Forma i typ
Artykuły
(3)
Książki
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Bednarska Małgorzata (1972- )
(1)
Bruckman Amy S
(1)
Bruckman Amy S. (1965- )
(1)
Kościelniak Marek
(1)
Myśliwczyk Iwona
(1)
Pryszmont-Ciesielska Martyna
(1)
Przybyliński Sławomir (1977- )
(1)
Tonkiel Izabela
(1)
Tryl Fabian
(1)
Wydawnictwo Libron Filip Lohner
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Społeczności internetowe
(5)
Rodzice
(2)
Współdziałanie
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Kształcenie
(1)
Myślenie
(1)
Nauczyciele
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Subkultura
(1)
Szkolnictwo
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Wiedza
(1)
World of Warcraft
(1)
Temat: dzieło
Wikipedia
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. [119]. - Bibliogr. przy pracach
Streszczenie: Trzy artykuły dotyczą mikroświatów społecznych w Internecie. W czterech tekstach ukazano mikroświaty edukacyjne. Stanowią je: podsumowanie 20 lat działalności szkoły ASSA wg koncepcji Daniela Manelskiego, wnioski z projektu badawczego dot. dobrej edukacji nauczycieli w opinii nauczycieli nauczycieli (z różnych ośrodków kształcących lub dokształcających nauczycieli), rozważania nt. zawodu nauczyciela oraz nt. współpracy nauczycieli i rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej błędna nazwa autorki, prawidłowa: Amy S. Bruckman.
Bibliografia, netografia na stronach 246-263.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47934 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Internet stał się najważniejszym źródłem informacji dla znacznej części ludzkości. Społeczności internetowe – jak na przykład społeczność odpowiedzialna za tworzenie Wikipedii – stanowią kluczowe ogniwa współczesnego systemu kreacji i obiegu wiedzy. Jednak jak dużo wiemy o naturze i dynamice tych społeczności? Co sprawia, że możemy ufać efektom ich działalności – jeśli istotnie możemy im ufać? Czy Wikipedia i inne internetowe kompendia to wiarygodne źródła wiedzy, czy też powinniśmy je traktować z najwyższą ostrożnością? W tym przełomowym, interdyscyplinarnym studium Amy S. Bruckman dogłębnie rozważa te i pokrewne zagadnienia. Sięgając po ustalenia filozofii, socjologii, psychologii i medioznawstwa, autorka przystępnie wyjaśnia czym jest społeczność, co to jest wiedza, w jaki sposób Internet ułatwia tworzenie nowych rodzajów społeczności, a także jak wiedza jest kształtowana poprzez współpracę i konwersację online. Porusza przy tym zagadnienie tworzenia tożsamości w Internecie i jej wpływu na nasze interakcje w cyfrowym świecie oraz stara się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego w sieci występuje tak wiele niepożądanych zachowań i co możemy z tym zrobić. W dzisiejszych realiach głębokiego kryzysu zaufania, a jednocześnie coraz silniejszej zależności od Internetu jako najważniejszego medium informacyjnego, Czy można ufać Wikipedii to obowiązkowa lektura dla wszystkich fanów wiedzy i współczesności.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej