Form of Work
Artykuły
(38)
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Author
Taraszkiewicz Małgorzata
(2)
Alster Agnieszka
(1)
Antonowicz Dominik (1977- )
(1)
Asbury Kathryn
(1)
Black P. J. (1930- )
(1)
Bonner Sebastian
(1)
Borczyk Eliza
(1)
Chrabąszcz Marta
(1)
Cieciura Marek
(1)
Civitas
(1)
Difin
(1)
Dobrenko Kamila
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dźwierzyńska Ewa
(1)
Glasser William (1925- )
(1)
Grodecka Ewa (1957- )
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Hajdukiewicz Marianna
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jańczyk Grażyna
(1)
Kaczmarek Izabela
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Kondrat Dorota
(1)
Kovach Robert
(1)
Lipińska-Lokś Jolanta
(1)
Malinowska Joanna (1962- )
(1)
Marcin Łabuś Wydawnictwo Epideixis
(1)
Marzec-Stawiarska Małgorzata
(1)
Neckar-Ilnicka Teresa (1957- )
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(1)
Plomin Robert (1948- )
(1)
Polaszewska-Nicke Magdalena
(1)
Ratajek Aneta
(1)
Sawiński Julian Piotr
(1)
Smulczyk Marek
(1)
Smużewska Marcelina
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Szymańska Kinga
(1)
Urban-Sigłowy Marta
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Wasilewski Krzysztof (socjologia)
(1)
Wawer Monika
(1)
Wawer Rafał
(1)
Wichrowski Andrzej
(1)
Wolny Barbara
(1)
Wrzochul-Stawinoga Justyna
(1)
Wydawnictwo Naukowe PWN
(1)
Zawidniak Nina
(1)
Zimmerman Barry J
(1)
Łośgraf - Oficyna Wydawnicza Wiesław Łoś Wyd
(1)
Łuba Małgorzata
(1)
Łukaszewski Wiesław (1940- )
(1)
Żółcik Marzena
(1)
Żółtak Tomasz
(1)
Year
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
1960 - 1969
(1)
Time Period of Creation
2001-
(7)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(51)
Language
Polish
(51)
Audience Group
Nauczyciele
(3)
Pedagodzy szkolni
(1)
Subject
Uczenie się
(45)
Nauczanie
(16)
Motywacja uczenia się
(10)
Efektywność nauczania
(6)
Dziecko
(3)
Języki
(3)
Nauczyciele
(3)
Oceny szkolne
(3)
Szkolnictwo
(3)
Uczniowie
(3)
Kształcenie
(2)
Lęk
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Osiągnięcia szkolne
(2)
Pamięć
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Walker, Timothy D.
(2)
Zdolności
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Egzaminy
(1)
Egzaminy szkolne
(1)
Emocje
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Metody nauczania
(1)
Mnemotechnika
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Nadzieja
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Neurologia
(1)
Odruchy
(1)
Odżywianie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Rozwój zawodowy nauczyciela
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Studenci
(1)
Studia wyższe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Uczeń
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: work
Teach like Finland
(2)
Subject: time
2001-
(5)
Subject: place
Finlandia
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Sokółka (woj. podlaskie)
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Recenzja naukowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
51 results Filter
No cover
Article
In basket
By nauka poszła w świat / Nina Zawidniak // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2011, nr 2, s.137-142.
Streszczenie: Generalizacja umiejętności czyli utrwalanie wyuczonych podczas szkoleń i terapii sposobów zachowania lub reagowania, tak aby można skutecznie stosować je w nowych sytuacjach.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Uczyć się, aby uczyć / Alina Kononiuk // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. - 2009, nr 10, s.12-13.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. s. 201-208.
Streszczenie: Omówiono zagadnienia teoretyczne: znaczenie nowych technologii w procesie komunikowania i uczenia się, istotę pamięci, jej trwałość, proces przypominania i przetwarzania informacji, trwałość wiedzy, modalność zmysłową, proces uczenia się, motywację i ograniczenia w uczeniu się, style uczenia się oraz inteligencje wielorakie. W części empirycznej zaprezentowano wyniki badań własnych dotyczących związku pomiędzy metodą nauczania a końcowym rezultatem kształcenia i trwałością zdobytej wiedzy oraz wnioski. Książka przeznaczona dla nauczycieli, trenerów i szkoleniowców oraz wszystkich osób uczących się.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43843 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Uczymy skutecznie / Eliza Borczyk // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 3, s.34-41.
Streszczenie: Rola nauczyciela w procesie nauczania. Czynniki od których zależy powodzenie ucznia na egzaminach. Wpływ nauczyciela na samoocenę ucznia a efekty uczenia się, motywowanie uczniów do pracy, zastosowanie praw pamięci i zapamiętywania w procesie uczenia i nauczania, ćwiczenie koncentracji, odporność na stres, właściwa organizacja pracy w szkole i w domu, efektywne zarządzanie czasem, stosowanie nowoczesnych technik notowania.
No cover
Article
In basket
No cover
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
I wszystko zapamiętasz? / Ewa Czerniawska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2008, nr 3, s.111-116.
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
(Biblioteka Akademii SUS)
Poprawna nazwa aut.: Paul Black. - Bibliogr. s. 143-147
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43377 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Book
In basket
(Pedagogika)
Tyt. oryg.: "Developing self-regulated learners : beyond archivement to self-efficacy" 1996
Streszczenie: W książce przedstawiono model dydaktyczny służący przekazywaniu młodzieży gimnazjalnej i licealnej podstawowych umiejętności z zakresu uczenia się, pomocnych podczes odrabiania zadań domowych i samodzielnej nauki. Niniejsza książka została pomyślana w taki sposób, by stanowić pomoc dla nauczycieli przy wprowadzaniu cyklu samodoskonalenia, ułatwiającego uczniom samoobserwację, ocenę własnej efektywności, wyznaczenie sobie celów i zastosowanie opracowanych przez siebie strategii uczenia się, automonitorowanie zmian i korygowanie własnych strategii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39152 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again