Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Barańska Magdalena
(1)
Dernowska Urszula
(1)
Janicka-Panek Teresa
(1)
Nowak Jolanta
(1)
Weiss Anna (filolog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Cele kształcenia
(4)
Kształcenie
(2)
Uczniowie
(2)
Aktywizacja społeczna
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Edukacja
(1)
Edukacja medialna
(1)
Integracja społeczna
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Otwarte zasoby edukacyjne
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Samorealizacja
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły
(1)
Taksonomia Blooma
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Uniwersytety
(1)
Wychowanie
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedstawiono metodologię i wyniki naturalnego eksperymentu pedagogicznego przeprowadzonego w II semestrze r. szk. 2000/2001 w klasach pierwszych szkół podstawowych w Bydgoszczy. W klasie eksperymentalnej realizowano zajęcia o charakterze zintegrowanym (w oparciu o program J. Hanisz "Zintegrowana edukacja wczesnoszkolna" z 1997 r.), w klasie kontrolnej - w systemie klasowo-lekcyjnym. W aneksie zamieszczono: stosowany w badaniach test osiągnięć szkolnych z prawidłowymi odpowiedziami, dobór i układ treści kształcenia przewidzianych do realizacji w blokach tematycznych wraz z zakładanymi efektami, kwestionariusze wywiadów dla nauczycieli i rodziców. W części teoretycznej omówiono kształcenie zintegrowane w edukacji wczesnoszkolnej oraz zagadnienia operacjonalizacji i strukturalizacji treści kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39778 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej