Form of Work
Artykuły
(20)
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Status
available
(8)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(10)
Author
Nowotnik Anna
(3)
Brzezińska Anna (1949- )
(2)
Burczyk Irena
(1)
Centner-Guz Małgorzata
(1)
Czarnecka Lidia
(1)
Domagała-Zyśk Ewa
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Gulińska-Grzeluszka Diana (1978- )
(1)
Guz Sabina
(1)
Jagła Aleksandra
(1)
Jankowski Paweł
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kamza Anna
(1)
Konarzewski Krzysztof (1948- )
(1)
Kowa Anna
(1)
Kram Aleksandra
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kuszak Kinga
(1)
Kłysz-Sokalska Natalia
(1)
Lewandowska-Kidoń Teresa
(1)
Matejczuk Joanna
(1)
Minge Krzysztof
(1)
Minge Natalia
(1)
Morawska Karolina
(1)
Naprawa Renata
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Przybyszewska Dominika
(1)
Ratajczak Anna
(1)
Ratajczyk Aleksandra
(1)
Roszkiewicz Iwona
(1)
Rękosiewicz Małgorzata
(1)
Sowa Alicja
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Tanajewska Alicja
(1)
Tomczak Katarzyna
(1)
Trojanowska Ewa
(1)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin )
(1)
Warakomska Joanna
(1)
Wieczorek Emilia
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Wąsiński Arkadiusz (1970- )
(1)
Zwierzchowska Iwona
(1)
Year
2020 - 2022
(5)
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(1)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(30)
Language
Polish
(30)
Audience Group
Nauczanie początkowe
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(4)
Klasa 1.
(2)
Klasa 3.
(2)
Nauczyciele
(2)
Klasa 2.
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Uczniowie
(1)
Subject
Uczniowie klas początkowych
(30)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(14)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(6)
Dojrzałość szkolna
(5)
Dziecko
(5)
Nauczanie początkowe
(5)
Dzieci
(3)
Metody nauczania
(3)
Socjoterapia
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Uczucia
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Agresywność
(1)
Czytanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zaniedbane
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Matematyka
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Muzykoterapia
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oceny szkolne
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Pisanie
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Praca zespołowa
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Reemigracja
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Socjalizacja
(1)
Słuch
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uwaga (psychol.)
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zespół ADHD
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Czechy
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(7)
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Scenariusz zajęć
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(12)
Psychologia
(7)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
30 results Filter
Book
In basket
Bibliografia przy pracach.

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43008 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Stanowi uzupełnienie do materiałów szkoleniowych MEN w 2010 r.
Bibliografia przy rozdziałach.
Wychowanie emocjonalno-społeczne jest trudnym zadaniem, jakie stoi przed dorosłymi, zajmującymi się dziećmi ze specjalnymi potrzebami. Ten obszar rozwojowy powinien być wspierany zarówno w domu, jak i w przedszkolu czy szkole. Istotne jest położenie nacisku na rozwijanie u dzieci umiejętności radzenia sobie z odreagowywaniem napięcia fizycznego i emocjonalnego oraz wspieranie umiejętności z zakresu budowania relacji w grupie. Takim dzieciom łatwiej jest sprostać nowym wyzwaniom oraz żyć w zgodzie ze sobą i innymi. Książka jest adresowana do osób zajmujących się wychowaniem, opieką i profesjonalną pomocą dzieciom ze specjalnymi potrzebami. Intuicyjne podążanie za rozumowaniem dziecięcym i tłumaczenie społecznego świata jest bowiem ważnym elementem wspomagania dziecięcego rozwoju. [Nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45267 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again