Form of Work
Artykuły
(28)
Publikacje fachowe
(15)
Książki
(10)
Publikacje dydaktyczne
(7)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Status
available
(7)
unavailable
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(10)
Author
Baj-Lieder Marta
(4)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(2)
Kloskowska Adriana
(2)
Olszewska Margareta
(2)
Bilska-Kamińska Dorota Przekł
(1)
Binder Marek
(1)
Binon Marek przekł
(1)
Borkowska Maria (pediatra)
(1)
Bougton Barbara
(1)
Brillat-Sawarin Anthelme
(1)
Bukowska Edyta
(1)
Domasiewicz Zuzanna
(1)
Droscher Vitus B
(1)
Frołow I. P
(1)
Gołaszewska Maria
(1)
Hannaford Carla (1944- )
(1)
Jakubowska Alina
(1)
Jarmocik Anna
(1)
Joanna Tł wstęp
(1)
Jodzis Daria
(1)
Kaiser Jan
(1)
Kalat James W
(1)
Karolak Wiesław
(1)
Koczyk Małgorzata
(1)
Kowalewska Joanna (nauki medyczne)
(1)
Krasiejko Izabela
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Kunicki Michał
(1)
Litwinow Monika
(1)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(1)
Miosga Lucyna
(1)
Montessori Maria
(1)
Ostarek Ewa
(1)
Pejkowska Agnieszka
(1)
Ratajczak Marta
(1)
Sarnecka Zuzanna
(1)
Seitz Rudolf (1934-2001)
(1)
Sikorska Iwona (psycholog)
(1)
Szymański Wojciech
(1)
Winczewska Aneta
(1)
Winczewski Piotr
(1)
Wiśniewska Marta
(1)
Wiśniewska-Olejnik Małgorzata
(1)
Zachowanie
(1)
Zawadzki Wacław
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2020 - 2021
(10)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(2)
Time Period of Creation
2001-
(24)
Country
Poland
(42)
Language
Polish
(41)
English
(1)
Audience Group
Przedszkola
(5)
Nauczanie początkowe
(4)
Nauczyciele
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Pedagodzy szkolni
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Subject
Zmysły
(34)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(8)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Uczenie się
(5)
Wychowanie przedszkolne
(5)
Mózg
(4)
Metody nauczania
(3)
Narządy zmysłów
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Biologia
(2)
Dziecko
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Integracja sensoryczna
(2)
Logopedia
(2)
Neurologia dziecięca
(2)
Odżywianie
(2)
Pamięć
(2)
Poznanie zmysłowe
(2)
Układ nerwowy
(2)
Umysł
(2)
Wychowanie estetyczne
(2)
Agresywność
(1)
Aromaterapia
(1)
Autonomia (pedagogika)
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dotyk
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Eksperyment
(1)
Emocje
(1)
Estetyka
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Gastronomia
(1)
Gotowanie
(1)
Gry i zabawy
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Higiena
(1)
Innowacje
(1)
Jedzenie (czynność)
(1)
Język polski
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Leczenie
(1)
Nauczanie
(1)
Osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Pamięć sensoryczna
(1)
Psychofizjologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Ruch
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Schizofrenia
(1)
Seksuologia
(1)
Sen
(1)
Stres
(1)
Synapsy
(1)
Sztuka
(1)
Słuch
(1)
Terapia dotykiem
(1)
Testy, eksperymenty psychologiczne, pomiary
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
Uzależnienia
(1)
Wrażliwość
(1)
Wyobraźnia
(1)
Wzrok
(1)
Węch
(1)
Zabawy dydaktyczne
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zaburzenia psychiczne
(1)
Zaburzenia zachowania
(1)
Zachowanie
(1)
Zmysł równowagi
(1)
Subject: time
2001-
(14)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(14)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Artykuł fachowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Scenariusz zajęć
(3)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(21)
Psychologia
(8)
Medycyna i zdrowie
(4)
42 results Filter
Article
In basket
Mózg zintegrowany, czyli jak uczyć się przez zmysły / Adriana Kloskowska. W: Głos Pedagogiczny. 2020/2021, nr 121, s. 20-27. - 2020/2021.
Bibliografia na stronie 27.
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Dzięki tej książce dowiesz się: jak ćwiczyć pamięć, jakie techniki stosować do zapamiętania listy spraw do załatwienia, jak pomóc pamięci stosując odpowiednią dietę i co medycyna alternatywna ma do zaoferowania przy kłopotach z pamięcią ?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37574, 37296 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Co widzisz wokół siebie? : zabawy rozwijające zmysł wzroku / wybór i opracowanie Rudolf Seitz. - Kielce : "Jedność", 2001. - 125,[1] s. : ilustracje, il. kolor. ; 19 cm x 19 cm.
Streszczenie: Książka zawiera wiele ciekawych zabaw, które rozwijają zmysł wzroku, uczą spostrzegawczości, rozbudzają wyobraźnię. Zabawy przeznaczone dla rodziców dzieci w wieku do ośmiu lat, dla wychowawców w przedszkolach. R Seitz jest założycielem "szkoły fantazji"
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37139 (1 egz.)
Article
In basket
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39934 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 39691 (1 egz.)
E-book
In basket
Arteterapia dla dzieci i młodzieży. Scenariusze zajęć może stanowić cenną pomoc dla nauczycieli, pedagogów, metodyków, arteterapeutów oraz studentów wielu specjalności pedagogicznych, edukacji artystycznej i arteterapii. Z tej publikacji, jak z przewodnika, mogą korzystać wszyscy, którzy prowadząc różne grupy zajęć, poszukują prostych i atrakcyjnych metod pracy, dających uczestnikom radość tworzenia i zwiększających efektywność działań twórczych. Książka składa się z dwóch części. Pierwsza ma charakter teoretyczny i wprowadzający – pozwala na poszerzenie i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej arteterapii. Natomiast część druga zawiera scenariusze zajęć wraz z dokumentacją fotograficzną, ujęte w trzech blokach tematycznych: Zmysły, Cztery pory roku i Interakcje. Uczestnikami proponowanych warsztatów mogą być dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym oraz młodzież licealna.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Psychoarytmetyka jest książką, w której Maria Montessori bada, w jaki sposób ludzki umysł przyswaja wiedzę matematyczną – jak arytmetyka, geometria i algebra mogą być przedstawione, by u młodych uczniów wzbudzały zainteresowanie, którego efektem będą koncentracja i zrozumienie. Psychoarytmetyka bada psychologiczne aspekty uczenia się w odniesieniu do arytmetyki i matematyki, a także ujawnia, jak można „przygotować” umysł dziecka, by do wspomnianych tematów podchodziło z radością i głębokim zainteresowaniem. Z Psychoarytmetyki dowiadujemy się, jak przedstawić arytmetykę jasno i dokładnie, jak w przyjemny sposób – dzięki wielu przykładom – zaznajomić się z systemem dziesiętnym, pierwiastkiem sześciennym i jego wyciąganiem, a także wzorami algebraicznymi. Montessori ożywia również matematykę, dostarczając spersonalizowanych przykładów, które przemówią do umysłu dziecka. Philip D. O’Brien Przewodniczący Międzynarodowego Stowarzyszenia Montessori (AMI) Pomysł, który przenika całą książkę, jest następujący: musimy pozwolić dzieciom doświadczyć piękna arytmetyki, w sposób bliski ich spontanicznej percepcji. Arytmetyka nigdy nie jest listą procedur do zapamiętania; służy zawsze do ręcznego odkrywania i poznawania, zanim zostanie zrozumiana przez umysł. Ta ogólna zasada, rewolucyjna w owym czasie, jest dziś powszechniej akceptowana, nawet jeśli nie została w pełni wdrożona. Kay Baker i Benedetto Scoppola
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again