Form of Work
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
Celuch Małgorzata
(2)
Ciupińska Beata
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Kowalski Michał
(1)
Mazurkiewicz Grzegorz
(1)
Pakulniewicz Wanda
(1)
Stebelska Agnieszka
(1)
Trochimiuk Anna
(1)
Wysocka Marta
(1)
Year
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(2)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Subject
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczanie
(1)
Wychowanie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
6 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45366 (1 egz.)
E-book
In basket
Publikacja została podzielona na kilka części: teorię, praktykę czyli pytania i odpowiedzi oraz dokumenty związane z awansem zawodowym. Każda z części jest z kolei podzielona na działy dotyczące poszczególnych zagadnień: • Porównania starej i nowej ścieżki awansu • Stanowiska mentora • Przygotowania do zawodu nauczyciela • Awansu na nauczyciela mianowanego i dyplomowanego. Dzięki temu dostają Państwo w swoje ręce kompleksowe informacje – kompendium wiedzy na temat nowego awansu zawodowego nauczycieli i dyrektora.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Do polskich szkół i przedszkoli uczęszcza coraz więcej dzieci z Ukrainy. Zatrudniani są też nauczyciele, pomoce nauczycieli. Najnowsze, zmienione przepisy określają szczegółowe wymagania oraz zwolnienia, które obowiązują w przypadku przyjmowania uchodźców do polskich placówek. Dlatego przekazujemy w Państwa ręce kompendium wiedzy na temat obywateli Ukrainy w polskiej oświacie. Publikacja zawiera omówienie przepisów, odpowiedzi na pytania dyrektorów, karty pracy i scenariusze pracy oraz dokumenty w języku polskim i ukraińskim.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Zachowania problemowe nastolatków są zjawiskiem na stałe wpisanym zarówno w pracę profilaktyczną szkół ogólnodostępnych jak i placówek resortu edukacji realizujących zadania socjoterapeutyczne i resocjalizacyjne. Celem publikacji jest próba przeanalizowania aktualnych obszarów zachowań problemowych wśród dorastających, które identyfikują ich nauczyciele i wychowawcy oraz ustalenie rozwiązań stosowanych w praktyce pedagogicznej. Perspektywa teoretyczna podjętych badań odnosi się do tematyki trudnych, bardzo często nieakceptowanych społecznie zachowań nastolatków manifestowanych zarówno jako problemy z pełnieniem roli ucznia jak i zachowania ryzykowne. Przedmiotem analiz teoretycznych uczyniono także kwestię rozwiązywania problemów uczniów w warunkach instytucji resortu edukacji - szkól ogólnodostępnych oraz młodzieżowych ośrodków socjoterapii i młodzieżowych ośrodków wychowawczych. Zaprezentowane wyniki badań o charakterze porównawczym, przeprowadzonych wśród nauczycieli pracujących w szkołach ogólnodostępnych oraz w młodzieżowych ośrodkach socjoterapii i w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, pokazują aktualną mapę zachowań ryzykownych dorastających oraz problemów w funkcjonowaniu społecznym uczniów. Odsłaniają również kategorie trudności związanych z procesem edukacyjnym i pełnieniem roli ucznia, które są znaczące dla powstawania problemów w funkcjonowaniu społecznym nastolatków. Dzięki ustaleniu poziomu wiedzy i nastawienia badanych pedagogów do realizacji zadań z zakresu profilaktyki w warunkach placówki, w której pracują, udało się wyznaczyć priorytetowe kierunki działań chroniących młode pokolenie przed zachowaniami ryzykownymi i patologia społeczną. Adresatami książki są wszyscy zainteresowani profilaktyką zachowań ryzykownych nastolatków, szczególnie nauczyciele, wychowawcy i dyrektorzy szkół, pracownicy organów prowadzących placówki systemu oświaty oraz organów nadzoru pedagogicznego, a także studenci pedagogiki przygotowujący się do pracy z dziećmi i młodzieżą.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Publikacja „Uczeń pełnoletni w szkole – 10 problemowych sytuacji z rozwiązaniami” to praktyczny, narzędziowy poradnik zawierający omówienie zasad postępowania z uczniem pełnoletnim. Zapoznaj się z konkretnymi wskazówkami, dokumentami, przepisami prawa i zasadami postępowania!
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach
Streszczenie: Trzeci tom zawiera serię prac traktujących o różnych aspektach ewaluacji wewnętrznej prowadzonej przez dyrektorów i nauczycieli oraz jej relacji do ewaluacji zewnętrznej prowadzonej przez wizytatorów do spraw ewaluacji. Tematyka rozdziałów: rozważania na temat potencjalnych zagadnień poddawanych ewaluacji wewnętrznej; zwięzłe kompendium wiedzy o ewaluacji wewnętrznej; funkcje ewaluacji wewnętrznej i jej trudny związek z ewaluacją zewnętrzną; procedura typowego projektu ewaluacji; zasady działania dyrektora zobowiązanego do prowadzenia ewaluacji wewnętrznej; sposób wykorzystania ewaluacji wewnętrznej w praktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41769 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again