Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Baumgartner-Schaffner Martin
(1)
Tołwińska-Królikowska Elżbieta
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Nauczanie
(1)
Szkolnictwo
(1)
1 result Filter
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 179.
Streszczenie: Autorzy pracy korzystając z doświadczeń polskich i szwajcarskich przedstawiają autoewaluację jako sposób wprowadzania zmian w szkole. Podają definicję ewaluacji, jej rodzaje, przebieg i cele. Omawiają proces ewaluacji (tj. planowanie, realizację, podsumowanie), metody zbierania i analizy danych oraz autoewaluację w procesie zarządzania szkołą i w pracy nauczyciela. Charakteryzują czynniki składające się na zaplanowanie działań i realizację projektu autoewaluacji (jego struktury, funkcji grup zadaniowych). Określają najważniejsze zasady stosowania ewaluacji w szkole.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37632 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again