gospodarki.(...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
The book contains a series of eight long case studies on various business issues in emerging markets (for instance Polish, Chinese, Nigerian). The authors focus on a variety of topics from marketing, through business operations, finance, leadership, innovation, business development, internationalization and decisions to human resources management. Also, the perspective of the analyzed issues is varied, in the initial case studies, the microeconomic approach dominates, then the mezoeconomic and macroeconomic approach. The team of authors included both academics, with extensive teaching experience in English-speaking studies, and business practitioners whose practical knowledge allows them to explore contemporary business challenges in emerging markets. We are putting this book in the hands of lecturers and students of economics, finance, and management, believing that it will be a source of inspiration, discussion and will allow to better explore contemporary business. At the same time, we hope that by offering this book, we are filling a gap in the publication market, which has been dominated by case studies dedicated to well-known companies, well-known brands, and mature markets.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again