Form of Work
Książki
(6)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Author
Tyszka Tadeusz (1939- )
(3)
Falkowski Andrzej (1953- )
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Drucker Peter F (1909-2005)
(1)
Gołębiowski Janusz W (1928- )
(1)
Grzesik Katarzyna
(1)
Karaś Mirosław
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Spółdzielnia Wydawnicza "Czytelnik"
(1)
Targalski Jan
(1)
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu Wydawnictwo
(1)
Zaleśkiewicz Tomasz
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Decyzje
(8)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Reklama
(3)
Zarządzanie
(3)
Marketing
(2)
Psychologia
(2)
Handel elektroniczny
(1)
Motywacja
(1)
Poznanie
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia ekonomiczna
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Społeczeństwo
(1)
Styl życia
(1)
Teoria wyboru konsumenta
(1)
Zachowanie
(1)
Zakupy
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
8 results Filter
No cover
Book
In basket
(Skrypty Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu)
Bibliogr. przy rozdz
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43783 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 18421 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : faks., fot., portr., rys., tab., wykr. ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Psychologia ekonomiczna to bardzo szeroka dziedzina. Obejmuje analizę zachowania w różnych sferach ekonomii, takich jak przedsiębiorczość, oszczędzanie, funkcjonowanie w systemie podatkowym, hazard czy inwestowanie. Dociekania psychologii ekonomicznej dotyczą nie zachowań poszczególnych jednostek, ale zachowań podmiotów gospodarczych. Lektura z pewnością doprowadzi do lepszego zrozumienia psychologicznych aspektów działań ekonomicznych przez polityków i menedżerów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 38824, 38240 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44494 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Psychologia zachowań konsumenckich / Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka. - Wyd. 2 poszerz. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 424 s. : il. (gł. kolor.) ; 25 cm.
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 41046 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 37913 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again