Forma i typ
Artykuły
(28)
Książki
(23)
Publikacje naukowe
(16)
E-booki
(7)
IBUK Libra
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(23)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Autor
Brytek-Matera Anna
(3)
Czepczor-Bernat Kamila
(3)
Bąk-Sosnowska Monika
(2)
Celebańska Diana
(2)
Dymek-Kucińska Anna
(2)
Zubrzycka Elżbieta (1954- )
(2)
Zwierzchowska Anna
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Agencja Reklamowo-Handlowa Astral
(1)
Andruszko Robert
(1)
Basińska Małgorzata Anna
(1)
Bieniok Henryk (1940- )
(1)
Biswanger Ela
(1)
Boniecka Klaudia
(1)
Borowiecka Agnieszka
(1)
Borowski Włodzimierz oprac
(1)
Brzostowska Anna
(1)
Cieślik Krystyna
(1)
Ciszewska Ewa
(1)
Cooperberg Jordana
(1)
Czepczor Kamila
(1)
Dragan Wojciech Łukasz
(1)
Dukowicz Agata
(1)
Foreyt John P
(1)
Franusz Georgina
(1)
Gawlik Krystyna
(1)
Goodrick G
(1)
Gortat Mateusz
(1)
Inchauspé Jessie (1992- )
(1)
Jablow Martha Moraghan
(1)
Jagielska Gabriela
(1)
Jakubowska Maria
(1)
Jarosz Agnieszka (medycyna)
(1)
Jastrzębska Magdalena (psycholog)
(1)
Jopkiewicz Andrzej
(1)
Jurczak Marek E
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Leitch Margaret
(1)
Lewis David (1942- )
(1)
Liberska Hanna (1955- )
(1)
Makarewicz-Wujec Magdalena
(1)
Malanowski Łukasz
(1)
Malina Alicja
(1)
Mlostek Tomasz
(1)
Montignac Michel
(1)
Morawin Barbara
(1)
Mysior Radosław
(1)
Noczyńska Anna
(1)
Nowaczyk Marta (kultura fizyczna)
(1)
Nowak Anna
(1)
Nowak Stanisław Bogdan
(1)
Obara-Gołębiowska Małgorzata (1978- )
(1)
Oblacińska Anna
(1)
Ogden Jane (1966- )
(1)
Oniszczenko Włodzimierz
(1)
Passi Vandana A
(1)
Pawłowska Małgorzata
(1)
Paśko Jan Rajmund
(1)
Przychodni Agnieszka
(1)
Rosołek Barbara
(1)
Rynkiewicz Mateusz
(1)
Rynkiewicz Tadeusz (kultura fizyczna)
(1)
Różycka Jagoda
(1)
Sadłowska Anna
(1)
Sielachowicz Katarzyna
(1)
Sikorska Julia
(1)
Somow Urszula
(1)
Stala Karolina
(1)
Stein Richard I
(1)
Supronowicz Anna
(1)
Suwalska-Barancewicz Dorota
(1)
Szocińska Agnieszka
(1)
Sztangierska Beata
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Szymańska Justyna
(1)
Talaga-Duma Małgorzata
(1)
Trojan Elżbieta
(1)
Trojan Maciej
(1)
Tutak Jacek S
(1)
Waszak Małgorzata (nauki o zdrowiu)
(1)
Wawrzycka Dorota
(1)
Wierzba Jolanta
(1)
Wierzbicki Tadeusz
(1)
Wilfley Denise E
(1)
Witańska Klaudia
(1)
Woynarowska Barbara (1940- )
(1)
Wójciak Piotr (1973- )
(1)
Zając Dorota
(1)
Zaleska-Posmyk Izabela
(1)
Zaręba Monika (pedagog)
(1)
Zubkiewicz-Kucharska Agnieszka
(1)
Łuszczyńska Aleksandra (1971- )
(1)
Świderska Mariola
(1)
Żurek Marzena (dietetyk)
(1)
Żurek Piotr (1967- )
(1)
Żywina Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(2)
Rodzice
(2)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Opiekunowie osób z zespołem Downa
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Otyłość
(42)
Nadwaga
(12)
Odżywianie
(11)
Otyłość dzieci i młodzieży
(8)
Dzieci
(5)
Zaburzenia odżywiania
(5)
Młodzież
(4)
Osoby otyłe
(4)
Aktywność fizyczna
(3)
Anoreksja
(3)
Bulimia
(3)
Dziecko
(3)
Terapia poznawczo-behawioralna (CBT)
(3)
Zapobieganie
(3)
Zdrowe żywienie
(3)
Edukacja prozdrowotna
(2)
Edukacja zdrowotna
(2)
Masa ciała
(2)
Obraz własnego ciała
(2)
Profilaktyka otyłości
(2)
Promocja zdrowia
(2)
Psychoterapia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Uczniowie
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Uczucia
(2)
Wskaźnik masy ciała (BMI)
(2)
Zachowanie żywieniowe
(2)
Zdrowe odżywianie
(2)
Alkoholizm
(1)
Aplikacje mobilne
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Bezrobocie
(1)
Choroby cywilizacyjne
(1)
Choroby ludzi
(1)
Choroby metaboliczne
(1)
Cukrzyca
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza
(1)
Dieta odchudzająca
(1)
Dietetyka
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dorośli
(1)
Dymorfizm płciowy
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Downa
(1)
Edukacja żywieniowa
(1)
Glikemia
(1)
Glukoza
(1)
Insulinooporność
(1)
Jakość życia
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Lekomania
(1)
Małżeństwo
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metoda Montignac
(1)
Metody nauczania
(1)
Miażdżyca
(1)
Mobbing
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Narkomania
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nawyki
(1)
Nerwice
(1)
Niepełnosprawność intelektualna
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
(1)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu lekkim
(1)
Nikotynizm
(1)
Obraz samego siebie
(1)
Odchudzanie
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby z depresją
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Piramida zdrowego żywienia
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Potrawy dietetyczne
(1)
Praca
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Psychodietetyka
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Płaca
(1)
Regulacja emocji
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Rodzina zastępcza
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Rynek pracy
(1)
Siedzący tryb życia
(1)
Socjologia kultury
(1)
Sprawność fizyczna
(1)
Status społeczny
(1)
Stopa życiowa
(1)
Stres pourazowy
(1)
Stygmatyzacja społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(18)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gorzów Wielkopolski (woj. lubuskie)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie)
(1)
Leszno (woj. wielkopolskie)
(1)
Ostrowiec Świętokrzyski (woj. świętokrzyskie)
(1)
Powiat leszczyński (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(9)
Artykuł z pracy zbiorowej
(8)
Raport z badań
(6)
Monografia
(5)
Artykuł problemowy
(4)
Poradnik
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Bibliografia
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Przegląd literatury
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Medycyna i zdrowie
(20)
Edukacja i pedagogika
(13)
Psychologia
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Biologia
(3)
Kultura fizyczna i sport
(3)
Kulinaria
(1)
Nauka i badania
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43648 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Otyłość wieku rozwojowego” to podsumowanie najbardziej aktualnej wiedzy dotyczącej przyczyn, diagnostyki, leczenia i zapobiegania nadwadze i otyłości. Od kilkudziesięciu lat eksperci alarmują, że nadmierna masa ciała to jeden z największych problemów zdrowotnych naszych czasów. Szczególnie niepokojące jest tempo w jakim przyrasta liczba otyłych dzieci – Polska jest jednym z krajów w których liczba ta zwiększa się najszybciej. Dziś nie ma wątpliwości, że nadwaga i otyłość to przyczyna wielu chorób, a problem ten coraz częściej staje się poważnym wyzwaniem w pracy lekarzy wszystkich specjalności. Szczególne wyzwanie stoi przed pediatrami – profilaktyka oraz rozpoczęcie leczenia na wczesnym etapie jest warunkiem skutecznego zatrzymania rozwoju nadwagi i otyłości u dziecka. To niezwykle ważne zadanie, bo nadmierny przyrost ilości komórek tłuszczowych w dzieciństwie jest procesem nieodwracalnym i przyczyną otyłości w kolejnych latach życia. „Otyłość wieku rozwojowego” to monografia, która wspiera pediatrów, lekarzy rodzinnych i każdego specjalistę spotykającego w codziennej praktyce pacjentów z nadwagą i otyłością. To również pierwszy tytuł wydany w ramach serii „Praktyka Pediatry”.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Monografia dotyczy ważnego i aktualnego zagadnienia leczenia i zapobiegania otyłości. Osoby otyłe, oprócz zwykle zdiagnozowanych problemów ze zdrowiem, mają również̇ problemy psychologiczne związane z poczuciem własnej wartości, atrakcyjności, ale też w relacjach społecznych czy na rynku pracy, co wpływa na jakość́ ich życia. W monografii Autorka wnikliwie opisała problematykę̨ nadwagi i otyłości oraz przedstawiła interesujące wyniki badań własnych, które miały na celu sprawdzenie, czy stosowanie różnych diet oraz uzyskany w ich wyniku spadek masy ciała mogą̨ stanowić́ o zdrowiu i zadowoleniu z życia kobiet otyłych i z nadwagą.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
W prezentowanym kwartalniku NIT 3(14) zamieszczono osiem artykułów naukowych. W numerze NIT 1(12) 2014 opisano, w jaki sposób w publikacji należy prawidłowo przygotować punkt „Analiza wyników”. Wskazano, jak ważne jest umiejętne ilościowe przedstawienie uzyskanych własnych wyników oraz rezultatów badań o tematyce identycznej lub zbliżonej, wykonanych przez innych autorów. Kolejnym elementem składowym artykułu − jednym z najważniejszych, jest punkt zatytułowany „Dyskusja wyników”. Jeśli autor decyduje się na łączne przedstawienie w jednym punkcie analizy i dyskusji wyników, to po analizie ilościowej powinien dokonać analizy jakościowej według omówionych zasad. Konstrukcja punktu „Dyskusja wyników”, uważanego za najistotniejszą część artykułu, wymaga uprzedniego przygotowania. W praktyce pomocniczo wykorzystuje się w tym celu mapy klastrów, drzewo problemowe lub inne struktury organizacji. Konieczne jest logiczne uporządkowanie przemyśleń, bazujące na pojedynczych wynikach badań lub ich sekwencji. Autor powinien wskazać, jak uzyskane przez niego wyniki mają się do wyników otrzymanych przez innych badaczy, powinien określić, czy są one zbliżone, czy też występują między nimi różnice. Następnie bardzo cenne jest ustosunkowanie się do przyjętych opinii na omawiany temat, do tego, czy wyniki własne i innych autorów je potwierdzają lub też nie i dlaczego. Należy również określić, czy można, na bazie własnych wyników, zaproponować nowe wyjaśnienie rozpatrywanego zjawiska lub problemu. W dyskusji wyników powinna się znaleźć odpowiedź na analizowane pytania badawcze, postawione przez autora we wstępie, a także wytłumaczenie, jak wyniki potwierdzają te odpowiedzi i jak wpasowują się one w aktualny stan wiedzy na analizowany temat. W tej części artykułu powinna też być zawarta argumentacja przemawiająca za przyjęciem lub odrzuceniem hipotezy przyjętej we wstępie. Przedyskutowanie wyników własnych z wynikami innych autorów, próba interpretacji i wyjaśnienia stwierdzonych rozbieżności, sprzecznych wyników, obrona własnego stanowiska w kontekście postawionych pytań powinny stanowić wartość dodaną pracy. Istotne jest, aby unikać powtórzenia treści z poprzedniego punktu (tj. punktu zatytułowanego „Analiza wyników”). Jednakże, dokonując odpowiedzi na postawione pytania, należy poprzeć je uzyskanymi wynikami, odsyłając czytelnika do umieszczonych w tekście tabel lub rysunków. Dyskusja wyników powinna być napisana w formie zwięzłej; powinna być krótka i konkretna. Nie do przecenienia jest sekwencjonowanie informacji, tj. przedstawienie odpowiedzi dotyczącej zapytania problemowego, następnie przedstawienie stosownych wyników własnych je popierających, a także powołanie się na publikacje innych autorów. Znaczenie tego punktu jest bardzo duże, bo wskazuje na dojrzałość autora w podjęciu właściwie zaplanowanego eksperymentu, na jego umiejętności interpretacji wyników, przedstawienia własnych opinii, jak też właściwego przedyskutowania wyników własnych z wynikami innych autorów. Cenne jest też wskazanie ograniczeń i ewentualnych słabych punktów w publikacji w kontekście konieczności przeprowadzenia dalszych badań w celu ich wyjaśnienia. Prawidłowo zaprezentowana dyskusja wyników jest punktem wyjścia do napisania wniosków z pracy. Te, przedstawione w odpowiedniej hierarchii, nie mogą stanowić powtórzenia wyników badań własnych. Powinny być ich uogólnieniem, wskazaniem na istotne kwestie z nich wynikające, potwierdzeniem dotychczasowej wiedzy na dany temat. Należy w nich również wskazać na zagadnienia wymagające weryfikacji i/lub kontynuacji badań. Czytelnik powinien bowiem otrzymać jasną informację o tym, czego ważnego może się z treści artykułu dowiedzieć i jakie kwestie w nim zawarte mają charakter spekulatywny. Ważne jest też wyjaśnienie przez autora, na czym polega oryginalność podjętego przez niego problemu badawczego oraz uzyskanych wyników. W podsumowaniu badacz powinien się ustosunkować do postawionej hipotezy z zaznaczeniem, co przemawia za jej przyjęciem lub odrzuceniem. Rezultatem analizy jakościowej powinno być nakreślenie (...)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Spis treści: 1. Wpływ zanieczyszczenia powietrza na płodność 2. Otyłość a niedobór witaminy D 3. Wpływ związku mikroflory jelitowej z dietą ketogeniczną na zdrowie Czasopismo Naukowe „Nauki Przyrodnicze i Medyczne” (ENG: Journal of Life and Medical Sciences) jest kontynuacją czasopisma Nauki Przyrodnicze. Czasopismo wydawane jest nieprzerwanie od 2013 roku przez Stowarzyszenie Młodych Naukowców. W latach 2013-2018 czasopismo było klasyfikowane w wykazie czasopism punktowanych Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z liczbą 2 punktów. Po zmianie w prawie od 2019 roku czasopismo posiada 5 punktów. Ideą czasopisma jest umożliwienie publikacji prac oryginalnych oraz przeglądowych przygotowanych przez młodych adeptów nauki (studentów działających w kołach naukowych, doktorantów, młodych pracowników nauki). Publikacja w czasopiśmie jest bezpłatna. Wszystkie nadesłane artykuły są recenzowane z zachowaniem najwyższych standardów określonych przez Komitet do spraw Etyki Publikacyjnej (COPE – Committee on Publication Ethics). Tematyka: szeroko rozumiane nauki przyrodnicze i medyczne (biologia, chemia, technologia żywności, dietetyka, żywienie, biogeografia, zootechnika, ogrodnictwo, rolnictwo, ekologia, inne zbliżone).
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Pojęcie stylu życia jest socjologicznym pojęciem trudnym do zdefiniowania. Przyjęty styl życia silnie wpływa na przyjęte zachowania zdrowotne. Szczególnie zachowania zdrowotne nabyte w okresie dziecięcym i młodzieńczym mają szczególne znaczenie w dorosłym życiu. W okresie dzieciństwa dochodzi do kształtowania i utrwalania postaw zdrowotnych (Wagner, Banaszkiewicz i in. 2015), które wraz ze zdobytą wiedzą i nabywanymi umiejętnościami wpływają na charakter postaw zdrowotnych w dorosłym życiu. Znaczący wpływ na kształtowanie prawidłowej postawy zdrowotnej w dzieciństwie ma środowisko rodzinne. Zgodnie z danymi WHO aż 75% potrzeb jest zaspokajanych przez jednostkę w środowisku domowym. Zachowania prozdrowotne nabywane w domu są to głównie czynności związane z higieną osobistą, psychiczną i otoczenia, podstawowym sposobem odżywiania, stosowaniem używek, organizacją czasu wolnego i aktywności fizycznej, przestrzeganiem zaleceń lekarskich oraz korzystaniem z badań profilaktycznych (Bednarek i Bednarz 2013). Zachowania zdrowotne są wyznaczane również przez kontekst społeczny i kulturowy. Często praktyki zdrowotne nie są wynikiem zamierzonych zachowań, a jedynie wynikają z ogólnie przyjętych norm społecznych (RomanowskaTołłoczko 2011). Wypracowana postawa zdrowotna jest integralną częścią procesu socjalizacji jednostki. Według koncepcji M. Lalonde styl życia bezpośrednio determinuje zdrowie jednostki (Wagner, Banaszkiewicz i in. 2015), a do czynników warunkujących zdrowie zalicza się: czynniki biologiczne (genetyczne), środowisko zewnętrzne, styl życia, oraz efekty medyczne (Romanowska-Tołłoczko 2011). Styl życia znacząco wpływa na rozwój fizyczny, oraz funkcjonowanie psychospołeczne (Humeniuk, Dąbska i in. 2018), jest ściśle związany z codziennymi zachowaniami, specyficznymi dla danej jednostki lub zbiorowości. Determinują go czynniki społeczno-kulturowe, oraz osobiste cechy jednostek (RomanowskaTołłoczko 2011). Styl życia jest kształtowany w oparciu o wzorce dostarczane przez otoczenie.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Agata Dukowicz, Julia Sikorska, Justyna Szymańska, Maciej Trojan: Asymetria funkcjonalna mózgu w badaniach z udziałem naczelnych [Functional asymmetry of the brain in studies of primates], s. 7–28; Małgorzata Anna Basińska, Agnieszka Szocińska: Temperament a występowanie syndromów psychosomatycznych według The Diagnostic Criteria for Psychosomatic Research – DCPR u pacjentów z chorobami kardiologicznymi [Temperament and the occurrence of psychosomatic syndromes described in the Diagnostic Criteria for Psychosomatic Research – DCPR taking into consideration patients with heart diseases], s. 29–46; Karolina Stala, Łukas z Malanowski: Rozpoznawanie emocji przez sprawców przestępstw seksualnych [Emotion recognition in sex offenders], s. 47–64; Włodzimierz Oniszczenko, Wojciech Łukasz Dragan: Cechy temperamentu w ujęciu Regulacyjnej Teorii Temperamentu: związek z zaburzeniami psychicznymi i ich genetycznym podłożem [Temperament traits in terms of Regulative Theory of Temperament: The relationship with mental disorders and their genetic background], s. 66–92.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Czynnikiem kształtującym relacje jest stosunek uczniów do nauczycieli, a także nauczycieli do uczniów. Stosunek ten zaś jest zmienny w czasie. Z tego powodu podobną zmiennością charakteryzować się będą również same relacje. Rozważania nad nimi są zatem ciągle aktualne. Rola nauczyciela w szkole jest jasno określona – polega ona na uczeniu i wychowywaniu. Jako że jest to obowiązek wynikający wprost ze stosunku pracy, większość nauczycieli stara się to robić w sposób odpowiedziany i rzetelny. Określona jest także rola ucznia – ma on nabywać umiejętności przewidziane w programie nauczania oraz poddawać się działaniu procesu wychowawczego. O ile jednak nauczyciel musi robić to, co ma przykazane, o tyle uczeń może, ale nie musi. Nauczyciel podejmuje się wypełniać swoje obowiązki świadomie i dobrowolnie, natomiast uczeń jest objęty obowiązkiem uczęszczania do szkoły. Z tego powodu ich relacje są rożne. To przede wszystkim nauczyciel powinien dbać o poprawne relacje, aby ucznia nie zrażać do nauki, a wręcz przeciwnie – zachęcać. Poprawne relacje to nie „nadskakiwanie” uczniom, ale rozważne działania w celu ich mobilizacji. Tematem wiodącym w niniejszej monografii jest uczeń i nauczyciel we współczesnej szkole w rożnych kontekstach pedagogicznej rzeczywistości. Pisząc o współczesnych problemach pedagogiki, nie można zapominać o jej przeszłości. Od tego nie da się uciec, bowiem przeszłość zawsze wywiera piętno na współczesności. Publikacja ukazuje, jak rożne czynniki – na pozór nieistotne – mogą wpływać na relacje uczeń–nauczyciel. Autorzy poszczególnych rozdziałów podejmują refleksje nad wpływem sposobu i rodzaju nauczania oraz innowacyjnych działań nauczyciela na relacje uczeń–nauczyciel. Odrębnym i ważnym zagadnieniem poruszanym przez nich jest oddziaływanie rożnych czynników – w tym między innymi roli samego nauczyciela, jak również czynników pozadydaktycznych – na relacje uczeń–nauczyciel.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej