Form of Work
Artykuły
(19)
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(13)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(13)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(14)
Author
Kurcz Ida
(5)
Mikołajczak-Matyja Nawoja
(2)
Tomaszewski Tadeusz red
(2)
Adama Mickiewicza Uniwersytet im (Poznań )
(1)
Anders Joanna
(1)
Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych
(1)
Biblioteka Psychologii Współczesnej
(1)
Blok Beata
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Brzeska Zofia
(1)
Brzozowska Ilona (1971- )
(1)
Błasiak-Tytuła Marzena
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Dakowska Maria
(1)
Dziemidowicz Czesław (1949- )
(1)
Gleason Jean Berko
(1)
Greene Judith
(1)
Jurek Anna
(1)
Kawa Marek (1975- )
(1)
Korendo Marta
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Lorenc Anita
(1)
Majchrzak Olga
(1)
Malinowska Marlena
(1)
Marszałek Małgorzata (pedagog)
(1)
Milewski Stanisław (1956- )
(1)
Motylewicz Barbara
(1)
Nauczanie
(1)
Niećko-Bukowska Bożena
(1)
Okuniewska Hanna
(1)
Orłowska-Popek Zdzisława
(1)
Panasiuk Jolanta
(1)
Pawłowska-Jaroń Halina
(1)
Pilarska Paula
(1)
Podgórska-Jachnik Dorota
(1)
Porayski-Pomsta Józef
(1)
Radtke-Michalewska Katarzyna
(1)
Ratner Nan Bernstein
(1)
Rodzeń-Krawiec Joanna
(1)
Siatkowski Stanisław
(1)
Skorza Lidia
(1)
Twardo Marlena
(1)
Urbaniak-Głąb Katarzyna
(1)
Łaszcz Jacek
(1)
Świerczyńska Anna (filolog)
(1)
Year
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(14)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(34)
Language
Polish
(33)
Audience Group
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Subject
Psycholingwistyka
(33)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(9)
Logopedia
(7)
Językoznawstwo
(6)
Mowa
(6)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Język dziecka
(4)
Dwujęzyczność
(3)
Języki
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Uczenie się
(3)
Wady rozwojowe
(3)
Afazja dziecięca
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko z alalią
(2)
Język polski
(2)
Myślenie
(2)
Neurologia dziecięca
(2)
Pamięć
(2)
Semantyka lingwistyczna
(2)
Alalia
(1)
Autyzm
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Czytelnictwo młodzieży
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dysleksja
(1)
Dziecko chore na padaczkę
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Jąkanie
(1)
Język
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Język rosyjski
(1)
Języki obce
(1)
Językoznawstwo porównawcze
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Leksykografia
(1)
Nauczanie języków
(1)
Neurolingwistyka
(1)
Osoby jąkające się
(1)
Padaczka
(1)
Poznanie
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Socjolingwistyka
(1)
Stereotyp
(1)
Surdopedagogika
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wyższe procesy poznawcze
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Świadomość językowa
(1)
Subject: time
2001-
(12)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(12)
Artykuł fachowy
(7)
Artykuł problemowy
(4)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(11)
Psychologia
(9)
Medycyna i zdrowie
(7)
Językoznawstwo
(3)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
34 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34759 (1 egz.)
E-book
In basket
W publikacji skupiono się na zagadnieniach związanych z nauczaniem oraz uczeniem się języków, nie tylko obcych. Jej różnorodność tematyczna jest najlepszym dowodem na to, jak szerokie są obecnie zainteresowania młodych badaczy. W pierwszej części skupiono się na ukazaniu uczenia się oraz nauczania języków obcych z różnych perspektyw; druga dotyczy badań w obrębie uczenia się oraz nauczania języków obcych; w trzeciej skoncentrowano się na praktycznych aspektach związanych z nauczaniem i uczeniem się języków obcych. Informacje te pozwolą na zaprojektowanie nowego kursu pisania w języku angielskim, którego celem jest nie tylko zmiana podejścia studentów do pisania na bardziej pozytywne, ale także zapewnienie wsparcia przy pisaniu akademickim. Zaproponowana metoda „stacji uczenia się” pozwala zarówno na indywidualną pracę każdego ucznia, jak i na wymianę informacji z partnerem lub członkiem grupy. Wprowadzany regularnie na zajęciach językowych trening strategiczny pozwoli uczniom nie tylko na pogłębienie swojej wiedzy o efektywnych strategiach uczenia się, ale także zwiększy ich szanse na sukces w nauce języka obcego. Zgodnie z wynikami badań nauczyciele z wyższą inteligencją emocjonalną są wyżej oceniani przez swoich uczniów. Książka jest skierowana przede wszystkim do studentów kierunków neofilologicznych, zainteresowanych zgłębianiem problemów natury psycholingwistycznej, a także pragnących doskonalić swój warsztat nauczyciela języka obcego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again