Forma i typ
Artykuły
(19)
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(15)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
Placówka
Wypożyczalnia
(15)
Autor
Kurcz Ida
(4)
Blok Beata
(2)
Brzeska Zofia
(2)
Marszałek Małgorzata (pedagog)
(2)
Mikołajczak-Matyja Nawoja
(2)
Milewski Stanisław (1956- )
(2)
Radtke-Michalewska Katarzyna
(2)
Adama Mickiewicza Uniwersytet im (Poznań )
(1)
Anders Joanna
(1)
Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych
(1)
Biblioteka Psychologii Współczesnej
(1)
Bobryk Jerzy
(1)
Brzozowska Ilona (1971- )
(1)
Błasiak-Tytuła Marzena
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Dakowska Maria
(1)
Dziemidowicz Czesław (1949- )
(1)
Gleason Jean Berko
(1)
Greene Judith
(1)
Jurek Anna
(1)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(1)
Kawa Marek (1975- )
(1)
Korendo Marta
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Lorenc Anita
(1)
Majchrzak Olga
(1)
Malinowska Marlena
(1)
Motylewicz Barbara
(1)
Nauczanie
(1)
Niećko-Bukowska Bożena
(1)
Okuniewska Hanna
(1)
Orłowska-Popek Zdzisława
(1)
Panasiuk Jolanta
(1)
Pawłowska-Jaroń Halina
(1)
Pilarska Paula
(1)
Podgórska-Jachnik Dorota
(1)
Porayski-Pomsta Józef
(1)
Ratner Nan Bernstein
(1)
Rodzeń-Krawiec Joanna
(1)
Siatkowski Stanisław
(1)
Skorza Lidia
(1)
Tomaszewski Tadeusz red
(1)
Twardo Marlena
(1)
Tłokiński Waldemar (1945- )
(1)
Urbaniak-Głąb Katarzyna
(1)
Łaszcz Jacek
(1)
Świerczyńska Anna (filolog)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(34)
Odbiorca
Pedagodzy specjalni
(2)
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Surdopedagodzy
(1)
Temat
Psycholingwistyka
(34)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(10)
Logopedia
(7)
Językoznawstwo
(6)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(5)
Mowa
(5)
Język dziecka
(4)
Dwujęzyczność
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Języki
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Komunikacja werbalna
(3)
Wady rozwojowe
(3)
Afazja dziecięca
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko z alalią
(2)
Język polski
(2)
Myślenie
(2)
Neurologia dziecięca
(2)
Semantyka lingwistyczna
(2)
Uczenie się
(2)
Alalia
(1)
Autyzm
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Czytelnictwo młodzieży
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dziecko chore na padaczkę
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Gerontologopedia
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
Jąkanie
(1)
Język
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Język rosyjski
(1)
Języki obce
(1)
Językoznawstwo porównawcze
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Leksykografia
(1)
Nauczanie języków
(1)
Neurolingwistyka
(1)
Osoby jąkające się
(1)
Padaczka
(1)
Pamięć
(1)
Percepcja wzrokowa
(1)
Poznanie
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Socjolingwistyka
(1)
Starzenie się
(1)
Stereotyp
(1)
Surdopedagogika
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wyższe procesy poznawcze
(1)
Zaburzenia mowy
(1)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(1)
Świadomość językowa
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(12)
Artykuł fachowy
(7)
Artykuł problemowy
(4)
Praca zbiorowa
(2)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(13)
Psychologia
(11)
Medycyna i zdrowie
(7)
Językoznawstwo
(4)
Literaturoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 251-[260].
Streszczenie w języku angielskim.
Autor konstruuje własną koncepcję kształcenia niesłyszących opartą na naukowej teorii języka i negującą tradycyjną dźwiękowo-logopedyczną pedagogikę głuchoty, w której według niego trening dydaktyczny zaburza pozajęzykową sferę osobowości. Problem ontogenezy języka ojczystego dzieci głuchych ukazuje na tle zagadnień lingwistyki, metodologii nauk, zagadnień kulturowych i filozoficznych. Dokonuje próby wstępnej rekonstrukcji Mechanizmu Poznawania Języka w Ciszy Absolutnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34759 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI Wieku)
Bibliografia na stronach 662-747. Indeks.
Streszczenie w języku angielskim przy rozdziałach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47532 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na obwolucie: pakiet edukacyjny. Całość w obwolucie w pakiecie z: Uczę się rozumieć innych : mówienie i myślenie / Beata Blok, Zofia Brzeska, Małgorzata Marszałek, Katarzyna Radtke-Michalewska, Uczę się rozumieć innych : emocje i gesty / Beata Blok, Zofia Brzeska, Małgorzata Marszałek, Katarzyna Radtke-Michalewska, Uczę się rozumieć innych : historie mentalistyczne dla dzieci ze spektrum autyzmu / Beata Blok, Zofia Brzeska, Małgorzata Marszałek, Katarzyna Radtke-Michalewska.
Bibliografia na stronie [162].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47589 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W publikacji skupiono się na zagadnieniach związanych z nauczaniem oraz uczeniem się języków, nie tylko obcych. Jej różnorodność tematyczna jest najlepszym dowodem na to, jak szerokie są obecnie zainteresowania młodych badaczy. W pierwszej części skupiono się na ukazaniu uczenia się oraz nauczania języków obcych z różnych perspektyw; druga dotyczy badań w obrębie uczenia się oraz nauczania języków obcych; w trzeciej skoncentrowano się na praktycznych aspektach związanych z nauczaniem i uczeniem się języków obcych. Informacje te pozwolą na zaprojektowanie nowego kursu pisania w języku angielskim, którego celem jest nie tylko zmiana podejścia studentów do pisania na bardziej pozytywne, ale także zapewnienie wsparcia przy pisaniu akademickim. Zaproponowana metoda „stacji uczenia się” pozwala zarówno na indywidualną pracę każdego ucznia, jak i na wymianę informacji z partnerem lub członkiem grupy. Wprowadzany regularnie na zajęciach językowych trening strategiczny pozwoli uczniom nie tylko na pogłębienie swojej wiedzy o efektywnych strategiach uczenia się, ale także zwiększy ich szanse na sukces w nauce języka obcego. Zgodnie z wynikami badań nauczyciele z wyższą inteligencją emocjonalną są wyżej oceniani przez swoich uczniów. Książka jest skierowana przede wszystkim do studentów kierunków neofilologicznych, zainteresowanych zgłębianiem problemów natury psycholingwistycznej, a także pragnących doskonalić swój warsztat nauczyciela języka obcego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej