Forma i typ
Artykuły
(45)
Publikacje naukowe
(10)
Książki
(9)
E-booki
(6)
IBUK Libra
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje fachowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Muzyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Malek Renata
(3)
Lewicka Maria
(2)
Pawlak Mirosław
(2)
Wiśniewska-Kin Monika
(2)
Bachim Sacha
(1)
Bednarkowa Wiga
(1)
Buła Anna
(1)
Błaszczak Amanda
(1)
Czajkowska Monika (matematyk)
(1)
Drwal-Straszakowa Katarzyna
(1)
Evans Dylan
(1)
Folkierska Andrea (1938- )
(1)
Gębka Artur
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Kochanowska Ewa
(1)
Kotowicz Justyna
(1)
Krämer Maja
(1)
Malek Renata. Co masz na myśli?
(1)
Martyniuk Waldemar (1956- )
(1)
Murawska Barbara (pedagog)
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nowak-Łojewska Agnieszka
(1)
Pająk Barbara
(1)
Potok Bogusław (tłumacz)
(1)
Ratyńska Hanna
(1)
Siegień Wojciech
(1)
Skorulski Krzysztof (1962- )
(1)
Sobieszczańska Kinga
(1)
Trybulska Aneta
(1)
Wierciński Andrzej (1930-2003)
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Więckowski Ryszard (1935-2002)
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(60)
angielski
(1)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
Dzieci
(4)
Nauczyciele
(3)
Rodzice
(3)
6-8 lat
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Psychoterapeuci
(2)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Bibliotekarze
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Młodzież
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Temat
Rozumienie
(26)
Dziecko
(14)
Mowa
(9)
Czytanie
(7)
Zdolność do rozumienia emocji
(7)
Język polski
(4)
Rozumienie tekstu
(4)
Testy, eksperymenty psychologiczne, pomiary
(4)
Język dziecka
(3)
Języki obce
(3)
Dzieci
(2)
Język angielski
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Psychoedukacja
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozumienie ze słuchu
(2)
Słuchanie
(2)
Techniki samopomocy
(2)
Tekst literacki
(2)
Uczeń
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Uczucia
(2)
"Token Test"
(1)
Alfabetyzm
(1)
Arteterapia
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Autorytet
(1)
Autyzm
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania naukowe
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Czytanie krytyczne
(1)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Descartes, René (1596-1650)
(1)
Diagnoza edukacyjna
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Dyskurs dziecięcy
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Ebner Ferdinand (1882-1931)
(1)
Edukacja literacka
(1)
Ekspresja emocji
(1)
Filozofia
(1)
Formy autobiograficzne
(1)
Gadamer, Hans-Georg (1900-2002)
(1)
Geometria
(1)
Glottodydaktyka
(1)
Głuchota
(1)
Heidegger, Martin (1889-1976)
(1)
Hermeneutyka
(1)
Język
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Języki
(1)
Językoznawstwo kognitywne
(1)
Klasy dwujęzyczne
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Komunikacja językowa
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Kultura wiedzy
(1)
Licea ogólnokształcące
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Matematyka
(1)
Matematyka stosowana
(1)
Metody badawcze
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Myśli natrętne
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Nauka czytania
(1)
Obuchowska, Irena (1932-2016). Kochać i rozumieć
(1)
Odporność psychiczna
(1)
Odpowiedzialność moralna
(1)
Otwartość poznawcza
(1)
Pedagogika
(1)
Pismo
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Pojęcia
(1)
Polski język migowy
(1)
Porozumiewanie się
(1)
Poznanie
(1)
Przeżycie
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Regulacja emocji
(1)
Rodzice
(1)
Rozumienie pojęć
(1)
Rozumowanie (log.)
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Samoakceptacja
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Ukraina
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(6)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(5)
Artykuł z pracy zbiorowej
(5)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Gry i zabawy
(1)
Opracowanie
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Recenzja
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(13)
Psychologia
(7)
Językoznawstwo
(4)
Matematyka
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
61 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
O rozumieniu uczniów / David T. Hansen // KWARTALNIK PEDAGOGICZNY. - 2004, 1-2, s.43-59.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Porozumienie ze zrozumieniem / Jerzy Binkowski // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2007, nr 3, s.51-59.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy filozofia dla dzieci jest filozofią? / Andrea Folkierska // KWARTALNIK PEDAGOGICZNY. - 2015, nr 2, s. 146-162.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nasze dziecko mówi / Józef Porajski-Pomsta // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2002, 1, s.4-9.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Muzyka
CD
W koszyku
"Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć" - rozumienie pojęć przez dzieci / Monika Wiśniewska-Kin. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", [2007]. - dysk optyczny (CD-ROM) ; 12 cm książka: Monika Wisniewska-Kin "Chcieć, pragnąć, mysleć, wiedzieć" - rozumienie pojęć przez dzieci (40008).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9 K (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
CD
W koszyku
"Chcieć, pragnąć, myśleć, wiedzieć" : rozumienie pojęć przez dzieci / Monika Wiśniewska-Kin. - Wyd. 2. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. - 195 s. : ilustracje ; 24 cm dysk optyczny (CD-ROM).: Monika Wisniewska-Kin "Chcieć, pragnąć, mysleć, wiedzieć" - rozumienie pojęć przez dzieci (9 K).
Bibliogr. s. 185-192.
Streszczenie: W książce rozpatrzono językoznawcze podstawy kognitywizmu (ramy czasowe, zasięg terytorialny, przedstawiciele, przedmiot badań, przyswajanie języka przez dzieci, metody badań). Opisano badania dotyczące rozumienia pojęć z wybranego kręgu znaczeniowego w świadomości dzieci 7-10 letnich (160 dziewcząt i 136 chłopców) oraz sposobu przyswajania przez nie treści słów. Badania przeprowadzono w czterach szkołach podstawowych wojewodztwa łódzkiego w roku akademickim 2003/2004, w których zastosowano ankietę, wywiad, obserwację oraz analizę pracy własnej dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40008 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Język dziecka / Hanna Olechnowicz // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2002, 2, s.83-85.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nasze dziecko mówi / Józef Porayski-Pomsta // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2002, 2, s.77-83.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej