Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Możdżonek Iwona
(1)
Wileczek Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Temat
Komunikacja interpersonalna
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 122-126. Indeks.
Mam przed sobą interesujące opracowanie traktujące o trzech bardzo ważnych sprawach dzisiejszej edukacji szkolnej; jest to precyzyjny wykład o wielkiej triadzie wpływającej na jakość kształcenia; na tę triadę składają się takie elementy, jak: język – komunikacja – edukacja wczesnoszkolna. (…) Praca dwóch kieleckich autorek znacząco rozszerza naszą wiedzę lingwistyczną i pedagogiczną o fundamentalnej wartości języka i komunikacji między dwoma podstawowymi podmiotami dyskursu edukacyjnego, czyli między nauczycielem a uczniem (całą klasą). W pracy udowodniono, że udana komunikacja, bogaty, różnorodny w swoich tekstach i zróżnicowanych aktach mowy język nauczyciela i ucznia są mocnymi przesłankami powodującymi fortunność edukacji. Podziwiam wykład merytoryczny poświęcony analizie komunikacyjnej procesu dydaktycznego ze szczególnym uwzględnieniem podstawowej jednostki tego procesu, jaką jest lekcja. Książka ujmuje świetną analizę zarówno „komfortu” komunikacyjnego, wszystkich ułatwień dialogu podstawowego między nauczycielem a uczniem, jak i barier komunikacyjnych, które zostały bardzo dobrze rozpoznane”. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Stanisława Ożoga.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46982 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej