Forma i typ
Artykuły
(30)
Książki
(8)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Autor
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(3)
Drapała Ilona
(2)
Puślecki Władysław
(2)
Andrukowicz Wiesław
(1)
Aronica Lou
(1)
Bernacka Ryszarda Ewa
(1)
Bieluga Krystyna
(1)
Biernacka-Bryk Anna
(1)
Bryś Beata
(1)
Brzozowska Ewa
(1)
Chmielewska-Łuczak Dorota
(1)
Duchniewicz Joanna
(1)
Duchniewicz Przemysław
(1)
Dyrda Beata
(1)
Gast-Gampe Martina (1959- )
(1)
Graczyk Agnieszka
(1)
Guerci Eric
(1)
Hłobił Agnieszka
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Karwowski Maciej
(1)
Kozioł Grażyna
(1)
Kozioł Leszek
(1)
Lewandowska Marta
(1)
Markova Dawna
(1)
Marzec Magdalena
(1)
Niebrzydowski Leon
(1)
Niemczak Irena
(1)
Perleth Christoph (1958- )
(1)
Piotrowska Małgorzata
(1)
Powell Anne
(1)
Raczkowska Jadwiga
(1)
Ringhand Daniel (1975- )
(1)
Robinson Ken (1950-2020)
(1)
Rysiewicz Jacek
(1)
Rękawek Anna
(1)
Sagan Małgorzata
(1)
Schatz Tanja (1968- )
(1)
Skoczylas Joanna
(1)
Szpulak Grażyna
(1)
Szłapińska Joanna
(1)
Varadinov Maria José
(1)
Vignoli Matteo
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Łasocha Maria
(1)
Łuczak Agnieszka
(1)
Świętoniowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(31)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(40)
Język
polski
(39)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Zdolności
(36)
Dziecko zdolne
(18)
Osobowość
(4)
Dziecko
(3)
Matematyka
(3)
Myślenie twórcze
(3)
Nauczanie
(3)
Biblioteki szkolne
(2)
Innowacje
(2)
Młodzież szkolna
(2)
Twórczość
(2)
Autyzm
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z zespołem Aspergera
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Inteligencja (psychol.)
(1)
Inteligencja (psychologia)
(1)
Internaty
(1)
Języki
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kształcenie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Poradniki
(1)
Praca
(1)
Przywiązanie (psychologia)
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie
(1)
Uczucia
(1)
Wspomaganie rozwoju
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zainteresowania
(1)
Zarządzanie
(1)
Zdolności manualne
(1)
Zdolność do rozumienia emocji
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
40 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Biblioteka dla ucznia zdolnego / Anna Biernacka-Bryk // BIBLIOTEKARZ. - 2009, nr 10, s.8-11.
Streszczenie: Uczniowie ci wymagają szczególnej opieki i zindywidualizowanego traktowania oraz wsparcia ze strony nauczyciela bibliotekarza.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dzieci uzdolnione matematycznie (cz. 2) / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2011, nr 2, s.88-99.
Streszczenie: Odpowiedź na pytanie "Jak uczyć lepiej matematyki?".
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Zestawienie bibliograficzne zawierające wydawnictwa zwarte i artykuły z czasopism.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Prezentacja wyników badań dotyczących uzdolnień matematycznych dzieci przedszkolnych i wczesnoszkolnych.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42676 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Odkrywanie talentów / Agnieszka Graczyk // BIBLIOTEKA W SZKOLE. - 2012, nr 6, s.19. - .
Streszczenie: Działalność Biblioteki Pedagogicznej w Turku na rzecz odkrywania talentów wsród uczniów kl. VI szkół podstawowej.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45955 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 181-182. - U góry okł.: Książka dla rodziców i dla nauczycieli, by mogli się przekonać, że nauka w szkole nie musi być utrapieniem i nudą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [211-212]. - Summ., rez., Zsfassung
Streszczenie: Omówiono teoretyczne podstawy aktywności twórczej, w tym elementarne zdolności twórcze i rolę zadań w rozwijaniu aktywności twórczej. Zaprezentowano koncepcję upodmiotowiających spotkań dydaktycznych i wyniki badań jej realizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [211-212]. - Summ., rez., Zsfassung
Streszczenie: Omówiono teoretyczne podstawy aktywności twórczej, w tym elementarne zdolności twórcze i rolę zadań w rozwijaniu aktywności twórczej. Zaprezentowano koncepcję upodmiotowiających spotkań dydaktycznych i wyniki badań jej realizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37191, 36898 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 99-101.
Celem publikacji jest wskazanie praktycznych działań ułatwiających rozpoznawanie zdolności (testy TMD dla uczniów klas I-III, obserwacja) intelektualnych i twórczych. Autorka omawia teorie inteligencji, teorie twórczości, myślenie twórcze i dywergencyjne. W swojej pracy przedstawia sposoby stymulowania cech indywidualnych w procesie wychowania i kształcenia (wspomaganie rozwoju dziecka w domu, stymulowanie cech intelektualnych, stymulowanie myślenia twórczego - twórczy nauczyciele).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41065 (1 egz.)
E-book
W koszyku
This book provides university administrators, professors, and career specialists with a comprehensive introduction to the BE(A)ST (BE Aware Student) approach. The BE(A)ST approach aims at enhancing students’ awareness of personalized career development, fostering a connection between their professional identity, beliefs, and actions to support career awareness. With the BE(A)ST approach, we provide a solution to improve the alignment between the career and the life of our students. The Personalized Career Development (PCD) course based on the BE(A)ST approach and described in this book is the result of three research programs focused on the development of the method and on its adaptation, scientific validation, and dissemination. This book is a must-read for anyone who is serious about career planning, life design or teaching about these ideas. It includes an extremely well researched and authoritative review of all the major books, methods and tools available and advances the state-of-the-art. With suggested improvements and refinements. It also packages these tools into several different university-level workshop and course formats and provides the authors' experiences with delivering these programs to students across different disciplines, cultures and countries. (Steven A. Gedeon, BSc, MSc, MBA, Peng, PE, PhD, Associate Professor, Entrepreneurship and Strategy Department Ted Rogers School of Management, Toronto Metropolitan University (formerly Ryerson University), Canada) The publication is licensed under the Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Poland license (CC BY 3.0 PL) (full license available at: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode). ****** Książka – przeznaczona dla kadry zarządzającej wyższych uczelni, nauczycieli akademickich i doradców zawodowych z uczelnianych biur karier – zawiera kompleksowe wprowadzenie do metodyki BE(A)ST (BE Aware Student). Metodyka ta ma na celu podniesienie świadomości studentów w zakresie spersonalizowanego rozwoju kariery oraz wzmocnienie związku między ich profilem zawodowym, własnymi przekonaniami a podejmowanymi działaniami wspierającymi świadomy wybór ścieżki rozwoju zawodowej. BE(A)ST jest zatem rozwiązaniem umożliwiającym dopasowanie kariery i życia osobistego studentów. Kurs Spersonalizowanego Rozwoju Kariery (Personalized Career Development – PCD) oparty na metodyce BE(A)ST i opisany w prezentowanej książce to wynik trzech programów badawczych skupionych na rozwoju metody oraz na jej adaptacji, naukowej walidacji i upowszechnieniu. Publikacja na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL (CC BY 3.0 PL) (pełna treść wzorca dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode).
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
W zbiorze artykułów składających się na ten kwartalnik zawarto wiele interesujących poznawczo oraz aplikacyjnie informacji. Stanowią one rezultat badań podstawowych oraz wdrożeniowych prowadzonych w różnych ośrodkach akademickich takich przykładowo, jak: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Uniwersytet Zielonogórski, Akademia Zamojska, Akademia Leona Koźmińskiego Warszawie oraz Małopolska Wyższ Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie. Kwartalnik jest ukierunkowany na współczesną tematykę i wciąż pojawiające się nowe problemy, ze zwróceniem szczególnej uwagi na: wpływ pandemii koronawirusa na sytuację makroekonomiczną Polski, na kondycję finansową jednostek samorządu terytorialnego, czy na rentowność firm i stopę wypłaty dywidendy dla akcjonariuszy; na zagadnienie jakości i kosztów jakości w strategii przedsiębiorstwa, koszty jakości w systemie zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście zróżnicowanego rozwoju, jak również na prezentację arkusza oceny zarządzania jakością w firmie, jako narzędzia koncepcyjnego badania jakości; na wyeksponowanie specyfiki zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach rodzinnych i społecznych; na skutki ekonomiczne i finansowe wprowadzenia nowych produktów na rynku finansowym, takich przykładowo jak kryptowaluty i inne. Autorzy w swych dziełach nie udzielają rad i nie przekazują stanowczych opinii, odpowiedzi, lecz prezentują własne rezultaty badań, spostrzeżenia, wyniki badań poprzedników oraz skromnie zadają fundamentalne pytania: Czym jest zarządzanie różnymi zasobami w nowych warunkach? Co stanowi jego treść? Jakie jest jego instrumentarium badawcze? Nie zawsze znajdujemy odpowiedzi na te pytania, za to pojawiają się inspiracje do głębszych rozważań na temat problemów zglobalizowanego świata i roli, jaką odgrywa w nim człowiek oraz jego praca.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej