Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Decyzje
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Motywacja
(1)
Psychologia
(1)
Genre/Form
Podręczniki akademickie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41046 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again