Forma i typ
Artykuły
(20)
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Patyk Katarzyna
(4)
Hadwin Julie
(2)
Howlin Patricia (1946- )
(2)
Karwala Magdalena
(2)
Trojańska Katarzyna
(2)
Baron-Cohen Simon
(1)
Baron-Cohen Simon (1958- )
(1)
Białas-Paluch Katarzyna
(1)
Cychowska Magdalena
(1)
Davis Judith H
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Gumińska Natalia
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Krasiejko Izabela
(1)
Lansing Margaret
(1)
Marczewska Elżbieta
(1)
Mil Sławomir
(1)
Mirosław Klaudia
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Perekitko Marta
(1)
Rubiniec Jolanta
(1)
Schopler Eric (1927-2006)
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Timmins Siobhan
(1)
Waters Leslie
(1)
Łatacz Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Rodzice
(3)
Pedagodzy szkolni
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(24)
Metody nauczania
(24)
Autyzm
(4)
Kształcenie integracyjne
(3)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Rodzice
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Uczucia
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Gry i zabawy
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele wspomagający
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Przedszkola specjalne
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szkoły
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczniowie
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Poradniki dla rodziców
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Medycyna i zdrowie
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
24 wyniki Filtruj
Artykuł
W koszyku
Dziecko autystyczne : metody i formy pracy w szkole / Katarzyna Patyk. W: Nowa Szkoła. 2009, nr 5, s. 45-53. - 2009.
Bibliogr.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wsparcie rodziny dziecka z autyzmem w systemie edukacji / Elżbieta Marczewska. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. 2016, nr 3, s. 32-37. - 2016.
Bibliogr. s. 37.
Streszcz. ang.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46601 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Program działań terapeutycznych i edukacyjnych dla rodziców osób z cechami ze spektrum autyzmu (ASC) oraz nauczycieli ukierunkowany na stymulowanie trzech poziomów procesów poznawczych: percepcji (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzy (co ludzie wiedzą) oraz przekonań (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe.
Prezentowany w niniejszej książce program stanowi rozbudowaną i kompleksową propozycję oddziaływań osadzonych w perspektywie rozwojowej. Zaproponowane poziomy rozwojowe w nauczaniu teorii umysłu uwzględniają trzy poziomy procesów poznawczych: percepcję (co ludzie mogą zobaczyć), wiedzę (co ludzie wiedzą) oraz przekonania (co ludzie myślą) o rzeczach, które są prawdziwe lub fałszywe. Program podzielony został na sześć poziomów: POZIOM 1: PROSTE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY - Rozumienie, że dziecko i nauczyciel mogą widzieć różne rzeczy. POZIOM 2: ZŁOŻONE PRZYJMOWANIE PERSPEKTYWY - Rozumienie, że dziecko i nauczyciel patrzą na coś z innej perspektywy. POZIOM 3: ROZUMIENIE ZASADY „WIDZIEĆ ZNACZY WIEDZIEĆ” - Rozumienie, że ludzie wiedzą tylko o rzeczach (stanach), których doświadczyli bezpośrednio lub pośrednio. POZIOM 4: ROZUMIENIE PRAWDZIWYCH PRZEKONAŃ - Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są prawdziwe oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami. POZIOM 5: ROZUMIENIE FAŁSZYWYCH PRZEKONAŃ - Rozumienie, że ludzie mogą mieć przekonania, które są fałszywe, oraz że ich zachowanie jest związane z tymi przekonaniami. POZIOM 6: ROZUMIENIE PRZEKONAŃ DRUGIEGO RZĘDU - Rozumienie, że jedna osoba może myśleć o tym, co myśli druga osoba, oraz wykorzystywanie tego do przewidywania zachowania. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46093 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej