Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Buttler Dominik
(1)
Bywalec Czesław (1945- )
(1)
Czajka Zdzisław
(1)
Deja Monika
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Henry Jane
(1)
Jachnis Anna
(1)
Joseph Stephen
(1)
Kasser Tim
(1)
Kleszczewska-Albińska Angelika
(1)
Kossowska Małgorzata
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Lawrence G. Calhoun
(1)
Linley Alex P
(1)
Mamcarczyk Mariola
(1)
Niesiobędzka Małgorzata
(1)
Schwartz Barry
(1)
Sherman K. David
(1)
Szopa Bogumiła
(1)
Taylor E. Shelley
(1)
Tedeschi Richar G
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Ward Andrew
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(12)
Optymizm
(6)
Reklama
(4)
Poznanie
(2)
Psychologia ekonomiczna
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Zachowanie
(2)
Aktywność fizyczna
(1)
Decyzje
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Organizacje pozarządowe (NGO)
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Polityka
(1)
Postawy
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Psychologia stosowana
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzina
(1)
Samotność
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Socjalizacja
(1)
Spożycie
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wolontariusze
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Artykuł z czasopisma ekonomicznego
(5)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł problemowy
(3)
Raport z badań
(3)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Streszczenie: Książka prezentuje podstawowe techniki i mechanizmy oddziaływania reklamy na konsumentów. Może stanowić doskonałe źródło wiedzy zarówno dla tych, którzy tworzą komunikaty reklamowe, jak i dla tych, którzy je odbierają.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39243 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40167, 40080 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy
Streszczenie: Spis treści: 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej; 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego; 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne; 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka; 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa; 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka; 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej; 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich; 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy. Dla studentów nauk społecznych oraz dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych i menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowań ludzi w biznesie, polityce i ekonomii.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43200 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 389-[407]
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 36634 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faksymilia, fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Psychologia ekonomiczna to bardzo szeroka dziedzina. Obejmuje analizę zachowania w różnych sferach ekonomii, takich jak przedsiębiorczość, oszczędzanie, funkcjonowanie w systemie podatkowym, hazard czy inwestowanie. Dociekania psychologii ekonomicznej dotyczą nie zachowań poszczególnych jednostek, ale zachowań podmiotów gospodarczych. Lektura z pewnością doprowadzi do lepszego zrozumienia psychologicznych aspektów działań ekonomicznych przez polityków i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38824, 38240 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Film i Media Audiowizualne)
Bibliogr. przy pracach
Streszczenie: Wpływ treści mediów na zmianę kulturowych konstruktów "dziecka (dzieciństwa)", "dorosłego (dorosłości)" i życia rodzinnego. Analiza zmieniających się światów wartości, ujawniających się w przekazach medialnych. Przedstawienie roli dziecka w procesach kulturowych społeczeństwa konsumpcyjnego oraz rozrywek i zabaw dla dzieci - ich zagrożeń i korzyści. Ukazanie socjalizacji dziewczynek i chłopców w potrzasku kulturowych pułapek oraz obrazu dziecka w mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39922 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 35-36.
Streszczenie w języku angielskim.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej