Form of Work
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Antczak Mariola
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kieżun Witold (1922- )
(1)
Mardosz-Grabowska Agata
(1)
Matuszewska-Kubicz Agata
(1)
Year
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(2)
Subject
Audyt wewnętrzny
(1)
Benchmarking
(1)
Globalizacja
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kotarbiński, Tadeusz (1886-1981)
(1)
Menedżer
(1)
Prakseologia
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
3 results Filter
E-book
In basket
Date of change: 04.11.2023
W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym społeczeństwie informacyjnym oraz analizę koncepcji marketingu wewnętrznego. Autorki, wykorzystując do realizacji wyznaczonych celów badawczych wszechstronne studia literaturowe, odnoszą się do obowiązujących przepisów prawnych, wskazują na współczesne funkcje, zadania i misje bibliotek, a następnie podejmują próbę wyjaśnienia istoty i znaczenia marketingu wewnętrznego we współczesnej bibliotece. W części badawczej omawiają wyniki badania empirycznego dotyczącego takich zagadnień, jak: stosowane w praktyce elementy marketingu wewnętrznego (np. komunikacja wewnętrzna, system motywacyjny, kultura organizacyjna), ocena funkcjonowania marketingu wewnętrznego przez pracowników, konfrontacja oczekiwań pracowników ze stanem faktycznym. Ważnym dodatkiem do książki jest wyczerpująca bibliografia publikacji na temat marketingu bibliotecznego, począwszy od najwcześniejszej, datowanej na rok 1991. Zaletą monografii jest jej interdyscyplinarny charakter - Czytelnik otrzymuje rzetelne studia naukowe przeprowadzone z punktu widzenia informatologa i bibliologa oraz specjalisty w zakresie marketingu.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Date of change: 18.10.2023
Ostatnie lata przyniosły prawdziwą eksplozję nowych koncepcji, metod i technologii stosowanych w marketingu. Dowodzą one jak żywą, ewoluującą i podlegającą trendom jest sfera biznesu i zarządzania. Marketing często ulega modom i jest podatny na łatwe wyjaśnienia, dlatego niektórych fascynuje, a u innych budzi niechęć, zachwyca, ale też wywołuje sprzeciw. Z jednej strony jest gloryfikowany, a z drugiej – często deprecjonowany. Zrozumienie marketingu i określenie jego przyszłości mogą dokonać się jedynie poprzez poznanie kierunków jego zmian, nowych obszarów zastosowania, alternatywnych sposobów wykorzystania. W książce zaprezentowano trzydzieści dwie koncepcje, metody, technologie, które pozwolą zarówno docenić współczesny marketing, jak i poznać marketing jutra.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Date of change: 19.07.2019
Materiały z seminariów Krytycznej Teorii Organizacji organizacji przez Akademię Leona Koźmińskiego, z lat 2004-2009.
Bibliografia przy referatach
Część 1: Wejście. Kontekst zewnętrzny. Wiedza teoretyczna; 1: Teoria globalizacji; 2: Prakseologia; 3: Wiedza o zarządzaniu; 4: Innowacyjność; Część 2: Transformacja; 5: Transformacja makrosystemu; 6: Menedżer - proces decyzyjny; 7: Informacyjny proces zarządzania; Część 3: Aplikacja; 8: Projektowanie, strategia gospodarcza - kraj i świat. [AW]

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45807 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again