Forma i typ
Artykuły
(42)
Publikacje fachowe
(17)
Publikacje naukowe
(16)
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Autor
Appelt Karolina (1976- )
(3)
Piwoński Zdzisław
(3)
Kamińska-Holc Katarzyna
(2)
Araszkiewicz Aleksandra (1985- )
(1)
Baran Monika
(1)
Czerwiec Karolina
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Górniok-Naglik Alina
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Głowala Agnieszka
(1)
Hamer Hanna
(1)
Ignaciuk Michalina
(1)
Jodłowska Bogusława
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kleszcz Magdalena
(1)
Klimczyk Piotr (psycholog)
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Małolepsza Katarzyna
(1)
Moskal Katarzyna
(1)
Mroczek Krystyna
(1)
Myszka-Strychalska Lucyna
(1)
Neckar-Ilnicka Teresa (1957- )
(1)
Nowakowska Marta
(1)
Pietruszka Agnieszka
(1)
Polak-Janik Ewelina
(1)
Potyrała Katarzyna
(1)
Płóciennik Elżbieta (pedagog)
(1)
Radzikowska Dorota
(1)
Ryszawy Sylwia
(1)
Szymańska Magdalena
(1)
Szymczak Małgorzata
(1)
Tomaszewska Grażyna B
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Wójtowicz Mirosława
(1)
Wąsiński Arkadiusz (1970- )
(1)
Zając Dorota
(1)
Łabuńko Beata
(1)
Łączyk Małgorzata
(1)
Świda Hanna
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(52)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Nauczyciele
(9)
Pedagodzy szkolni
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Klasa 4.
(2)
Klasa 5.
(2)
Klasa 6.
(2)
Klasa 7.
(2)
Klasa 8.
(2)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły ponadpodstawowe
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Uczniowie
(25)
Poczucie własnej wartości
(24)
Wartość
(12)
Uczeń
(10)
Uczniowie klas początkowych
(7)
Wychowanie do wartości
(7)
Godzina wychowawcza
(5)
Nauczyciele
(5)
Wychowanie
(5)
Dzieci
(4)
Młodzież
(3)
Postawy
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Samoocena (ocenianie)
(3)
Uczniowie gimnazjów
(3)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(3)
Uczniowie szkół średnich
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Grupy rówieśnicze
(2)
Język polski
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pewność siebie
(2)
Podmiotowość
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Różnorodność
(2)
Samotność
(2)
Szkolnictwo
(2)
Szkoła
(2)
Uczenie się
(2)
Uczniowie szkół podstawowych
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(2)
Agresywność
(1)
Alkohol
(1)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Aspiracje
(1)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Badania panelowe
(1)
Białoszewski, Miron (1922-1983). Pamiętnik z powstania warszawskiego
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Biblioterapia
(1)
Caritas
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Edukacja kulturalna
(1)
Edukacja prozdrowotna
(1)
Edukacja psychologiczna
(1)
Edukacyjna wartość dodana (EWD)
(1)
Filologia polska
(1)
Gimnazja
(1)
Język potoczny
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje kulturowe
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Kradzież
(1)
Kreatywność
(1)
Krytycyzm
(1)
Lekcja biblioteczna
(1)
Literatura polska
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Mądrość
(1)
Młodzież wiejska
(1)
Nadużycie funkcji publicznej
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Neill, Alexander Sutherland (1883-1973)
(1)
Nieśmiałość
(1)
Ocenianie
(1)
Ocenianie zewnętrzne
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Osobowość
(1)
Podstawa programowa
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prawa dziecka
(1)
Prawa zwierząt
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Przymus
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psychologia humanistyczna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Regulacja emocji
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samodzielność
(1)
Samokontrola
(1)
Samopoznanie
(1)
Scenariusz lekcji
(1)
Socjoterapia
(1)
Stres szkolny
(1)
Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć Szkolnych
(1)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Będzin (woj. śląskie ; okręg)
(1)
Koszalin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Pomorskie, województwo (od 1999)
(1)
Powiat cieszyński (woj. śląskie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(14)
Artykuł z pracy zbiorowej
(11)
Artykuł problemowy
(10)
Scenariusz zajęć
(8)
Raport z badań
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł monograficzny
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(31)
Psychologia
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Nauka i badania
(1)
52 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wpływ samooceny na funkcjonowanie uczniów / Aneta Leśniak // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2003, nr 6, s.33-36.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20876 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 173-182.
Streszczenie angielskie.
Przeobrażenia we współczesnym świecie, trnasformacja norm i wartości skłaniają do głębszego zastanoweinia się nad istotą i rolą wartości w życiu człowieka. W publikacji autorka koncentruje się na języku licealistów , ich wartościach i sposobie myślenia. Zamieszczone w książce teskty składają sie z trzech części: rozważań teoretycznych dotyczących nazw wartosci, ich rozumienia w języku młodzieży i propozycji rozwiązań praktycznych (przykłady ćwiczeń, scenariusze lekcji, zastosowania określonej metody). Wartości wokół których toczą się refleksje podzielone zostały na 3 grupy: pozytywne, negatywne i ambiwalentne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43506 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szkoła demokratyczna ceni zdolności / Marzena Żylińska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2014, nr 1, s. 13-20.
Streszczenie: Prawidłowy rozwój człowieka możliwy jest tylko wtedy, gdy ma on pozytywny obraz własnej osoby i nie boi się podejmować wyzwań. Dlatego szkoły demokratyczne wspierają dzieci w budowaniu wiary we własne możliwości, niezależnie od posiadanych uzdolnień. (http://www.psychologiawszkole.pl)
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej