Forma i typ
Artykuły
(15)
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Autor
Elsner Danuta
(3)
Janus-Sitarz Anna
(2)
Knafel Krystyna
(2)
Podczaszy Kazimiera
(2)
Adrjan Beata
(1)
Chodnicki Jerzy
(1)
Czerwonka Dorota
(1)
Dereń Anna
(1)
Dąbrowska-Bąk Maria
(1)
Granoszewska-Babiańska Dorota
(1)
Gumowska Paulina
(1)
Gumuła Teresa
(1)
Jadczak-Nowacka Małgorzata
(1)
Juhanowicz Urszula
(1)
Kaleta Włodzimierz
(1)
Kapek Katarzyna
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Koterwas Agnieszka
(1)
Lewicka Maria
(1)
Michalski Stanisław (1928-1990)
(1)
Nowak Emilia
(1)
Nowak Stanisław
(1)
Orłowski Bohdan
(1)
Piotrowska-Albin Elżbieta Rozmówca
(1)
Pomianowska Małgorzata Rozmówca (rozwój zawodowy nauczycieli)
(1)
Program Nowa Szkoła
(1)
Satel Anna
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Szlosek Franciszek (1943- )
(1)
Sławecki Tadeusz (1957- )
(1)
Urbańska Magdalena
(1)
Witecki Wojciech
(1)
Wydawnictwo Diecezji Tarnowskiej Biblos
(1)
Związek Nauczycielstwa Polskiego Zarząd Oddziału w Obornikach
(1)
Łyszczarz Michał
(1)
Żłobecki Edward
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Temat
Nauczyciele
(22)
Szkolnictwo
(15)
Oświata
(6)
Język polski
(2)
Kadry
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Wychowanie
(2)
Biblioteki szkolne
(1)
Centralna Komisja Egzaminacyjna
(1)
Czas pracy
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Historia wychowania
(1)
Historycy
(1)
Katolickie Stowarzyszenie Wychowawców
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Krasucki, Józef
(1)
Literatura
(1)
Ministerstwo Edukacji Narodowej
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Oborniki (woj. wielkopolskie ; okręg)
(1)
Oceny szkolne
(1)
Organizacja
(1)
Organizacja oświaty
(1)
Organizacja pracy
(1)
Ośrodek Rozwoju Edukacji (Warszawa)
(1)
Podstawa programowa
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Poradniki
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Przedszkola
(1)
Reforma szkolnictwa
(1)
Rodzice
(1)
Samopoznanie
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Tarnów (woj. małopolskie)
(1)
Uczeni
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wielkopolska
(1)
Wieś
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Związek Nauczycielstwa Polskiego. Okręg Wielkopolski
(1)
Związek Nauczycielstwa Polskiego. Sekcja Emerytów i Rencistów (Oborniki)
(1)
Związek Nauczycielstwa Polskiego. Zarząd Oddziału (Oborniki)
(1)
Związki zawodowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Biografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
29 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 211-[216]
Streszczenie: Rozważania teoretyczne prowadzące do zdefiniowania przemocy strukturalnej w wychowaniu jako zorganizowanego przez państwo formalistyczno-monopolistycznego systemu wychowania służącemu, kosztem dobra dziecka, wygodzie administracji oświatowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37089 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Numer specjalny Mobbing (bullying) z perspektywy teoretycznej i empirycznej [Special issue: Mobbing (bullying) from the theoretical and empirical perspective] Redaktor numeru [Issue editor]: Małgorzata Gamian-Wilk W numerze [Contents] Małgorzata Gamian-Wilk: Wstęp do numeru tematycznego Psychologii Społecznej Mobbing (bullying) z perspektywy teoretycznej i empirycznej [Preface to the special issue „Mobbing (bullying) from the theoretical and empirical perspective”], s. 242–243; Małgorzata Gamian-Wilk, Lidia Grzesiuk: Mobbing w miejscu pracy. Przegląd wyników badań związanych z przejawami mobbingu, genezą i konsekwencjami [Mobbing in the workplace: Review of studies on mobbing manifestations, origin and consequences], doi 10.7366/1896180020163801, s. 244–254; Maciej Macko: Epidemiologia zjawisk typu mobbing/bullying. Podstawowe problemy pomiaru i komunikowania wyników [Prevalence of rates of mobbing/bullying in Poland. Fundamental issues in measurement and dissemination of findings], 10.7366/1896180020163802, s. 255–266; Brita Bjørkel: Whistleblowing: Antecedents and consequences, 10.7366/1896180020163803, s. 267–283; Elżbieta Turska, Irena Pilch: Makiawelizm i kultura organizacji jako predyktory mobbingu w miejscu pracy [Machiavellianism and organizational culture predict workplace mobbing], 10.7366/1896180020163804, s. 284–296; Elżbieta Strutyńska: Nauczyciel w roli ofiary? O uwarunkowaniach mobbingu w środowisku szkolnym [Teacher as a victim? On the determinants of mobbing in school settings], 10.7366/1896180020163805, s. 297–309. Inne artykuły [Other articles] Dorota Kanafa-Chmielewska: Zaangażowanie społeczne z perspektywy psychologicznej [Psychological perspective on social involvement], 10.7366/1896180020163806, s. 310–320; Marcin Moroń: Rozumienie emocji a agresywność i wrogość. Mediacyjna rola empatii, aleksytymii i makiawelizmu [Emotion understanding, aggressiveness and hostility. Mediatory role of empathy, alexithymia and Machiavellianism], 10.7366/1896180020163807, s. 321–338. Metody [Methods] Małgorzata Chrupała-Pniak, Damian Grabowski: Skala motywacji zewnętrznej i wewnętrznej do pracy (WEIMS-PL). Wstępna charakterystyka psychometryczna polskiej wersji kwestionariusza Work Extrinsic and Inrinsic Motivation Scale [Work Extrinsic and Intrinsic Motivation Scale (WEIMS-PL). Psychometric description of the Polish version], 10.7366/1896180020163808, s. 339–355; Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Jarosław Piotrowski, Tomasz Baran: Roszczeniowość psychologiczna i metoda jej pomiaru – polska adaptacja [Polish adaptation of Psychological Entitlement Scale (PES)], 10.7366/1896180020163809, s. 356–367. '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej