Forma i typ
Artykuły
(5)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Autor
Borusiak Barbara
(1)
Palka Ewa
(1)
Wanat Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Witryna internetowa
(4)
Internet
(2)
Internet w bibliotece
(2)
Książka
(2)
Biblioteka
(1)
Biblioteka internetowa
(1)
Biblioteka pedagogiczna
(1)
Google
(1)
Indywidualizacja nauczania
(1)
Język polski
(1)
Książka elektroniczna
(1)
Witryna internetowa biblioteki
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym publikacją, która w sposób uporządkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia związane ze sposobem prezentacji produktów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiejętności dostarczenia nabywcom unikatowych doświadczeń zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w książce i zilustrowane licznymi przykładami oraz rysunkami techniki merchandisingowe są powiązane z rozległą wiedzą dotyczącą zachowań nabywców. Dają solidną podstawę teoretyczną do tworzenia środowiska handlowego zapewniającego wysoki poziom doświadczeń zakupowych nabywcom.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej