Form of Work
Artykuły
(12)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
Brewczyńska Magdalena
(3)
Chojnacka-Musiał Katarzyna
(2)
Antczak Mariola
(1)
Czyżyk Aneta
(1)
Haładus Beata
(1)
Jesionek Marta
(1)
Kosińska Iwona
(1)
Małochleb Paulina
(1)
Palka Ewa
(1)
Pozierak Anna Dagmara
(1)
Walczak-Niewiadomska Agata
(1)
Year
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(10)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Audience Group
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Subject
Biblioteki szkolne
(8)
Czytelnictwo
(8)
Internet
(8)
Promocja czytelnictwa
(5)
Zastosowania internetu w edukacji
(4)
Aplikacja internetowa
(2)
Język polski
(2)
Zastosowania komputerów w edukacji
(2)
Escape rooms
(1)
Facebook
(1)
Instagram
(1)
Internet w dydaktyce
(1)
Komputery
(1)
Lektura szkolna
(1)
Lektury
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Układanki
(1)
YouTube
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(10)
Artykuł z czasopisma fachowego
(10)
Artykuł fachowy
(2)
Domain
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
13 results Filter
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Czytanie przez kodowanie w klasie pierwszej szkoły podstawowej / Aneta Czyżyk. W: Biblioteka w Szkole : czasopismo pracowników bibliotek oświatowych. 2020, [nr] 2, dodatek: Biblioteka: Centrum Informacji, nr 1, s. 18. - 2020.
Artykuł z czasopisma "Biblioteka w Szkole".
E-book
In basket
Kolejny tom z serii „Nauka - Dydaktyka - Praktyka” jest poświęcony prezentacji tradycyjnych i nowoczesnych metod krzewienia kultury czytelniczej wśród dzieci i młodzieży. Refleksja naukowa nad tą tematyką została podjęta w związku ze zmieniającymi się technologiami i metodami pracy z czytelnikiem/odbiorcą usług bibliotecznych. Jak wykorzystać naturalne zainteresowanie młodych nowymi technologiami do promocji czytelnictwa? Czy oprócz możliwości technologie te mogą nieść ze sobą również zagrożenia dla edukacji czytelniczej? Jak je wprowadzać, by stanowiły pomoc, a nie cel sam w sobie? Na te i inne pytania Czytelnik znajdzie odpowiedzi w niniejszym tomie.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again