Forma i typ
Artykuły
(7)
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Król Anna
(1)
Ploch Leszek
(1)
Poradnik
(1)
Serafin Teresa
(1)
Słodyczka Anna
(1)
Tkaczyk Grażyna (1955-2009)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Szkolnictwo specjalne
(9)
Kształcenie integracyjne
(3)
Integracja społeczna
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo w stopniu lekkim
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dzieło Integracji Dzieci Niepełnosprawnych w Czerwiennem
(1)
Integracja
(1)
Integracja w nauczaniu
(1)
Katolickie Szkoły Integracyjne i Specjalne oraz Przedszkole Stowarzyszenia Szkół Katolickich (Czerwienne)
(1)
Katolicyzm
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Niepełnosprawność
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Przedszkola
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoła
(1)
Szkoła specjalna
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Czerwienne (woj. małopolskie, pow. nowotarski, gm. Czarny Dunajec)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Felieton
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Religia i duchowość
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Problem integracji / Otton Lipkowski // SZKOŁA SPECJALNA. - 1999, 2, s.67-72.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [94]
Streszczenie: Autorka dzieli się własnymi pomysłami konspektów do lekcji indywidualnych dla dzieci niepełnosprawnych. Wybrała przykłady zajęć najbardziej lubianych przez dzieci i przynoszących najwięcej efektów dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37134 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Włączanie społeczne w placówce specjalnej / Leszek Ploch. - Warszawa : Difin, 2011. - 325 s. : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliogr. s. 313-325.
Streszczenie: Przedstawienie propozycji, wskazówek wychowania włączającego podopiecznych o obniżonej sprawności umysłowej w warunkach systemowego kształcenia i zorganizowanej opieki w placówce specjalnej ze szczególnym uwzględnieniem metod terapii. Opisanie optymalnego modelu takiej placówki. Przybliżenie zjawisk, procesów, prawidłowości i wskazań strategii włączającej w aspekcie zaspokajania indywidualnych potrzeb rozwojowych podopiecznych, zwłaszcza w zakresie kompetencji społecznych, jak też pracy pedagogiczno-integracyjnej. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do pedagogów-wychowawców, terapeutów, specjalistów, studentów o kierunku pedagogiczno-nauczycielskim, rodziców oraz osób wspierających podopiecznych z niepełnosprawnością intelektualną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42113 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej