Forma i typ
Artykuły
(61)
Książki
(19)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Autor
Goetz Magdalena
(4)
Garstka Tomasz
(2)
Janowski Andrzej (1935-2020)
(2)
Mądry-Kupiec Małgorzata
(2)
Sawiński Julian Piotr
(2)
Żak Piotr
(2)
Adamska Krystyna
(1)
Banasiak Małgorzata
(1)
Bednarkowa Wiga
(1)
Bojarska Lucyna
(1)
Buller Leszek Jan (1965- )
(1)
Clarget Stépane
(1)
Cuprjak Magdalena
(1)
Dix Paul
(1)
Dobrowolska Barbara (1964- )
(1)
Domagała-Kręcioch Agnieszka
(1)
Dubiel Paulina
(1)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(1)
Gajdzica Zenon (1970- )
(1)
Galara Jerzy
(1)
Gregorczuk Monika (psycholog)
(1)
Grzymała-Moszczyńska Halina
(1)
Góralczyk Ewa
(1)
Jagieła Jarosław (1954- )
(1)
Jaroszewski Marcin
(1)
Karapuda Julia
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Klonowska Natalia
(1)
Kobyłecka Ewa
(1)
Kochanowska Ewa Kaian
(1)
Kopciewicz Lucyna (1972- )
(1)
Kołtyś Barbara
(1)
Kośla Urszula
(1)
Kożuch Paweł
(1)
Krajewska Anna (pedagog)
(1)
Kruczkowska Violetta
(1)
Królak Elżbieta (psycholog)
(1)
Kurtek Paweł
(1)
Kwatera Anna
(1)
Lorenc-Steinmec Aleksandra
(1)
Maksymowska Ewa
(1)
Marek Inocenty
(1)
Mysior Radosław
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Oelszlaeger-Kosturek Beata
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Oleksa Karolina
(1)
Paszenda Iwona
(1)
Paszkiewicz Aneta
(1)
Piejka Agnieszka
(1)
Pielecki Andrzej
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Pilarska Paula
(1)
Polskie Towarzystwo Socjologiczne
(1)
Ratajczyk Aleksandra
(1)
Rey Małgorzata
(1)
Rożdżyńska Anna
(1)
Sikorski Wiesław
(1)
Sitko Maria
(1)
Sokołowska-Dzioba Teresa
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Szempruch Jolanta
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Tarapacz Barbara
(1)
Tokarz Tomasz
(1)
Tomera Małgorzata (psychologia)
(1)
Trusz Sławomir
(1)
Tymiakin Leszek
(1)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin )
(1)
Wołowska Agata
(1)
Wołowskiej Agaty
(1)
Wydawnictwo Edgard
(1)
Zagajewski Andrzej
(1)
Zawadzki Michał
(1)
Zienowicz Aleksandra
(1)
Ćwiertniewicz Grzegorz
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Łukaszewski Wiesław (1940- )
(1)
Łukawska Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(75)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(80)
Język
polski
(80)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Nauczyciele
(65)
Uczniowie
(44)
Komunikacja interpersonalna
(9)
Stosunki interpersonalne
(6)
Klasa szkolna (socjol.)
(4)
Nauczanie
(4)
Nauczyciele a uczniowie
(4)
Rodzice
(4)
Szkolnictwo
(4)
Uczenie się
(4)
Dyscyplina szkolna
(3)
Internet
(3)
Młodzież
(3)
Poradniki dla nauczycieli
(3)
Współdziałanie
(3)
Grupy rówieśnicze
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Przemoc w szkole
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozmowa
(2)
Uczeń
(2)
Uczniowie a nauczyciele
(2)
Uczniowie klas początkowych
(2)
Wychowanie
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Asertywność
(1)
Autorytet
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Czytelnictwo
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dotyk
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziewczęta
(1)
Globalizacja
(1)
Gordon, Thomas (1918- )
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język polski
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Książka
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Mentoring
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Metody nauczania
(1)
Migracje
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Młodzież niepełnosprawna umysłowo
(1)
Młodzież trudna
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Osobowość
(1)
Oświata
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pedagogika
(1)
Poczucie bezpieczeństwa
(1)
Poradniki dla rodziców
(1)
Postawy
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rola społeczna
(1)
Seksizm
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjotechnika
(1)
Spostrzeganie interpersonalne
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Stres
(1)
Szkoła
(1)
Szkoła a rodzice
(1)
Tutoring
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Uczucia
(1)
Umiejętności ucznia
(1)
Unia Europejska
(1)
Wilber, Ken (1949- )
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zdolności
(1)
badanie
(1)
Śmierć
(1)
Żałoba
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Psychologia
(1)
80 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak skutecznie rozmawiać z uczniem? / Paulina Dubiel // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. - 2012, nr 12, s. 16-18.
Streszczenie: Podstawowe zasady dobrej komunikacji między nauczycielem a uczniem.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauczyciel w oczach uczniów / Julia Karapuda // WSZYSTKO DLA SZKOŁY. - 2012, nr 12, s. 8-9.
Streszczenie: Cechy oraz zachowania pozytywnego i negatywnego nauczyciela. Typy stosunków między nauczycielem a uczniem.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Etykietowanie uczniów / Aneta Paszkiewicz // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2014, nr 4, s. 20-24.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sposób na porozumienie / Natalia Klonowska, Aleksandra Zienowicz // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2013, nr 1, s. 73-77.
Streszczenie: Komunikacja między nauczycielem a uczniem.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Charakterystyka porównawcza sytuacji nauczyciela i ucznia w przestrzeni edukacyjnej. Możliwości porozumienia aksjologicznego między młodzieżą a nauczycielami - rozważanie teoretyczne i wyniki badań własnych.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Ewaluacja jako źródło wiedzy i jeden ze sposobów zarządzania informacją. Omówienie wyników badań ankietowych.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tutoring w szkole czy dobre doradztwo? / Julian Piotr Sawiński // PROBLEMY OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE. - 2014, nr 4, s. 16-19.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
W klasie spełniają się proroctwa / Sławomir Trusz // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2010, nr 3, s.121-128.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przede wszystkim trzeba wiedzieć, dlaczego / Michał Zawadzki // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2013, nr 5, s. 29-33.
Streszczenie: Wytrwałość, zaangażowanie, pasja – bez nich trudno sobie wyobrazić dobre, mocne relacje między uczniami i nauczycielami. A bez takich relacji nie może być mowy o rozbudzaniu twórczego myślenia.
Książka
W koszyku
(Sówka)
Tyt. oryg.: "The essential guide to taking care of behaviour" 2010. - Bibliogr. s. 212-213. - Tyt. oryg.: "The essential guide to taking care of behaviour" 2010
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43175 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Wyniki pilotażowych badań, których celem było poznanie struktury czynności nauczyciela i uczniów oraz interakcji międy nimi w trakcie lekcji wychowania fizycznego w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum. Badanie przeprowadzono w roku szkolnym 2008/2009 w szkołach na terenie Nowego Sącza.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia 151-152 oraz przy rozdziałach
Streszczenie: Spis treści: 1. Stosować sprawdzone reguły wywierania wpływu na uczniów. 2. Uczyć niekonwencjonalnie i łamać dydaktyczne schematy. 3. Inspirować i rozwijać racjonalne myślenie uczniów. 4. Zrozumieć i wykorzystać zasady neurodydaktyki. 5. Organizować uczenie się i edukację służącą człowiekowi. 6. Pracować nad rozwojem motywacji uczniów. 7. Traktować wszystkich uczniów równo i podmiotowo. 8. Stawiać na samodzielność i odpowiedzialność ucznia. 9. Postawić na wykorzystywanie technologii TIK. 10. Aktywizować i zachęcać do nauki według temperamentu. 11. Ze szkoły uczynić akademię umiejętności. 12. Wymagać wysiłku, rzetelnej pracy i konsekwencji. 13. Priorytetem szkoły uczynić rozwój poznawczych zainteresowań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43695 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Droga do wszechstronnego rozwoju / Małgorzata Rey // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2015, nr 3, s. 23-28.
Streszczenie: Uczniowie mają różne tempo pracy, zależne choćby od ich temperamentu. Mogą mieć również różną samoocenę, poczucie własnej wartości, poziom aspiracji, a to wpływa na ich motywację do zadań. Brak indywidualizacji utrudnia, a czasem uniemożliwia zrównoważony, harmonijny rozwój. Pobrano: http://www.psychologiawszkole.pl/
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej