Forma i typ
Artykuły
(28)
Publikacje naukowe
(10)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Appelt Karolina (1976- )
(1)
Araszkiewicz Aleksandra (1985- )
(1)
Chałas Krystyna (1952- )
(1)
Czerwiec Karolina
(1)
Flanz Jolanta
(1)
Gaś Zbigniew B
(1)
Głowala Agnieszka
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kłosińska Tatiana
(1)
Lange-Rachwał Magdalena
(1)
Marciniak Izabela (filolog germanista)
(1)
Moskal Katarzyna
(1)
Mroczek Krystyna
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Olszewska Elżbieta
(1)
Parczewska Teresa
(1)
Potyrała Katarzyna
(1)
Prokopiuk Włodzimierz
(1)
Płaziak-Janiszewska Alina
(1)
Płóciennik Elżbieta (pedagog)
(1)
Reczek-Zymróz Łucja
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Tomczak Anna
(1)
Żernik Klaudia
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(5)
2010 - 2019
(27)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Nauczyciele
(22)
Poczucie własnej wartości
(8)
Wychowanie do wartości
(8)
Wychowanie
(5)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Uczniowie
(4)
Wartości
(4)
Wartość
(3)
Przydatność zawodowa
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rodzice
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Action Research
(1)
Aksjologia
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Edukacja kulturalna
(1)
Etyka (przedmiot szkolny)
(1)
Filologia niemiecka
(1)
Filologia polska
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Humanizm (postawa)
(1)
Język polski
(1)
Klimat szkoły
(1)
Kompetencje kulturowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kreatywność
(1)
Krytycyzm
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Licea ogólnokształcące
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mądrość
(1)
Młodzież
(1)
Nadużycie funkcji publicznej
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Postawy
(1)
Prawda
(1)
Przymus
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Reforma edukacji
(1)
Rozmowa
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samodzielność
(1)
Społeczności lokalne
(1)
System wartości
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoła
(1)
Technikum
(1)
Uczenie się
(1)
Uczeń
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wolność
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie do prawdy
(1)
Wychowanie w szkole
(1)
Wychowawca
(1)
Zarządzanie kompetencjami
(1)
Zaufanie
(1)
Zdrowie fizyczne
(1)
Temat: dzieło
Kierunek → Dialog : inspiracje metodyczne nie tylko dla nauczycieli etyki
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(9)
Artykuł z pracy zbiorowej
(9)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Raport z badań
(4)
Opracowanie
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(14)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Nauka i badania
(1)
33 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kierunek → Dialog... / Alina Płaziak-Janiszewska. W: Uczyć Lepiej. 2018/2019, nr 1, s. 8-9. - 2018.
Zawiera recenzję książki: Kierunek - Dialog : inspiracje metodyczne nie tylko dla nauczycieli etyki / red. Alina Płaziak-Janiszewska, Agata Maćkowiak, Karolina Gruchalska-Matuszak. - Poznań, 2017.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46050 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Przedstawiona w dwóch tomach monografia pt. Dziecko w świecie innowacyjnej edukacji, współdziałania i wartości stanowi oryginalne opracowanie w zakresie szeroko rozumianej twórczości dziecka i twórczej pracy nauczyciela. Publikacja skupiła Autorów, którzy współpracowali z Doktor Bronisławą Dymarą i inspirowali się jej twórczością pedagogiczną. Teksty prezentują odkrywcze i twórcze podejścia w pracy z dzieckiem. W opracowaniach jest położony nacisk na niekonwencjonalność w pracy pedagogicznej w odniesieniu do teorii i praktyki. Publikacja jest adresowana do szerokiej rzeszy nauczycieli, badaczy, którym drogie jest dobro dziecka i jego twórczość. Stanowi ona kompendium wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu działań innowacyjnych w pracy z dzieckiem. Zwrócono w niej uwagę na oryginalność metod w kształtowaniu postaw dziecka do twórczości i szeroko rozumianych wartości. Monografia może stanowić źródło inspiracji do ciekawych propozycji dydaktycznych z dzieckiem dla studentów, nauczycieli czy rodziców.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Monografia koncentruje się wokół zagadnień istotnych dla wychowania i profilaktyki zachowań ryzykownych pod względem teoretycznym i praktycznym. Omawia rolę wartości w procesie dojrzewania osobowego oraz rolę nauczyciela w wychowaniu do wartości, aksjologiczny wymiar programów profilaktycznych, preferowane wartości wychowanków opieki zastępczej w Polsce, obowiązki etyczne społeczeństwa wobec dzieci z rodzin z problemem alkoholowym czy opinię współczesnej młodzieży na temat rodziny. Jest to ujęcie interdyscyplinarne, głównie psychologiczne, pedagogiczne i socjologiczne, zawierające wiele interesujących rozwiązań metodycznych, m.in. próbę konstrukcji narzędzia do pomiaru „pozytywnego rozwoju młodzieży”, profilaktykę wobec dzieci wysoko wrażliwych czy młodzieży używającej substancji psychoaktywnych. Publikacja omawia profilaktykę w kontekście psychologii sportu, a także w wsparcie społeczne jako profilaktykę niekorzystnych następstw starzenia się i starości
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej