Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz (1970- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Marketing
(1)
Polityka
(1)
Poznanie
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Psychologia stosowana
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 401-430. Indeksy
Streszczenie: Spis treści: 1. Teoria i praktyka psychologii poznawczej; 2. Poznawcze mechanizmy technik wpływu społecznego; 3. Dualizm poznania a procesy decyzyjne; 4. Teoria perspektywy jako opisowy model wyborów ekonomicznych w warunkach ryzyka; 5. Liczby w decyzjach ekonomicznych: instynkt numeryczny i wrażliwość cenowa; 6. Wieloznaczność poznawcza w komunikacji: prawo, zarządzanie i polityka; 7. Poznawcze teorie podobieństwa w kształtowaniu wizerunku marki gospodarczej i politycznej; 8. Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich; 9. Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy. Dla studentów nauk społecznych oraz dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych i menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowań ludzi w biznesie, polityce i ekonomii.

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43200 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again