Form of Work
Książki
(1227)
Artykuły
(133)
Publikacje naukowe
(54)
Publikacje fachowe
(48)
Publikacje dydaktyczne
(46)
E-booki
(16)
IBUK Libra
(16)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Druki ulotne
(1)
Status
available
(1147)
unavailable
(74)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1221)
Czytelnia
(1)
Author
Śliwerski Bogusław (1954- )
(16)
Majkusiak Danuta
(14)
Łobocki Mieczysław (1929-2012)
(14)
Brzeziński Jerzy
(13)
Przetacznik-Gierowska Maria (1920-1995)
(13)
Strelau Jan (1931-2020)
(12)
Wydawnictwo Naukowe PWN
(12)
Radzicki Józef
(11)
Sęk Helena (1938- )
(11)
Kwieciński Zbigniew (1941- )
(10)
Włodarski Ziemowit (1925-2014)
(10)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(9)
Zimbardo Philip G (1933- )
(9)
Johnson Robert L
(8)
Kruszewski Krzysztof (1939-2015)
(8)
McCann Vivian
(8)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(8)
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
(8)
Gnitecki Janusz (1945-2008)
(7)
Czerniawska Ewa (1955- )
(6)
Doliński Dariusz (1959- )
(6)
Dykcik Władysław (1942-2013)
(6)
Makiełło-Jarża Grażyna
(6)
Żebrowska Maria (1900-1978)
(6)
Cierpiałkowska Lidia
(5)
Gilewicz Joanna
(5)
Kupisiewicz Czesław (1924-2015)
(5)
Materiały I Podręczniki Mariana Pietrasz
(5)
Nowicka Ewa
(5)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(5)
Sztompka Piotr (1944- )
(5)
Zimbardo Philip G
(5)
Bardach Juliusz (1914-2010)
(4)
Cialdini Robert
(4)
Czerepaniak-Walczak Maria
(4)
Dudzikowa Maria (1938- )
(4)
Dąbrowski Zdzisław (1930-2020)
(4)
Harwas-Napierała Barbara (1947- )
(4)
Komosa Andrzej
(4)
Matczak Anna
(4)
Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych
(4)
Państwowy Zakład Wydawnictw Lekarskich
(4)
Pietraszewski Marian
(4)
Podgórski Ryszard Adam
(4)
Rusiński Michał
(4)
Stanosz Barbara
(4)
Stemplewska-Żakowicz Katarzyna
(4)
Sylwanowicz Witold (1901-1975)
(4)
Trempała Janusz (1953- )
(4)
Tyszkowa Maria (1932-1993)
(4)
Uniwersytet Jagielloński Wydawnictwo
(4)
Akert Robin M
(3)
Andruszko Robert
(3)
Antczak Mariola
(3)
Arends Richard I
(3)
Aronson Elliot (1932- )
(3)
Babska Zofia
(3)
Biologia
(3)
Birch Ann
(3)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(3)
Bondarowicz Marian
(3)
Brzezińska Anna (1949- )
(3)
Cytowska Maria (1922-2007)
(3)
Czerniawska Ewa
(3)
Falińska Krystyna
(3)
Franus Edward (1916-2009)
(3)
Gajdzińska Monika
(3)
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
(3)
Gniadek Stanisław
(3)
Goban-Klas Tomasz
(3)
Godlewski Michał (1917- )
(3)
Harmonia Universalis
(3)
Hejnicka-Bezwińska Teresa (1941- )
(3)
Hornowski Bolesław (1914-1983)
(3)
Hurlock Elizabeth Bergner (1898-1988)
(3)
Jaczewski Andrzej (1929- )
(3)
Jastrzębowska Grażyna
(3)
Klim-Klimaszewska Anna
(3)
Kołaczyk Zdzisław
(3)
Krawcewicz Stanisław (1930-1987)
(3)
Krejtz Krzysztof
(3)
Kujawiński Jerzy (1928- )
(3)
Laskowska Regina
(3)
Lewandowska Kinga
(3)
Lipkowski Otton
(3)
Materska Maria (1942- )
(3)
Mikrut Adam
(3)
Namysłowska Irena
(3)
Nęcka Edward (1953- )
(3)
Obuchowska Irena (1932-2016)
(3)
Olejnik Marian
(3)
Owczarek Sławomir
(3)
Paterka Stanisław
(3)
Piotrowski Włodzimierz
(3)
Prylińska Ewa
(3)
Radomski Jan (1898-1977)
(3)
Rosemann Barbara
(3)
Rubinow Tea
(3)
Schaffer H. Rudolph (1926-2008)
(3)
Stawińska Urszula
(3)
Year
2020 - 2021
(13)
2010 - 2019
(331)
2000 - 2009
(545)
1990 - 1999
(259)
1980 - 1989
(99)
1970 - 1979
(98)
1960 - 1969
(19)
1950 - 1959
(11)
1940 - 1949
(2)
Time Period of Creation
2001-
(163)
1989-2000
(24)
1945-1989
(14)
1901-2000
(1)
Country
Poland
(1377)
Language
Polish
(1372)
Audience Group
Szkoły wyższe
(28)
Psycholodzy
(10)
Studenci
(7)
Nauczyciele
(6)
Bibliotekarze
(4)
Fizjoterapeuci
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(3)
Pedagodzy
(3)
Rodzice
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Wychowawcy małych dzieci
(2)
14-17 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dietetycy i żywieniowcy
(1)
Lekarze
(1)
Licea
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele wychowania obywatelskiego
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Promotorzy zdrowia
(1)
Przedszkola
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Technika
(1)
Subject
Podręczniki akademickie
(173)
Podręczniki
(93)
Psychologia
(67)
Podręczniki szkolne
(65)
Pedagogika
(64)
Historia
(38)
Język polski
(38)
Wychowanie
(38)
Nauczanie
(35)
Psychologia rozwojowa
(32)
Przedsiębiorstwo
(29)
Psychologia społeczna
(28)
Dziecko
(27)
Pedagogika specjalna
(26)
Socjologia
(25)
Osobowość
(23)
Zarządzanie
(23)
Nauczanie początkowe
(22)
Biblioteki szkolne
(19)
Prawo
(19)
Matematyka
(18)
Ekonomia
(17)
Polska
(17)
Psychoterapia
(17)
Podręcznik
(16)
Rachunkowość
(16)
Uczenie się
(16)
Wychowanie przedszkolne
(16)
Język niemiecki
(15)
Logopedia
(15)
Marketing
(15)
Stosunki interpersonalne
(15)
Szkolnictwo
(15)
Nauczanie zintegrowane
(14)
Pedagogika resocjalizacyjna
(14)
Praca
(13)
Rodzina
(13)
Statystyka
(13)
Komunikacja społeczna
(12)
Oświata
(12)
Podręczniki do nauczania początkowego
(12)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(12)
Opieka społeczna
(11)
Zbiory biblioteczne
(11)
Anatomia
(10)
Dziecko niepełnosprawne
(10)
Język angielski
(10)
Logika
(10)
Patologia społeczna
(10)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(10)
Psychologia kliniczna
(10)
Socjotechnika
(10)
Etyka
(9)
Gospodarka
(9)
Młodzież
(9)
Nauki społeczne
(9)
Polityka
(9)
Biologia
(8)
Diagnoza pedagogiczna
(8)
Ekonomika
(8)
Fizyka
(8)
Gimnastyka
(8)
Język francuski
(8)
Kultura
(8)
Literatura polska
(8)
Mowa
(8)
Organizacja
(8)
Pamięć
(8)
Pedagogika opiekuńcza
(8)
Polityka społeczna
(8)
Psychologia wychowawcza
(8)
Psychopatologia
(8)
Public relations
(8)
Turystyka
(8)
podręcznik akademicki
(8)
Anatomia człowieka
(7)
Czytelnictwo
(7)
Diagnoza
(7)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(7)
Dziecko niesłyszące
(7)
Edukacja ekologiczna
(7)
Finanse
(7)
Inteligencja (psychol.)
(7)
Internet
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Metodologia
(7)
Motywacja pracy
(7)
Nauczyciele
(7)
Negocjacje
(7)
Państwo
(7)
Podręczniki dla szkół ponadgimnazjalnych
(7)
Poznanie
(7)
Socjalizacja
(7)
Społeczeństwo informacyjne
(7)
Stres
(7)
Antropologia
(6)
Biurowość
(6)
Botanika
(6)
Dysleksja i dysgrafia
(6)
Emocje
(6)
Subject: work
Krzyżacy
(1)
Paradygmaty dydaktyki
(1)
Subject: time
2001-
(39)
1901-2000
(12)
1801-1900
(4)
1501-1600
(3)
1601-1700
(3)
1701-1800
(3)
1989-2000
(3)
1001-1100
(2)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
1918-1939
(1)
1945-1989
(1)
300-201 p.n.e.
(1)
400-301 p.n.e.
(1)
901-1000
(1)
Subject: place
Polska
(25)
Grecja
(2)
Czechy
(1)
Dania
(1)
Egipt
(1)
Japonia
(1)
Litwa
(1)
Państwo Moskiewskie
(1)
Rosja
(1)
Ruś Kijowska
(1)
Starożytna Grecja
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Ziemie Odzyskane
(1)
Żmudź
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(110)
Podręcznik
(106)
Podręczniki
(26)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(15)
Praca zbiorowa
(14)
Artykuł z czasopisma fachowego
(12)
Artykuł fachowy
(8)
Artykuł problemowy
(8)
Podręczniki [Typ publikacji]
(7)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(5)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(4)
Podręczniki szkolne
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Podręczniki dla dzieci
(3)
Monografia
(2)
Podręczniki do nauczania początkowego
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
E-booki
(1)
E-podręcznik
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Malarstwo polskie
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki multimedialne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Prace popularne [Typ publikacji]
(1)
Progmy nauczania początkowego
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć dla żłobków
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(96)
Psychologia
(30)
Socjologia i społeczeństwo
(19)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(17)
Medycyna i zdrowie
(15)
Zarządzanie i marketing
(11)
Historia
(10)
Językoznawstwo
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Kultura i sztuka
(5)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Geografia i nauki o Ziemi
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Biologia
(2)
Hobby i czas wolny
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Chemia
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Matematyka
(1)
Nauka i badania
(1)
1380 results Filter
Book
In basket
Edukacja zdrowotna. Podstawy teoretyczne, metodyka, praktyka” to kompendium wiedzy dotyczące kształtowania kompetencji umożliwiających ludziom dbanie o zdrowie własne i społeczności, w której żyją. W pierwszej części podręcznika omówiono teoretyczne podstawy edukacji zdrowotnej, nakreślono jej etyczne aspekty, opisano role i kompetencje osób prowadzących edukację zdrowotną oraz przedstawiono metodykę jej prowadzenia. Druga – praktyczna część – dotyczy wybranych obszarów tematycznych w edukacji zdrowotnej dzieci i młodzieży. W tej sekcji, wzbogaconej o gotowe scenariusze zajęć, poruszono zagadnienia związane z edukacją w zakresie: dbałości o ciało, zdrowia psychicznego, żywienia, aktywności fizycznej, bezpieczeństwa, zdrowia seksualnego, zapobiegania zachowaniom ryzykownym, bycia aktywnym pacjentem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44822 (1 egz.)
E-book
In basket
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Monografia, którą przekazuję do rąk czytelników, powstała w wyniku moich wieloletnich badań, a także bogatych doświadczeń pedagogicznych i psychoterapeutycznych, obejmujących zjawisko, które od bodaj siedmiu czy ośmiu dekad literatura przedmiotu (licząca obecnie setki, jeśli nie tysiące, opracowań krytycznych czy przeglądowych) opatruje zbiorczym terminem „stres”. W badaniach empirycznych zagadnienie stresu w profesji nauczyciela oraz czynników, które go warunkują, zaczęto podejmować dopiero w latach 70. XX wieku. Wtedy okazało się, że jedna trzecia nauczycieli przeżywa stres w związku ze swoją pracą, w kolejnych zaś latach skupiono się na ich konkretnych problemach. Tematem monografii jest związek między zasobami a wypaleniem, będącym pochodną stresu zawodowego i poczuciem zdrowia. Poruszam w niej problematykę stresu zawodowego u nauczycieli, wykorzystując osiągnięcia takich dziedzin, jak psychologia, pedagogika, pedeutologia, filozofia, medycyna, i diagnozuję stan polskiego systemu oświaty. Niezwykle istotne w tej książce jest, obok przedstawienia wyników badań nad stresem, podniesienie kwestii edukacji profilaktycznej. Jest to o tyle ważne, że zawód nauczyciela to jedna z najbardziej społecznie odpowiedzialnych funkcji. To nauczyciele, realizujący swoje zadania w niedomagającym systemie oświaty, formują przyszłe społeczeństwo. Tak znacząca rola jest determinowana przez następujące czynniki: brak motywacji, brak zaangażowania, brak zrozumienia społecznego, zbyt wysokie oczekiwania, przeciążenie obowiązkami w aspekcie indywidualnym, ale też społecznym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Jeśli padasz ofiarą stresu, pierwszą rzeczą, którą trzeba zrobić, jest pozbycie się go najszybciej, jak to tylko możliwe.Dzięki naszym wskazówkom, z których możesz natychmiast skorzystać, ćwiczeniom oddechowym i umysłowym będziesz w stanie poradzić sobie z nim w zaledwie kilka minut!
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Etyka zawodu psychologa. Wydanie nowe to poszerzony i zaktualizowany podręcznik porządkujący wiedzę z zakresu etycznych aspektów działalności psychologa: • prowadzącego działalność naukową oraz dydaktyczną – Autorzy omówili standardy postępowania wobec osób badanych, etyczne aspekty najbardziej kontrowersyjnych eksperymentów w historii psychologii oraz powinności psychologa jako członka społeczności naukowej. W tej części Czytelnik znajdzie także informacje dotyczące zasad nauczania etyki zawodu psychologa oraz etycznych aspektów nauczania psychologii i prowadzenia szkoleń dla przedstawicieli innych profesji • prowadzącego działalność praktyczną jako diagnosta – w podręczniku zawarto informacje na temat standardów prowadzenia diagnozy, ochrony dokumentacji i stosowania testów psychologicznych oraz formułowania opinii i orzeczeń • udzielającego pomocy psychologicznej – Autorzy uporządkowali standardy udzielania pomocy psychologicznej (także osobom chorym, w podeszłym wieku oraz niepełnoletnim), dylematy etyczne w pracy psychologa sądowego oraz zasady, jakimi powinien się kierować psycholog wypowiadający się w środkach masowego przekazu. Najważniejszą zmianą wprowadzoną w nowym wydaniu jest dodatkowa część podręcznika – pierwsze w Polsce opracowanie prezentujące opisy przypadków naruszenia przez psychologów standardów etycznych. Wszystkie case studies opracowane zostały na podstawie wieloletniej praktyki dr Zuzanny Toeplitz oraz dr Małgorzaty Toeplitz-Winiewskiej. Przygotowując ten podręcznik, myśleliśmy o tym, aby mógł być on użyteczny jako pomoc dydaktyczna zarówno na zajęciach z etyki zawodu psychologa, jak i na zajęciach kształtujących wiedzę i umiejętności w zakresie metodologii badań psychologicznych, diagnostyki psychologicznej, pomocy psychologicznej czy działalności nauczycielskiej i ekspertalnej. Ponadto uznaliśmy, że w podręczniku etyki zawodu psychologa nie można pominąć ważnych zagadnień z podstaw etyki jako takiej. To na tym fundamencie można budować szczegółowe zalecenia odnoszące się do rozwiązań etycznie poprawnych w różnych sferach działalności zawodowej psychologa. Z tekstu
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Temat: SBP ; XML ; Podręczniki
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie I, Podstawy psychologii, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - W jaki sposób psycholodzy tworzą nową wiedzę? - Jak przebiega komunikacja wewnątrz organizmu? - W jaki sposób są powiązane ze sobą geny i zachowanie? - Jak mózg generuje zachowanie i procesy umysłowe? - Przed jakimi wyzwaniami rozwojowymi stają dzieci, młodzież, dorośli? Autorzy objaśniają podstawowe pojęcia z zakresu psychologii, tłumaczą jak odróżnić psychologię naukową od pseudonauki, wyjaśniają przebieg procesu badawczego w tej dyscyplinie. Następnie przybliżają wiedzę dotyczącą budowy i funkcji układu nerwowego oraz szczegółowo opisują rozwój psychiczny człowieka na wszystkich etapach życia. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy szczepienie dzieci podnosi ryzyko autyzmu? Czy „efekt Mozarta” naprawdę działa?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Kolejne, IX już wydanie podręcznika anatomii od wielu lat cieszącego się dużą popularnością wśród studentów uczelni medycznych. W zwięzły sposób przedstawiono w nim najważniejsze wiadomości z zakresu anatomii prawidłowej. Obecne wydanie rozszerzono o miana anatomiczne w języku angielskim – lingua franca współczesnej medycyny. Książka może służyć jako repetytorium dla każdego, kto chce powtórzyć i ugruntować swoją wiedzę z tej dziedziny.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Jest to nowoczesny podręcznik uwzględniający najnowsze osiągnięcia w dziedzinie geriatrii oraz współczesne rozwiązania w opiece geriatrycznej. Publikacja została podzielona na trzy części. Część I zawiera charakterystykę procesu starzenia, w części II omówiono specyfikę chorobowości u starszych pacjentów z uwzględnieniem aspektów postępowania pielęgniarskiego w wybranych patologiach, natomiast część II jest poświęcona organizacji opieki nad starszym pacjentem.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Psychologia. Kluczowe koncepcje to pięć tomów solidnej wiedzy psychologicznej, podanej w niezwykle przystępny i przyjazny sposób. Nowe wydanie zostało zaktualizowane o wyniki badań z ostatnich lat oraz najbardziej aktualne zagadnienia. Podręcznik ten może służyć zarówno studentom, jak i entuzjastom psychologii. Philip Zimbardo, zwany „twarzą i głosem psychologii”, wraz z Robertem Johnsonem i Vivian McCann przybliżają Czytelnikom podstawowe teorie i pojęcia psychologii. Strukturę podręcznika Autorzy zaplanowali tak, by ułatwiała uczenie się i zapamiętywanie materiału, a także zachęcała do krytycznego myślenia. Liczne przykłady, ćwiczenia i zadania pozwalają odnieść wiedzę psychologiczną do własnego doświadczenia i dostrzec jej zastosowania w codziennym życiu. W tomie II, Motywacja i uczenie się, Czytelnicy znajdą odpowiedzi na pytania: - Co nas motywuje? - Jakie procesy sterują naszymi emocjami? - Jak psychologia poznawcza wyjaśnia uczenie się? - W jaki sposób powstają wspomnienia? - Dlaczego pamięć czasami nas zawodzi i co możemy z tym zrobić? Autorzy porządkują najważniejsze teorie emocji i motywacji, objaśniają mechanizmy warunkowania klasycznego i instrumentalnego oraz opisują, w jaki sposób psychologia poznawcza wyjaśnia proces uczenia się. Ostatni rozdział Autorzy poświęcili naturze pamięci i możliwościom jej usprawniania. Czytelnik dowie się także, jak wykorzystując krytyczne myślenie, rozstrzygać kontrowersyjne zagadnienia: czy „wykrywacze kłamstw” naprawdę wykrywają kłamstwa? Czy każdy z nas prezentuje odrębny „styl uczenia się”? Czy możliwe jest odzyskanie utraconych wspomnień?
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Publikacja darmowa
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Kompendium wiedzy z zakresu fizjoterapii geriatrycznej przygotowane na podstawie najnowszych rekomendacji światowych i polskich towarzystw naukowych, dotyczące zaleceń postępowania terapeutycznego dla osób starszych. W książce przedstawiono m.in.: typowe cechy starszych chorych oraz samego procesu starzenia, narzędzia oceny funkcjonalnej chorych, zespoły geriatryczne w powiązaniu ze specyfiką procesu rehabilitacji w zależności współistniejących schorzeń. Ponadto omówiono niedożywienie i sarkopenię seniorów widzianych z perspektywy fizjoterapeuty. W opracowaniu uwzględniono również nowe w fizjoterapii trendy, takie jak teleopieka oraz telerehabilitacja.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again