Forma i typ
Artykuły
(18)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Majorczyk Marta
(2)
Blandzi Seweryn
(1)
Bombińska-Domżał Anna
(1)
Buchholz Aleksandra
(1)
Duraj-Nowakowa Krystyna (1945- )
(1)
Gosztyła Tomasz
(1)
Grygiel Paweł
(1)
Kaczmarczyk Milena (pedagog)
(1)
Kowal Maria (pedagog)
(1)
Lew-Koralewicz Aneta
(1)
Malinowski Ludwik (1935- )
(1)
Palka Stanisław
(1)
Przanowska Małgorzata
(1)
Siemionow Justyna
(1)
Suchon Anna
(1)
Sławińska Małgorzata (pedagog)
(1)
Trojan Elżbieta
(1)
Wróbel Anna
(1)
Zając Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(2)
Studenci
(2)
Temat
Praktyki studenckie
(4)
Dobre praktyki
(3)
Kształcenie nauczycieli
(3)
Nauczyciele
(3)
Praktyka pedagogiczna
(3)
Praktyka studencka
(3)
Studia pedagogiczne
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Pedagogika
(2)
Pedagogika społeczna
(2)
Praktyki pedagogiczne
(2)
Adaptacja testu psychologicznego
(1)
Autyzm
(1)
Badania naukowe
(1)
Bylica, Urszula
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Dziecko z zaburzeniami neurorozwojowymi
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Kulesza, Marta (1979- )
(1)
Metodologia
(1)
Młodzież
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna "Osiek" (Gdańsk)
(1)
Poradnie psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Postmodernizm
(1)
Praca socjalna
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Praktyka psychologiczna oparta na dowodach empirycznych
(1)
Profesjonalizacja
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Psychometria
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Skala Praktyk Włączających
(1)
Sprzątanie
(1)
Systemowa terapia rodzin
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wartość
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia neurorozwojowe
(1)
Temat: dzieło
Pozalekcyjna edukacja kulturalna w teorii i praktyce
(1)
Praktyka pracy socjalnej
(1)
Rodzinne zasoby w pedagogice społecznej i praktyce psychopedagogicznej
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Newcastle upon Tyne (Wielka Brytania)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(11)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6)
Artykuł problemowy
(5)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Recenzja
(2)
Artykuł publicystyczny
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(13)
Psychologia
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39250 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
[Praktyka pracy socjalnej - recenzja] / Ludwik Malinowski ; APS Warszawa. W: Szkoła Specjalna. 2018, nr 3, s. 239-240. - 2018.
Tytuł nadany przez katalogującego.
Zawiera recenzję książki: Praktyka pracy socjalnej. - Warszawa, 2018.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tytuł nadany przez katalogującego.
Zawiera recenzję książki: Pozalekcyjna edukacja kulturalna w teorii i praktyce / Urszula Bylica. - Lublin, 2015.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Książka jest interdyscyplinarnym studium teoretycznych podstaw działania wychowawczego, osadzonym we współczesnym dyskursie paradygmatycznym, stanowi efekt hermeneutycznej interpretacji wybranych teorii pedagogicznych. Znajdujemy w niej odpowiedź na pytanie, jak odwołanie się do kategorii intencjonalności zmienia strukturę teorii pedagogicznej i sens nadany działaniu wychowawczemu jako podstawowemu elementowi praktyki pedagogicznej. Najważniejsze ustalenia teoretyczne zawarte w pracy są związane z(ze): – intencjonalnością jako kategorią badawczą i jej miejscem na mapach myśli współczesnych nauk humanistyczno-społecznych (filozofii, psychologii i socjologii); – analizą działania wychowawczego i jego właściwości w perspektywie wybranych formacji paradygmatycznych (strukturalizm, funkcjonalizm, interpretatywizm, radykalny humanizm); – sformułowaniem dwóch koncepcji działania wychowawczego w kontekście pedagogii współdziałania oraz pedagogii skuteczności; – wskazaniem pedagogicznych implikacji intencjonalnej instrumentalności wychowania. Publikacja z pewnością dostarczy takich impulsów, które pozwolą łączyć myślenie z działaniem, wzmacniać refleksyjny namysł nad realizowaną praktyką pedagogiczną i rekonstruować przesłanki tego działania. Rozumienie sensu własnego działania wynika przecież z myślenia i jest podstawą nadawania znaczeń.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej