Forma i typ
Artykuły
(5)
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Górecka Aleksandra
(1)
Kula Ewa
(1)
Rzepka Magdalena (1989- )
(1)
Sielatycki Mirosław (1957- )
(1)
Szot Bożena
(1)
Ładyżyńska Jolanta
(1)
Świderska-Chorąży Elżbieta
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Warszawa
(3)
Nauczyciele
(2)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(2)
Uniwersytet Warszawski
(2)
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej
(1)
Antologie
(1)
Biografie
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziewczęta
(1)
Klasy autorskie
(1)
Liceum Pedagogiczne Sióstr Urszulanek SJK (Warszawa)
(1)
Listy polskie
(1)
Nauczanie
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Praktyki studenckie
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Prywatne Gimnazjum i Liceum Żeńskie Jadwigi Kowalczykówny i Jadwigi Jawurkówny (Warszawa)
(1)
Przedszkola integracyjne
(1)
Przedszkole Integracyjne nr 6 (Warszawa)
(1)
Radlińska, Helena (1879-1954)
(1)
Reforma oświaty
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Urszulanki Szare
(1)
Warszawa (okręg)
(1)
Wychowanie
(1)
XIV Liceum Ogólnokształcące im. Stanisława Staszica (Warszawa)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
1918-1939
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Warszawa (woj. mazowieckie)
(4)
Królestwo polskie
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł monograficzny
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Program nauczania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 13760 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 155-158
Streszczenie: Publikacja zawiera zarys rozwojowy programów nauczania, typologie, teorie programu oraz jego składniki. Zamieszcza problematykę programu szkolnego w świetle reform oświatowych w Polsce oraz wiedzę z zakresu integracji europejskiej, programów nauczania i kształcenia nauczycieli w krajach Unii Europejskiej. W części badawczej autorka stawia sobie za cel nie tylko diagnozę obecnej sytuacji, ale także próbę pomocy tym, którzy nie czują się pewnie w nowej roli kreatorów programu, w określaniu, projektowaniu i realizowaniu misji nowoczesnej szkoły. Praca ma wskazywać jak i gdzie można doskonalić pożądane umiejętności w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39764 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej