Form of Work
Artykuły
(12)
Publikacje fachowe
(11)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Author
Jerzakowska-Kibenko Beata
(6)
Woźniak Ewelina (filolog)
(3)
Dycht Marzena
(1)
Klimczak Kinga
(1)
Pawłowska Aneta
(1)
Płuciennik Jarosław
(1)
Sowińska-Heim Julia
(1)
Wendorff Anna
(1)
Wrześniewska-Pietrzak Marta
(1)
Year
2020 - 2023
(11)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(11)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Audience Group
Nauczyciele nauczania początkowego
(8)
Nauczyciele
(2)
Nauczanie początkowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Subject
Audiodeskrypcja
(12)
Język polski (przedmiot szkolny)
(7)
Nauczanie początkowe
(7)
Dziecko niewidome
(2)
Niewidomi
(2)
Arteterapia
(1)
Bajkoterapia
(1)
Barwy
(1)
Czytanie
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Edukacja teatralna
(1)
Język dziecka
(1)
Krytycyzm
(1)
Lektura szkolna
(1)
Malarstwo (sztuka)
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie
(1)
Niedowidzący
(1)
Platforma internetowa
(1)
Podstawa programowa
(1)
Sztuka
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczucia
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(11)
Materiały pomocnicze
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(11)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(1)
14 results Filter
Article
In basket
Audiodeskrypcja jako element arteterapii / Beata Jerzakowska-Kibenko. W: Edukacja Wczesnoszkolna. 2022/2023, nr 1, s. 63-70. - 2022.
Netografia na stronie 70.
Article
In basket
Article
In basket
Article
In basket
Article
In basket
Article
In basket
Audiodeskrypcja w nauczaniu - platforma ClipFlair. W: Język Polski w Szkole Ponadpodstawowej. 2020/2021, nr 2, s. 125-148. - 2020.
Bibliografia na stronie 151-153.
Article
In basket
E-book
In basket
Z doświadczenia wiemy, że najlepsze efekty przynosi uczenie się przez działanie, tworzenie i kreowanie, poprzez aktywne uczestniczenie w danym projekcie. Im więcej pasji wkładamy w proces dydaktyczny, tym lepsze jego efekty. Im bardziej angażujemy się w to, co robimy, tym łatwiej nam to przychodzi. Zaangażowanie zdaje się być pojęciem kluczowym dla osiągania dobrych efektów kształcenia się, winno więc stać w centrum procesu nauczania - tę tezę starają się udowodnić autorzy zamieszczonych w publikacji tekstów. W Aneksie znajdują się scenariusze zajęć nagrodzone i wyróżnione w ramach konkursu Twórz zespoły – zaangażuj – stwórz warunki uczenia się, który odbył się na Uniwersytecie Łódzkim w ramach projektu Twórczy Uniwersytet.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Książka dotyczy koncepcji i problemów związanych z dostosowaniem odbioru sztuk wizualnych do percepcji osób z różnymi dysfunkcjami, m.in. wzrokowymi, słuchowymi, intelektualnymi. Autorzy zaprezentowali działania środowisk muzealnych, historyków sztuki oraz traduktologów mierzących się z udostępnianiem sztuki odbiorcom z dysfunkcjami. To publikacja naukowa o niezwykle nowatorskiej metodzie w podejściu do tytułowych zagadnień. Zastosowane metodologie badawcze, mające swoje oparcie w naukach humanistycznych, społecznych, medycznych, a także prawnych, czynią z niej tom wzorcowy. Krąg potencjalnych odbiorców jest bardzo szeroki: od historyków sztuki i kulturoznawców, przez architektów, po specjalistów z zakresu medycyny, psychologii, socjologii i opieki społecznej. To lektura dla każdego - współobywatela współistniejącego z obecnymi w naszym społeczeństwie osobami niepełnosprawnymi . Po jej przeczytaniu niejeden czytelnik zamieni pojęcie „wykluczenie” na „współistnienie”, a „inny” stanie się „taki sam” jak on sam. Prezentowana publikacja jest bardzo ważna, potrzebna i oczekiwana na polskim rynku wydawniczym. Z recenzji prof. zw. dr.hab. Jana Wiktora Sienkiewicza
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again