Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Lubomirska Krystyna
(2)
Telka Lucyna
(2)
Delmanowicz Monika
(1)
Jegier Aneta
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Kurelska Bożena
(1)
Pacholczyk-Sanfilippo Marta
(1)
Wysłowska Olga
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Wychowawcy małych dzieci
(1)
Temat
Wychowawcy małych dzieci
(6)
Żłobki
(5)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Dotyk
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja regionalna
(1)
Kształcenie rodziców
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Opinia publiczna
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Pisanie
(1)
Placówki opiekuńczo-wychowawcze
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prawa dziecka
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychospołeczny
(1)
Wychowanie
(1)
Wywiad socjologiczny
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Raport z badań
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Podręcznik
(1)
Scenariusze zajęć dla żłobków
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
7 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Pisanie - konieczna aktywność wychowawcy : przykład żłobka / Lucyna Telka (Uniwersytet Łódzki). W: Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. 2020, nr 4, s. 25-32. - 2020.
Bibliografia na stronach 31-32.
Streszczenie w języku angielskim.
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia na stronach 237-244.
Celem Autorek prezentowanej publikacji jest ukazanie potencjału tkwiącego we współczesnych żłobkach publicznych. Pracownicy żłobków towarzyszą dzieciom w rozwoju, podziwiają ich dokonania i pomagają wtedy, gdy to konieczne. Absolwenci żłobków to samodzielni młodzi ludzie, radośni, pełni ciekawości poznawczej i chęci doświadczania nowych wrażeń. Dlatego we wrześniu zarówno dzieci, jak i ich rodzice mogą odważnie przekroczyć próg przedszkola. Dziecko żłobkowe ma dużą przewagę nad swoimi rówieśnikami: jest samodzielne, potrafi funkcjonować w grupie i w większości przypadków jest bardziej odporne na zachorowania. Żłobek może zbudować fundament przyszłej edukacji dziecka. Warunek jest jeden - musi to być dobry żłobek, z dobrym zarządzającym i wykwalifikowaną kadrą. Jak organizować pracę żłobka i jak pracować z dziećmi pokazane zostało w książce. Autorki omówiły w niej kwestie prawne i organizacyjne związane z funkcjonowaniem żłobków (poczynając od harmonogramu żłobkowego dnia po pełnowartościowe jadłospisy posiłków), a także przedstawiły scenariusze różnorodnych zajęć, rozwijających dzieci intelektualnie, sensorycznie, społecznie i emocjonalnie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45849 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Książka dotyczy zagadnień związanych z działaniem placówek opieki, wychowania i edukacji najmłodszych dzieci. Autorki prezentują w niej organizację pracy czterech placówek: z Grecji, Holandii, Polski i Portugalii, ze szczególnym uwzględnieniem działań podejmowanych w grupie dwu- i trzylatków. Przedstawiają nowe argumenty do dyskusji na temat jakości funkcjonowania placówek dla najmłodszych dzieci w kontekście zarówno polskim, jak i międzynarodowym. Abstrakt Książka dotyczy zagadnień związanych z działaniem placówek opieki, wychowania i edukacji najmłodszych dzieci. Autorki prezentują w niej organizację pracy czterech placówek: z Grecji, Holandii, Polski i Portugalii, ze szczególnym uwzględnieniem działań podejmowanych w grupie dwu- i trzylatków. Przedstawiają nowe argumenty do dyskusji na temat jakości funkcjonowania placówek dla najmłodszych dzieci w kontekście zarówno polskim, jak i międzynarodowym. The book concerns issues connected with places of care, upbringing and education of very young children. The authors show how work is organised in four such places in Greece, the Netherlands, Poland and Portugal, with particular emphasis on educating 2 and 3-year-olds. They also present new arguments in the discussion concerning the quality of nurseries in Polish and international context.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej