Forma i typ
Książki
(20)
Artykuły
(14)
Publikacje naukowe
(9)
Poradniki i przewodniki
(4)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(20)
Autor
Ehrlich Stanisław (1907-1997)
(2)
Asbury Kathryn
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Bartkowiak Kinga
(1)
Borecka-Biernat Danuta
(1)
Brytek-Matera Anna
(1)
Brzezińska Marianna
(1)
Czepczor-Bernat Kamila
(1)
Czerniec Iwona
(1)
Czupała Hubert
(1)
Czwartyńska Monika
(1)
Dąbrowska-Kaczorek Małgorzata
(1)
Gaś Zbigniew B
(1)
Golachowski Mikołaj
(1)
Guziński Bogdan
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Górska Dominika
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kobylańska Aleksandra
(1)
Koszyk Irena
(1)
Kowalski Mirosław (pedagog)
(1)
Kowaluk Marzena
(1)
Kołakowski Artur
(1)
Kościańska Elżbieta
(1)
Kutscher Martin L
(1)
Makara-Studzińska Marta
(1)
McDevitt Mary Kate
(1)
Michalczak Waldemar
(1)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(1)
Minahan Jessica
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Olejniczak Tomasz
(1)
Plomin Robert (1948- )
(1)
Potocka Agnieszka (dogoterapeuta)
(1)
Potocka-Hoser Anna
(1)
Rappaport Nancy (1959- )
(1)
Redlicka Anna przekł
(1)
Sadowski Bogdan (1932- )
(1)
Schultz Jerome J
(1)
Skorny Zbigniew (1926-2012)
(1)
Sunderland Margot
(1)
Truszkowska-Wojtkowiak Maria
(1)
Tyszkowa Maria (1932-1993)
(1)
Waal F. B. M. de (1948- )
(1)
Waliś Robert (1979- )
(1)
Wasilewska Eliza
(1)
Whitham Cynthia
(1)
Wolff Robert R
(1)
Woody Jessica
(1)
Wyrwicka Wanda
(1)
Łukaszewska Irena przekł
(1)
Śliwa Sławomir (pedagog)
(1)
Żółtańska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Terapeuci
(2)
Dziewczęta
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zaburzenia zachowania
(8)
Radzenie sobie ze stresem
(7)
Młodzież
(5)
Uczenie się
(5)
Zachowanie
(5)
Zachowanie się
(5)
Dzieci
(4)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(4)
Psychologia zachowania się
(4)
Agresywność
(3)
Dziecko
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Zachowanie się zwierząt
(3)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Kultura bycia
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Samoakceptacja
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Zachowania prozdrowotne
(2)
Zachowania ryzykowne
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Aktywność fizyczna
(1)
Altruizm
(1)
Ankieta
(1)
Bądź bezpieczny z psem (program)
(1)
Choroby afektywne dwubiegunowe
(1)
Cukrzyca
(1)
Człowiek
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Dorośli
(1)
Dymorfizm płciowy
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dyskalkulia
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z depresją
(1)
Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Dziewczęta
(1)
Farmakoterapia
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gender
(1)
Genetyka zachowania
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Ja (psychologia)
(1)
Jakość życia
(1)
Język
(1)
Konkurs
(1)
Masa ciała
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja leczenia się
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Mózg
(1)
Naczelne
(1)
Nadwaga
(1)
Narkomania dzieci i młodzieży
(1)
Nauczanie
(1)
Naśladownictwo
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Norma społeczna
(1)
Obraz samego siebie
(1)
Obraz własnego ciała
(1)
Ocena szkolna
(1)
Ocenianie
(1)
Odrzucenie rówieśnicze
(1)
Ontogeneza
(1)
Osoby otyłe
(1)
Osoby z depresją
(1)
Otyłość
(1)
Patologia społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Pewność siebie
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Potrzeba aprobaty społecznej
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Prymatologia
(1)
Przemoc w szkole
(1)
Przemoc wobec dzieci
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psy
(1)
Psychodietetyka
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia ogólna
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychopatologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Płeć
(1)
Regulacja emocji
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(6)
Poradnik
(5)
Artykuł problemowy
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publikacje
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(10)
Edukacja i pedagogika
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Biologia
(3)
Medycyna i zdrowie
(3)
Kulinaria
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
36 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Stanowi kontynuację książki pt.: Wychowanie i wspieranie rozwoju małych dzieci w domu, żłobku i przedszkolu / pod redakcją Anny Mikler-Chwastek. Warszawa, 2017.
Bibliografia przy rozdziałach

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45265 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Anti-bullying book for Girls: practical tools to manage bullying and build confidence.
Netografia na stronach 142-[143].
Tłumaczenie z języka angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47757 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44924, 40994 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy rozdziałach.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44486 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy rozdziałach.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44698 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Rodzica i Pedagoga)
Kolejne rozdziały książki dotyczą różnych schorzeń oraz przybliżają przyczyny i objawy zaburzeń (np. zespołu nadpobudliwości psychoruchowej-ADHD, zaburzeń ze spektrum autystycznego, zespołu Aspergera, zaburzeń lękowych i obsesyjno-kompulsywnych, zaburzeń integracji sensorycznej, tików i zespołu Tourette'a, depresji, zaburzeń opozycyjno-buntowniczych, zaburzeń centralnego przetwarzania słuchowego), a także ich wzajemny wpływ na siebie i sposoby leczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40011 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Książka jest efektem badań skoncentrowanych na analizie obrazów osób uwikłanych w relację korupcyjną, czyli osób skorumpowanych i osób korumpujących oraz ich współzależności z obrazem siebie i celami rozwojowymi nastolatków. Praca przybliża Czytelnikowi istotę zjawiska korupcji, omawiając definicje, formy i klasyfikacje zachowań korupcyjnych, etyczno-prawne aspekty zachowań korupcyjnych, społeczne aspekty zachowań korupcyjnych oraz psychologiczne aspekty zjawiska korupcji. Aktualna wiedza na ten temat to podstawa właściwego zrozumienia istoty prezentowanych badań oraz możliwości ich praktycznego wykorzystania, zwłaszcza w profilowaniu działań wychowawczych i profilaktycznych. W monografii zaprezentowano specyfikę obrazów siebie oraz obrazów osoby skorumpowanej i osoby korumpującej w ogólnej populacji badanej młodzieży, a także w podgrupach płciowych. Autorzy skoncentrowali się również na identyfikacji wewnątrzgrupowego zróżnicowania obrazów osoby skorumpowanej oraz osoby korumpującej, aby następnie określić ich współzależności z realnym obrazem siebie oraz tendencjami rozwojowymi subgrup młodzieżowych. W końcowej części pracy zostały zasygnalizowane możliwości praktycznego wykorzystania zidentyfikowanych prawidłowości – z jednej strony w kontekście czterech poziomów analiz psychologicznych, a z drugiej w perspektywie trzech obszarów zastosowań w projektowaniu działań profilaktycznych. Możliwości te powinny prowadzić do takiej korekty działań wychowawczych oraz budowania skutecznych programów profilaktycznych, które zwiększą szansę na uczciwe życie.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Starzenie się ludności postępuje, a skutki wywołane tym procesem stają się coraz bardziej dostrzegalne. Wraz z procesem starzenia się człowieka zachodzą w jego organizmie ogólne zmiany o charakterze fizycznym, fizjologicznym i psychicznym, modyfikując zachowania rynkowe. W sferze ekonomicznej zwiększająca się liczba seniorów wpływa na strukturę produkcji, podziału, wymiany i konsumpcji środków zaspokajających potrzeby ludzkie. Zachowania konsumentów seniorów w ostatnich latach stały się przedmiotem badań wielu dziedzin nauki; kwerenda bibliograficzna wykazała jednak, że obszar innowacyjności zachowań ludzi starszych nie cieszył się zainteresowaniem badaczy. Zapewne wynika to z często prezentowanego w mediach stereotypu ludzi starszych jako niedostosowanych do zmian otoczenia, zamkniętych na nowości rynkowe. Jako główny cel monografii przyjęto określenie determinant zakupu i akceptacji przez konsumentów seniorów innowacji produktowych wybranych kategorii dóbr materialnych FMCG (fast-moving consumer goods). Przeprowadzono trzyetapową sekwencję badań wśród osób po 60. roku życia na terenie Wielkopolski, wykorzystując metodę wywiadu osobistego. Efektem analiz jest określenie modelu postaw seniorów wobec innowacji oraz zbudowanie modelu zakupu i akceptacji przez seniorów innowacji produktowych na rynku FMCG. Dodatkowo zaproponowano segmentację konsumentów seniorów według kryterium zdefiniowanej innowacyjności konsumenckiej, która pozwoliła na wyodrębnienie pięciu typów: niechętnych konserwatywnych, zorientowanych tradycjonalistów, aspirujących wycofanych, nieświadomych praktycznych oraz racjonalnych innowatorów. Zgromadzony materiał teoretyczno-empiryczny może znaleźć zastosowanie w procesie zarządzania portfelem produktów zarówno na etapie inicjowania i wprowadzania innowacji produktowych na rynek, jak i na etapie modyfikacji produktów już istniejących w celu uzyskania akceptacji konsumentów seniorów.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej