Forma i typ
Książki
(9)
Artykuły
(6)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Gallos Sylwia
(2)
Rożyńska Małgorzata
(2)
Boksa Ewa
(1)
Giermakowska Alicja
(1)
Glej Sandra
(1)
Hedström Gun-Britt
(1)
Kida Jan (1931- )
(1)
Kiepiela-Koperek Aneta
(1)
Kordys Anna
(1)
Kozłowska Kinga
(1)
Kupiec Jolanta (tłumacz)
(1)
Lubner-Piskorska Anna
(1)
Lundberg Ingvar
(1)
Stawowy-Wojnarowska Irena (1926-1993)
(1)
Toczyłowska Katarzyna
(1)
Tornéus Margit
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Temat
Mowa
(12)
Nauczanie początkowe
(8)
Język polski
(5)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Dziecko
(3)
Logopedia
(2)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Foniatria
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Język
(1)
Korekcja mowy
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(3)
Karty pracy ucznia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Utrwalamy samogłoski i spółgłoski / Sylwia Gallos // ŻYCIE SZKOŁY. - 2013, nr 9, s. 20-21.
Streszczenie: Propozycja zabaw utrwalających zapamiętanie samogłosek i spółgłosek.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Propozycja zabaw utrwalających zapamiętanie samogłosek i spółgłosek.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19718 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Artykuł poświęcono ocenie kompetencji słowotwórczych dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Na podstawie badań własnych ukazano dynamikę rozwojową umiejętności tworzenia wyrazów pochodnych, a także dokonano szczegółowej analizy trudności i błędów w utworzonych przez dzieci formach językowych.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43808 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44474 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33061 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: W zbiorze prac o charakterze teoretyczno-dydaktycznym zaprezentowano aktualny stan nauczania języka ojczystego i stopnia jego opanowania przez uczniów klas I-III. Spośród omówionych zagadnień najistotniejsze dotyczą nowoczesnej edukacji polonistycznej w młodszym wieku szkolnym z jej podstawowymi problemami: nauką czytania i pisania, kształceniem językowym i kształceniem literackim. Zwrócono uwagę na przesłanki metodologiczne badań nad kształceniem języka dziecka, rozwojem mowy i myślenia. Przedstawiono uwarunkowania i czynniki sprawcze tego rozwoju na poziomie nauczania klas I-III.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 34897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45362 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43465 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Opracowanie zawiera m.in. krótkie omówienie prawidłowego procesu rozwoju mowy dziecka, najczęstszych zaburzeń mowy (dyslalia, jąkanie), wskazówki dla nauczyciela do postępowania z dzieckiem z wadami mowy. Zasadniczą część książki stanowi zbiór ćwiczeń, zabaw i zajęć przydatnych w realizacji zagadnień ortofonicznych (ćwiczenia motoryki narządów mowy, ćwiczenia oddechowe, rytmizujące, słuchowe) przewidzianych programem wychowania w przedszkolu (z 1992 r.) oraz materiał do ćwiczeń z fonetyki uzupełniający zajęcia lekcyjne w nauczaniu początkowym. =
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34937, 34093 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej