Forma i typ
Artykuły
(12)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Autor
Brewczyńska Magdalena
(3)
Chojnacka-Musiał Katarzyna
(2)
Antczak Mariola
(1)
Czyżyk Aneta
(1)
Haładus Beata
(1)
Jesionek Marta
(1)
Kosińska Iwona
(1)
Małochleb Paulina
(1)
Palka Ewa
(1)
Pozierak Anna Dagmara
(1)
Walczak-Niewiadomska Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(3)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Bibliotekarze
(2)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Temat
Biblioteki szkolne
(8)
Czytelnictwo
(8)
Internet
(8)
Promocja czytelnictwa
(5)
Zastosowania internetu w edukacji
(4)
Aplikacja internetowa
(2)
Język polski
(2)
Zastosowania komputerów w edukacji
(2)
Escape rooms
(1)
Facebook
(1)
Instagram
(1)
Internet w dydaktyce
(1)
Komputery
(1)
Lektura szkolna
(1)
Lektury
(1)
Marketing
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Układanki
(1)
YouTube
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(10)
Artykuł z czasopisma fachowego
(10)
Artykuł fachowy
(2)
Dziedzina i ujęcie
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
13 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Czytanie przez kodowanie w klasie pierwszej szkoły podstawowej / Aneta Czyżyk. W: Biblioteka w Szkole : czasopismo pracowników bibliotek oświatowych. 2020, [nr] 2, dodatek: Biblioteka: Centrum Informacji, nr 1, s. 18. - 2020.
Artykuł z czasopisma "Biblioteka w Szkole".
Brak okładki
E-book
W koszyku
Kolejny tom z serii „Nauka - Dydaktyka - Praktyka” jest poświęcony prezentacji tradycyjnych i nowoczesnych metod krzewienia kultury czytelniczej wśród dzieci i młodzieży. Refleksja naukowa nad tą tematyką została podjęta w związku ze zmieniającymi się technologiami i metodami pracy z czytelnikiem/odbiorcą usług bibliotecznych. Jak wykorzystać naturalne zainteresowanie młodych nowymi technologiami do promocji czytelnictwa? Czy oprócz możliwości technologie te mogą nieść ze sobą również zagrożenia dla edukacji czytelniczej? Jak je wprowadzać, by stanowiły pomoc, a nie cel sam w sobie? Na te i inne pytania Czytelnik znajdzie odpowiedzi w niniejszym tomie.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej