Forma i typ
Artykuły
(25)
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Autor
Domagała-Zyśk Ewa
(2)
Kaczan Radosław
(2)
Konarzewski Krzysztof (1948- )
(2)
Rycielski Piotr
(2)
Wojciechowska Krystyna
(2)
Adama Mickiewicza Uniwersytet im (Poznań )
(1)
Basińska Anna (1978- )
(1)
Bugajska-Jaszczołt Beata
(1)
Chodoń Irena
(1)
Chojnacka-Synaszko Barbara
(1)
Dejko Jadwiga
(1)
Dąbrowski Mirosław
(1)
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej
(1)
Giermakowska Alicja
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Jakubczyk Patrycja
(1)
Jastrząb Bogusława
(1)
Jaworowska Ewa
(1)
Kamińska Jolanta (pedagog)
(1)
Knopik Tomasz
(1)
Komorowska Agnieszka
(1)
Legutko Maria
(1)
Lewandowska Maria
(1)
Michalak Renata
(1)
Mystkowska Halina
(1)
Młodożeniec Katarzyna
(1)
Nadachewicz Katarzyna
(1)
Nawrocka Ewa
(1)
Nowak Jolanta
(1)
Oleksa Karolina
(1)
Pawlak Bożena
(1)
Piotrowski Marek (pedagog)
(1)
Plenkiewicz Maria
(1)
Sterna Danuta
(1)
Supińska Urszula
(1)
Szefler Elżbieta
(1)
Szwajkowski Witold
(1)
Tucholska Stanisława (1946- )
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Wasilewska Olga
(1)
Więckowski Ryszard (1935-2002)
(1)
Wolny Barbara
(1)
Wolska Paulina
(1)
Wydawnictwo Akademickie "Żak" Jacek Śnieciński
(1)
Zagdańska Agnieszka
(1)
Ziętkiewicz Ewa (1949-2020)
(1)
Zwierzyńska Beata
(1)
Łukasik Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(26)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(5)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Temat
Nauczanie początkowe
(29)
Uczniowie klas początkowych
(7)
Matematyka
(5)
Efektywność nauczania
(4)
Nauczanie
(4)
Oceny szkolne
(4)
Nauczanie zintegrowane
(3)
Niepowodzenia szkolne
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Czytanie
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dziecko
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Oceny opisowe
(2)
Pisanie
(2)
Rodzice
(2)
Testy
(2)
Uczenie się
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Gotowość szkolna
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Innowacje
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczyciele
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Pedagogika
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Program nauczania
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Samopoznanie
(1)
Skala ocen (szkolnictwo)
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Słuch
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie fizyczne i kultura fizyczna
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Wzrok
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Publikacje
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
37 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40423, 40422, 40421 (3 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Badanie kompetencji uczniów w międzynarodowych badaniach TIMSS, PIRLS i PISA - najważniejsze informacje. W jaki sposób badano umiejetności uczniów w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych w badaniach TIMSS. Przykłady i komentarz do zadań. Najważniejsze wyniki polskich uczniów. Opinie uczniów o uczeniu się matematyki.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Co umieją sześciolatki / Radosław Kaczan, Piotr Rycielski // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2013, nr 5, s. 43-48.
Streszczenie: Test Umiejętności na Starcie Szkolnym (TUNSS) powstał po to, aby można było dokonać rzetelnej i trafnej analizy zróżnicowania poziomu umiejętności dzieci sześcio- i siedmioletnich. TUNSS umożliwia oszacowanie poziomu kompetencji dzieci na różnych etapach edukacji wczesnoszkolnej. Istotną cechą testu jest to, że dostosowuje on trudność wykorzystywanych zadań do poziomu umiejętności dziecka – kolejne rozwiązywane zadania dobierane są na podstawie wcześniej udzielonych odpowiedzi. Dzięki temu dzieci nie muszą rozwiązywać zadań zbyt łatwych lub zbyt trudnych w stosunku do swojego poziomu umiejętności. Daje to szansę na redukcję negatywnych efektów związanych ze znudzeniem (zadania zbyt proste) lub lękiem i utratą motywacji (zadania zbyt trudne).
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zadania testowe a rzeczywista wiedza uczniów / Witold Szwajkowski // ŻYCIE SZKOŁY. - 2013, nr 10, s. 8-9.
Streszczenie: Umiejętności matematyczne i językowe uczniów na podstawie raportu pt. "Ogólnopolskie badanie umiejętności trzecioklasistów" wydanego w 2012 roku przez Centralną Komisję Egzaminacyjną.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32675 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32522 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ISSN 0083-4254 nr 175)
Bibliogr. s. 254-261. - Streszcz. ang
Streszczenie: Spis treści: I. AKTYWNOŚĆ JEDNOSTKI JAKO PODŁOŻE PROCESÓW ROZWOJOWYCH. 1. Pojęcie aktywności i jej rodzaje; 2. Aktywność jako czynnik rozwoju; 3. Mechanizm wpływu aktywności na rozwój; 4.Główne zadania i osiągnięcia rozwojowe okresu późnego dzieciństwa; 5. Aktywność poznawcza; 6. Rola zewnętrznej interwencji w cykl rozwoju. Dorosły jako mediator pomiędzy dzieckiem a otoczeniem fizyczno-społecznym. II. PRZESTRZEŃ EDUKACYJNA JAKO ZEWNĘTRZNY KONTEKST PODEJMOWANIA PRZEZ DZIECKO AKTYWNOŚCI POZNAWCZEJ. 1. Analiza pojęć: środowisko, środowisko lokalne, środowisko wychowawcze, przestrzeń edukacyjna; 2. Składniki przestrzeni edukacyjnej dziecka w okresie późnego dzieciństwa; 2.1. Przestrzeń fizyczno-przyrodnicza; 2.2. Przestrzeń społeczna; 2.2.1. Rodzina; 2.2.2. Szkoła; 2.2.3. Grupa rówieśnicza; 2.2.4. Społeczność lokalna oraz instytucje środowiska lokalnego; 2.3. Przestrzeń kulturowa; 2.4. Przestrzeń wirtualna. III. WSPÓŁPRACA SZKOŁY I RODZINY W PROCESIE EDUKACYJNYM. 1. Prawne uwarunkowania współuczestnictwa rodziców w procesie edukacji dziecka; 2. Przyczyny dezintegracji; 2.1. Przyczyny osobowe; 2.2. Przyczyny organizacyjne; 2.3.Przyczyny historyczno-społeczno-kulturowe; 3.Obszary współuczestnictwa nauczycieli i rodziców w procesie edukacji. IV. METODOLOGICZNE PODSTAWY BADAŃ WŁASNYCH. 1. Przedmiot i cele badań; 2. Problemy główne i szczegółowe oraz hipotezy badawcze; 3. Dobór zmiennych i ich charakterystyka; 4. Metody, techniki i narzędzia badawcze; 5. Organizacja i procedura badań. V. CHARAKTERYSTYKA PRÓBY BADAWCZEJ. 1. Nauczyciele; 2. Rodzice; 3. Dzieci; 4. Charakterystyka środowisk lokalnych; 4.1. Szkoły wiejskie; 4.2. Szkoła w małym mieście; 4.3. Szkoły dużego miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43383 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: W artykule zaprezentowano wyniki badań kwestionariuszowych, dotyczych opinii rodziców na temat edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Badania przeprowadzono w kwietniu i maju 2011 r. na zlecenie MEN przy współpracy z IBE na reprezentatywnej losowo-warstwowej ogólnopolskiej próbie rodziców dzieci urodzonych w latach 2004-2007.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Streszczenie: Książka zawiera m.in. kryteria oceny, arkusze obserwacyjne, sprawdziany wiedzy i umiejętności oraz przykładowe opisy osiągnięć edukacyjnych uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36500 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej