Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(8)
Artykuły
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Autor
Falkowski Andrzej (1953- )
(5)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Brzeziński Łukasz (pedagog)
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cybal-Michalska Agnieszka (1973- )
(1)
Czerw Monika
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Gawrecki Lechosław (1942- )
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Just Monika
(1)
Kowalczyk Elżbieta (ekonomia)
(1)
Kołodziejczak Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Krawiec Marek
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata A
(1)
Michalska-Dominiak Beata
(1)
Michalska-Żyła Agnieszka
(1)
Radłowski Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Tokarski Adam (prawnik)
(1)
Tylińska Renata
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Zubrzycka Elżbieta (1954- )
(1)
Żuchowska-Kotlarz Emilia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(20)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Marketing
(7)
Reklama
(5)
Zarządzanie
(5)
Motywacja
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Negocjacje
(3)
Coaching
(2)
Decyzje
(2)
Kompetencje przywódcze
(2)
Konflikt
(2)
Menedżerowie
(2)
Organizacje
(2)
Poznanie
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Analiza SWOT
(1)
Analiza transakcyjna
(1)
COVID-19
(1)
Coaching (psychologia)
(1)
Design thinking
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dorośli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dzieci
(1)
Epidemie
(1)
Informacja zwrotna
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Konsumenci
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Mobbing
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczyciele
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Optymalizacja biznesu
(1)
Osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika pracy
(1)
Polityka
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Praca
(1)
Proaktywność
(1)
Projektowanie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia mediów
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Psychologia zarządzania
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rynek pracy
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
SWOT
(1)
Samoocena (ocenianie)
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Wybór zawodu
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Poradnik
(3)
Opracowanie
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(15)
Zarządzanie i marketing
(14)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Postępy Psychologii)
Bibliogr. s.148-157. - Indeksy
Streszczenie: Książka jest przykładem analiz badawczych autora na temat praktycznych zastosowań osiągnięć psychologii poznawczej. W części teoretycznej omawia problem percepcji ze szczególnym uwzględnieniem decyzyjnej teorii spostrzegania, teorii neuropsychologicznej i związków procesów emocji ze spostrzeganiem. Prezentuje zagadnienie dostępności do zapamiętanej informacji. Charakteryzuje procesy poznawcze: kategoryzacji, relacji podobieństwa i analogii oraz pokazuje przykład paradoksu Sheparda. W części praktycznej ukazuje możliwości wykorzystania decyzyjnej teorii spostrzegania w praktyce marketingowej (marketingu politycznym, reklamie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38123 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 s. : ilustracje kolor. ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliogr. s. 431-449. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43546 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy
Streszczenie: Spis treści: 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej; 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego; 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne; 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka; 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa; 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka; 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej; 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich; 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy. Dla studentów nauk społecznych oraz dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych i menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowań ludzi w biznesie, polityce i ekonomii.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43200 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliografia na stronach 144-157.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46600 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41046 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Dobrego Nauczyciela)
Bibliogr. s. [40]
Streszczenie: Autorka przedstawia propozycję wykorzystania analizy SWOT w szkole. Metoda służąca samoocenie jednostki i identyfikacji jej otoczenia, może być stosowana przez każdego, kto w różnych momentach życia dokonuje wyborów. Pomaga w kształtowaniu "marketingowej postawy", dzięki której łatwiej poruszać się w otaczającej rzeczywistości. Uczniowi, który lepiej pozna siebie, ułatwi wybór szkoły czy zawodu; nauczycielowi pomoże w planowaniu rozwoju zawodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37913 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Autor artykułów o zarządzaniu w magazynach "Personel i Zarządzanie" oraz "Szef Sprzedaży".
Bibliografia, netografia na stronach 193-194.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47560 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sztuka feedbacku : jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej? / Grzegorz Radłowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 289, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykres ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 286-[290].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia negocjacji : między nauką a praktyką zarządzania / Elżbieta Kowalczyk. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 267 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 233-256. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47992 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 48202 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37955 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady zachowania w organizacji / Stephen P. Robbins ; przekład Joanna Gilewicz. - Poznań : Zysk i S-ka. Wydawnictwo, copyright 2001. - 295, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: "Essentials of organizational behavior" 2000
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41218 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej