Forma i typ
E-booki
(8)
IBUK Libra
(8)
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Celuch Małgorzata
(2)
Czarnocka Marzenna
(2)
Stebelska Agnieszka
(2)
Ciupińska Beata
(1)
Goetz Magdalena
(1)
Mazurkiewicz Grzegorz
(1)
Wasiak Elżbieta
(1)
Winczewska Bożena
(1)
Rok wydania
2020 - 2023
(4)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Temat
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczanie
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45366 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja „Edukacja domowa w praktyce – wymagania prawne, postępowanie” to praktyczny, narzędziowy poradnik zawierający omówienie zasad organizacji edukacji domowej krok po kroku – wymagana dokumentacja, zasady, obowiązki dyrektora i rodziców. Zapoznaj się z konkretnymi wskazówkami, przepisami prawa i zasadami postępowania! '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Publikacja przedstawia praktyczne i narzędziowe rozwiązania problemów dyrektorów szkół z zakresu kształcenie i wychowania. Eksperci porządkują zagadnienia, m.in.: - Jak, zgodnie z prawem, wydłużyć okres nauki dla ucznia klasy III szkoły podstawowej?; - Czy opinia o dysleksji wydana po klasie III szkoły podstawowej jest ważna na wszystkich etapach edukacyjnych? '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Zachowania problemowe nastolatków są zjawiskiem na stałe wpisanym zarówno w pracę profilaktyczną szkół ogólnodostępnych jak i placówek resortu edukacji realizujących zadania socjoterapeutyczne i resocjalizacyjne. Celem publikacji jest próba przeanalizowania aktualnych obszarów zachowań problemowych wśród dorastających, które identyfikują ich nauczyciele i wychowawcy oraz ustalenie rozwiązań stosowanych w praktyce pedagogicznej. Perspektywa teoretyczna podjętych badań odnosi się do tematyki trudnych, bardzo często nieakceptowanych społecznie zachowań nastolatków manifestowanych zarówno jako problemy z pełnieniem roli ucznia jak i zachowania ryzykowne. Przedmiotem analiz teoretycznych uczyniono także kwestię rozwiązywania problemów uczniów w warunkach instytucji resortu edukacji - szkól ogólnodostępnych oraz młodzieżowych ośrodków socjoterapii i młodzieżowych ośrodków wychowawczych. Zaprezentowane wyniki badań o charakterze porównawczym, przeprowadzonych wśród nauczycieli pracujących w szkołach ogólnodostępnych oraz w młodzieżowych ośrodkach socjoterapii i w młodzieżowych ośrodkach wychowawczych, pokazują aktualną mapę zachowań ryzykownych dorastających oraz problemów w funkcjonowaniu społecznym uczniów. Odsłaniają również kategorie trudności związanych z procesem edukacyjnym i pełnieniem roli ucznia, które są znaczące dla powstawania problemów w funkcjonowaniu społecznym nastolatków. Dzięki ustaleniu poziomu wiedzy i nastawienia badanych pedagogów do realizacji zadań z zakresu profilaktyki w warunkach placówki, w której pracują, udało się wyznaczyć priorytetowe kierunki działań chroniących młode pokolenie przed zachowaniami ryzykownymi i patologia społeczną. Adresatami książki są wszyscy zainteresowani profilaktyką zachowań ryzykownych nastolatków, szczególnie nauczyciele, wychowawcy i dyrektorzy szkół, pracownicy organów prowadzących placówki systemu oświaty oraz organów nadzoru pedagogicznego, a także studenci pedagogiki przygotowujący się do pracy z dziećmi i młodzieżą.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Publikacja „Organizacja wycieczki i zielonej szkoły – 15 problemów z rozwiązaniami” to praktyczny, narzędziowy poradnik zawierający omówienie zasad organizacji wycieczek i wyjść szkolnych. Zapoznaj się z konkretnymi wskazówkami, przepisami prawa i zasadami postępowania!
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Publikacja „Uczeń pełnoletni w szkole – 10 problemowych sytuacji z rozwiązaniami” to praktyczny, narzędziowy poradnik zawierający omówienie zasad postępowania z uczniem pełnoletnim. Zapoznaj się z konkretnymi wskazówkami, dokumentami, przepisami prawa i zasadami postępowania!
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Publikacja to praktyczny poradnik zawierający rozwiązania najbardziej problemowych sytuacji dotyczących zarządzania i prowadzenia biblioteki szkolnej. Poznaj dokumenty biblioteki i wykorzystaj je w swojej placówce.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Pubilkacja to konkretne, kompleksowe narzędzie dla dyrektora placówki pomagające sprawnie i zgodnie z prawem udzielać pomocy psychlogiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej. '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Zapraszamy do lektury publikacji „Kształcenie na odległość. Cz. 1” - ekspert udziela jasnych, praktycznych porad: jakie zadania spoczywają na dyrektorze w czasie nauki online? Jak zachować zasady bezpieczeństwa? Jakich przepisów należy przestrzegać? Jak prowadzić zajęcia online, korzystać ze sprzętu szkolnego oraz prywatnego uczniów? Materiał zawiera ponadto gotowe, zebrane zasady kształcenia online oraz zadania dyrektora, wraz z komentarzami i wskazówkami ekspertów, zebrane w tabeli. '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach
Streszczenie: Trzeci tom zawiera serię prac traktujących o różnych aspektach ewaluacji wewnętrznej prowadzonej przez dyrektorów i nauczycieli oraz jej relacji do ewaluacji zewnętrznej prowadzonej przez wizytatorów do spraw ewaluacji. Tematyka rozdziałów: rozważania na temat potencjalnych zagadnień poddawanych ewaluacji wewnętrznej; zwięzłe kompendium wiedzy o ewaluacji wewnętrznej; funkcje ewaluacji wewnętrznej i jej trudny związek z ewaluacją zewnętrzną; procedura typowego projektu ewaluacji; zasady działania dyrektora zobowiązanego do prowadzenia ewaluacji wewnętrznej; sposób wykorzystania ewaluacji wewnętrznej w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41769 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej