Form of Work
Artykuły
(38)
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(13)
Branch
Wypożyczalnia
(13)
Author
Taraszkiewicz Małgorzata
(2)
Alster Agnieszka
(1)
Antonowicz Dominik (1977- )
(1)
Asbury Kathryn
(1)
Black P. J. (1930- )
(1)
Bonner Sebastian
(1)
Borczyk Eliza
(1)
Chrabąszcz Marta
(1)
Cieciura Marek
(1)
Civitas
(1)
Difin
(1)
Dobrenko Kamila
(1)
Dutkiewicz Joanna
(1)
Dźwierzyńska Ewa
(1)
Glasser William (1925- )
(1)
Grodecka Ewa (1957- )
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Hajdukiewicz Marianna
(1)
Jankowska Anna
(1)
Jańczyk Grażyna
(1)
Kaczmarek Izabela
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Kondrat Dorota
(1)
Kovach Robert
(1)
Lipińska-Lokś Jolanta
(1)
Malinowska Joanna (1962- )
(1)
Marcin Łabuś Wydawnictwo Epideixis
(1)
Marzec-Stawiarska Małgorzata
(1)
Neckar-Ilnicka Teresa (1957- )
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Okoń Wincenty (1914-2011)
(1)
Plomin Robert (1948- )
(1)
Polaszewska-Nicke Magdalena
(1)
Ratajek Aneta
(1)
Sawiński Julian Piotr
(1)
Smulczyk Marek
(1)
Smużewska Marcelina
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Szymańska Kinga
(1)
Urban-Sigłowy Marta
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Wasilewski Krzysztof (socjologia)
(1)
Wawer Monika
(1)
Wawer Rafał
(1)
Wichrowski Andrzej
(1)
Wolny Barbara
(1)
Wrzochul-Stawinoga Justyna
(1)
Wydawnictwo Naukowe PWN
(1)
Zawidniak Nina
(1)
Zimmerman Barry J
(1)
Łośgraf - Oficyna Wydawnicza Wiesław Łoś Wyd
(1)
Łuba Małgorzata
(1)
Łukaszewski Wiesław (1940- )
(1)
Żółcik Marzena
(1)
Żółtak Tomasz
(1)
Year
2010 - 2019
(44)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
1960 - 1969
(1)
Time Period of Creation
2001-
(7)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(51)
Language
Polish
(51)
Audience Group
Nauczyciele
(3)
Pedagodzy szkolni
(1)
Subject
Uczenie się
(45)
Nauczanie
(16)
Motywacja uczenia się
(10)
Efektywność nauczania
(6)
Dziecko
(3)
Języki
(3)
Nauczyciele
(3)
Oceny szkolne
(3)
Szkolnictwo
(3)
Uczniowie
(3)
Kształcenie
(2)
Lęk
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Osiągnięcia szkolne
(2)
Pamięć
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Walker, Timothy D.
(2)
Zdolności
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Egzaminy
(1)
Egzaminy szkolne
(1)
Emocje
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Innowacje
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Metody nauczania
(1)
Mnemotechnika
(1)
Myślenie
(1)
Mózg
(1)
Nadzieja
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Neurologia
(1)
Odruchy
(1)
Odżywianie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prace dyplomowe
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Rozwój zawodowy nauczyciela
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Studenci
(1)
Studia wyższe
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Uczeń
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Subject: work
Teach like Finland
(2)
Subject: time
2001-
(5)
Subject: place
Finlandia
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Białystok (woj. podlaskie)
(1)
Sokółka (woj. podlaskie)
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Recenzja naukowa
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
51 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 40077 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 213-223. Indeksy.
Oceniając osiągnięcia uczniów, nauczyciel ocenia zarazem swoją pracę. Zdaje więc sobie sprawę z tego, że osoby z zewnątrz mogą uznać niskie oceny uczniów za jego porażkę dydaktyczną, a wysokie oceny za brak należytych wymagań. Jedne i drugie obawy deformują ocenianie, zwężając jego skalę. W gąszczu faktów, poglądów i ryzykownych zachowań pedagogów potrzebny jest psychologiczny poradnik oceniania. Autor wciąga czytelnika w dyskusję edukacyjną, która dotyczy wpływu nauczyciela na ucznia. Ocenianie daje szansę wzmocnienia tego wpływu, ale by to uzyskać, trzeba wiedzy i doświadczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45745 (1 egz.)
No cover
No cover
Article
In basket
Tytuł nadany przez katalogującego.
Zawiera recenzję książki: Fińskie dzieci uczą się najlepiej / Timothy D. Walker. - Kraków, 2017.
No cover
Article
In basket
Skandynawska mentalność dostatku : zadziwienia / Ewa Grodecka. W: Język Polski w Gimnazjum : Zeszyty Kieleckie. 2018/2019, nr 2, s. 102-105. - 2018.
Bibliografia na stronie 105.
Zawiera recenzję książki: Fińskie dzieci uczą się najlepiej / Timothy D. Walker. - Kraków, 2017.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again