Form of Work
Artykuły
(16)
Publikacje naukowe
(11)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
zbiorowa Praca
(2)
Bougsiaa Hussein
(1)
Cackowska Małgorzata
(1)
Dudkiewicz Marek
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Forma Paulina
(1)
Giemza Lech (1976- )
(1)
Hoffmann Beata (1964- )
(1)
Jarzyna Łucja
(1)
Kata Joanna
(1)
Kopciewicz Lucyna (1972- )
(1)
Kruk Aleksandra
(1)
Nowicka Marzenna (1962- )
(1)
Nowicki Tomasz (1982- )
(1)
Pawiak Anna
(1)
Pispers Ralf
(1)
Pyżalski Jacek
(1)
Rode Joanna
(1)
Rukat Marta
(1)
Skibińska Małgorzata (1974- )
(1)
Smętek Joanna
(1)
Walat Wojciech (1963- )
(1)
Warso Zuzanna
(1)
Wrońska Marta (pedagog)
(1)
Zasacka Zofia
(1)
Żarnowska Karolina
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(18)
Time Period of Creation
2001-
(13)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Subject
Internet
(15)
Młodzież
(8)
Dzieci
(4)
Cyberprzemoc
(2)
Cyfrowi tubylcy
(2)
Edukacja medialna
(2)
Multimedia
(2)
Rzeczywistość wirtualna
(2)
Uczniowie
(2)
Uczniowie gimnazjów
(2)
Uzależnienie od Internetu
(2)
Anonimowi alkoholicy (AA)
(1)
Badania ilościowe
(1)
COVID-19
(1)
Czytanie
(1)
Czytelnictwo dziecięce
(1)
Czytelnictwo młodzieżowe
(1)
Gimnazja
(1)
Globalizacja
(1)
Grupy samopomocowe
(1)
Instytucje kultury
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Książki elektroniczne
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Media
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Partycypacja społeczna
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Pokolenie Z
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Przemoc wobec kobiet
(1)
Smartfon
(1)
Socjalizacja
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Tablet
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Technologie mobilne
(1)
Trudności wychowawcze
(1)
Uczenie się
(1)
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego (Bydgoszcz)
(1)
Użytkownicy informacji
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Subject: time
2001-
(11)
Subject: place
Polska
(4)
Przemyśl (woj. podkarpackie)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo warmińsko-mazurskie (1999- )
(1)
Genre/Form
Raport z badań
(12)
Artykuł z pracy zbiorowej
(10)
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
20 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Komputer zamiast biblioteki? / Robert Judek // BIBLIOTEKA W SZKOLE. - 2007, nr 7-8, s.25-26.
Article
In basket
Article
In basket
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45311 (1 egz.)
E-book
In basket
Granica wchodzenia przez marketerów w świat klienta przesuwa się od obserwacji jego zachowań i preferencji do zrozumienia, dlaczego odbiorca myśli i działa w taki, a nie inny sposób. Narzędziem umożliwiającym precyzyjne poznanie oraz wykorzystywanie tych zjawisk jest neuromarketing. To nauka pozwalająca sprawdzić, co dzieje się w głowach konsumentów, gdy podejmują decyzje zakupowe. Opisuje ich zachowania, stosując wiedzę o funkcjonowaniu ludzkiego mózgu oraz dane z różnych dyscyplin nauki, m.in. badań marketingowych, psychofizyki, psychologii czy kulturoznawstwa. Publikacja w sposób praktyczny i na powszechnie znanych przykładach ukazuje przyszłościowy trend marketingu, w którym wykorzystuje się mózg do kierunkowania decyzji zakupowych. Z tej książki dowiesz się: — jak zastosować neuromarketing w e-commerce; — jak dotrzeć do klientów w Internecie w sposób ich angażujący; — jak zapewnić pozytywne doświadczenia w świecie cyfrowym na poziomie emocjonalnym; — na jakie typowe bariery i zachowania zakupowe możesz się natknąć w Internecie; — jak wykorzystuje się neuromarketing w mediach społecznościowych; — jakie będą internetowe narzędzia przyszłości.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” prezentuje rozważania i wyniki analiz dotyczące zastosowań różnych, zarówno ilościowych jak i jakościowych technik w badaniach społecznych. Przedstawiamy teksty zgrupowane w trzech modułach tematycznych. Pierwszy omawia zagadnienia statusu metodologicznego różnego rodzaju technik badawczych, poczynając od propozycji klasyfikacji sondażowych technik otrzymywania materiałów, poprzez refleksje nad badaniami na małych próbach celowych, do analiz dotyczących badań ewaluacyjnych, panelu badawczego, sondażu perswazyjnego, wywiadów eksperckich i delfickich oraz wywiadu grupowego. W drugiej części przedstawiono teksty omawiające metodologiczne aspekty badania zjawisk społecznych na przykładzie postaw wobec bezrobocia oraz środowiska osób świadczących usługi seksualne. Trzeci moduł prezentuje artykuły poświęcone nowym technologiom w badaniach społecznych – głównie programom komputerowym do analizy danych jakościowych i badaniom internetowym.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Zagadnienia Rodzajów Literackich To wielojęzyczne czasopismo zostało powołane przez założycieli przede wszystkim dla prezentacji problematyki genologicznej w ujęciach badaczy z Polski i z całego świata. Redakcja podjęła też publikację, w każdym zeszycie, materiałów do przyszłego słownika rodzajów literackich. Oprócz tego ukazywały się tu również artykuły komparatystyczne i teoretycznoliterackie. Obecnie redaktorzy zachowując dotychczasowy profil pisma, otwierają szerzej łamy dla wszelkiego typu studiów literaturoznawczych bez względu na tematykę i założenia metodologiczne. Pojawiać się będą w "Zagadnieniach Rodzajów Literackich" także teksty o tematach kulturoznawczych, które będą penetrować bliższe i dalsze konteksty literatury. "ZRL" to jedyne w Polsce czasopismo wielojęzyczne, w którym kształtuje się międzynarodowa współpraca literaturoznawców Wschodu i Zachodu. Na jego wzór powstał swego czasu w USA genologiczny periodyk „Genre” (o czym anonsowali w artykule wstępnym z pierwszego tomu jego redaktorzy).
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again