Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Boyer Robin
(1)
Bukowski Marcin
(1)
Goldstein Jeffrey H. (1942- )
(1)
Jankowska Małgorzata Maria
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Lewicka Maria
(1)
Nasamran Amy
(1)
Obuchowska Irena (1932-2016)
(1)
Parzuchowski Michał
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Rebar Sarah
(1)
Trusz Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Wychowawcy
(1)
Temat
Dzieci
(4)
Kontrola emocjonalna
(3)
Rozwój emocjonalny
(2)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Emocje podstawowe
(1)
Emocje samoświadomościowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kontrola (psychologia)
(1)
Kontrola techniczna
(1)
Lęk
(1)
Mediacja rodzinna
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Mindfulness
(1)
Rodzice
(1)
Samokontrola
(1)
Stres
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czujne oko w klasie / Sławomir Trusz // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2014, nr 3, s. 73-79.
Streszczenie: Czy istnieje skuteczny sposób kontrolowania uczniów, który nie wymaga osobistego kontaktu z nimi? Oczywiście. Wystarczy zawiesić fotografie twarzy lub oczu rodziców na ścianach szkolnych pomieszczeń, np. klasy czy stołówki. (http://www.psychologiawszkole.pl)
Książka
W koszyku
(Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci)
Tytuł oryginału: Anxiety workbook for kids : 50+ fun mindfulness activities to feel calm, build awareness, and be your best self.
Tłumaczenie z języka angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47786 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia.
"Niechciane uczucia" to przede wszystkim złość, strach, nienawiść, wstyd, nuda, pogarda. Niektóre z nich dzieci przejawiaja od najwcześniejszych lat, a poprzez nieumiejętność radzenia sobie z nimi i brak pomocy ze strony otoczenia utrwalaja złe nawyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36819 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Bezpieczne granie / Jeffrey Goldstein. W: Edukacja - relacja - zabawa : wieloaspektowość internetu w wymiarze bezpieczeństwa dzieci i młodzieży : obszary : internet - konteksty społeczne i prawne, internet - wybrane aspekty ochrony dzieci i młodzieży. s. 254-282. - 2019.
Streszczenie w języku angielskim.
E-book
W koszyku
Spis treści [Contents] Artykuły [Articles] Janusz Reykowski: Przemoc a realizacja celów grupowych: perspektywa makropsychologiczna [Violence as the recurring means of reaction in group conflicts: Societal perspective], doi 10.7366/1896180020174101, s. 112–129; Paulina Szostek: Zazdrość romantyczna: kluczowe koncepcje teoretyczne i narzędzia pomiaru [Romantic jealousy: Main theoretical conceptions and measurement instruments], doi 10.7366/1896180020174102, s. 130–141; Robert Balas, Joanna Sweklej: Rola procesów asocjacyjnych i formułowania sądów w nabywaniu i ekspresji postaw [The role of associative and propositional processes in attitude acquisition and expression], doi 10.7366/1896180020174103, s. 142–155; Andrzej Falkowski, Maria Sidoruk-Błach: Siła cech negatywnych w kształtowaniu się podobieństwa: implikacje dla budowania wizerunku marki miasta [The strength of negative features in shaping similarity: Implications for creating the brand image of a city], doi 10.7366/1896180020174104, s. 156–165; Aleksandra Pilarska, Anna Suchańska: Problem adaptacyjnej wartości empatii w kontekście jej związków z poziomem organizacji osobowości [The adaptive value of empathy in the context of its relation to the personality organization level], doi 10.7366/1896180020174105, s. 166–174; Nina Ogińska-Bulik, Magdalena Kobylarczyk: Rola zasobów osobistych i społecznych w kształtowaniu poczucia jakości życia u nastolatków – wychowanków domów dziecka [The role of personal and social resources in the development of a sense of the quality of life in adolescents-children’s homes], doi 10.7366/1896180020174106, s. 175–184. Metody [Methods] Alan Mandal, Marcin Moroń: Skala typów przywiązania do miejsca według typologii Davida M. Hummona (1992): ustrukturyzowana jakościowa metoda badania przywiązania do miejsca zamieszkania [Type of Place Attachment Scale based on Hummon’s (1992) typology: A structured qualitative method of place attachment measurement], doi 10.7366/1896180020174107, s. 185–204; Gabriela Czarnek, Piotr Dragon, Paulina Szwed, Bogdan Wojciszke: Kwestionariusz przekonań politycznych: własności psychometryczne [Political Beliefs Questionnaire: Psychometric properties], doi 10.7366/1896180020174108, s. 205–222; Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relations: Introductory verification of the concept and measurement method], doi 10.7366/1896180020174109, s. 223–239.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej