Forma i typ
Artykuły
(17)
Publikacje naukowe
(7)
Książki
(5)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Autor
Pawlak Mirosław
(4)
Myczko Kazimiera
(2)
Waniek-Klimczak Ewa
(2)
Chamczyk Robert
(1)
Daniel Józef
(1)
Gajewska Elżbieta (filolog)
(1)
Galant Joanna
(1)
Janicka Monika (nauki filologiczne)
(1)
Jas Małgorzata
(1)
Kaźmierczak Małgorzata
(1)
Kic-Drgas Joanna
(1)
Knapik Ewa
(1)
Kodzis Aleksandra Małgorzata
(1)
Kozak Wioletta
(1)
Król-Gierat Werona
(1)
Kształcenie
(1)
Lisowska Kinga (pedagog)
(1)
Marciniak Izabela (filolog germanista)
(1)
Mystkowska-Wiertelak Anna
(1)
Newby David
(1)
Pomirska Zofia
(1)
Przybylski Grzegorz
(1)
Romanowska Maria
(1)
Rzepecka Elżbieta
(1)
Sowa Magdalena (1976- )
(1)
Stankiewicz Katarzyna (1979- )
(1)
Steczkowska Janina Wanda
(1)
Stolarczyk Aleksandra
(1)
Warzecha Edyta
(1)
Zawada Aneta
(1)
Żurek Anna (filolog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(24)
angielski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Doradcy metodyczni
(1)
Konsultanci
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Temat
Nauczyciele
(14)
Nauczanie języków obcych
(7)
Języki obce
(5)
Autonomia (pedagogika)
(3)
Język polski jako obcy
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Język angielski
(2)
Kształcenie nauczycieli
(2)
Metody nauczania
(2)
Nauczyciele języka polskiego jako obcego
(2)
Unia Europejska
(2)
Badania jakościowe
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dziecko z doświadczeniem migracji
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Egzamin ósmoklasisty
(1)
Filologia
(1)
Filologia niemiecka
(1)
Fonetyka
(1)
Internet w dydaktyce
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język środowiskowy
(1)
Komizm
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciel
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podstawa programowa
(1)
Rodzice
(1)
Rynek pracy
(1)
Samokształcenie
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Współpraca nauczycieli języków
(1)
Wymowa
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Językoznawstwo
(5)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
26 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej