Form of Work
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Goraj Magdalena
(1)
Jarzębińska Aneta
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kulik Agnieszka
(1)
Lipińska-Lokś Jolanta
(1)
Piechowiak Katarzyna (nauki medyczne)
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Szypowska Agnieszka
(1)
Zduńczyk Beata
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
Dziecko przewlekle chore
(4)
Dziecko chore przewlekle
(2)
Rodzice
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Autodestruktywność
(1)
Choroba sieroca
(1)
Chorzy w rodzinie
(1)
Cukrzyca typu I
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zaniedbane
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Socjalizacja
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zaburzenia emocjonalne
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zespół Edwardsa
(1)
Zespół zmęczenia przewlekłego
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł problemowy
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 results Filter
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Autorka omawia rodzaje ograniczeń, zjawisko wyobcowania oraz sposób funkcjonowania w szkole i w klasie dziecka chorego.
Book
In basket
(Engram)
Stanowi uzupełnienie do materiałów szkoleniowych MEN w 2010 r.
Bibliografia przy rozdziałach.
Wychowanie emocjonalno-społeczne jest trudnym zadaniem, jakie stoi przed dorosłymi, zajmującymi się dziećmi ze specjalnymi potrzebami. Ten obszar rozwojowy powinien być wspierany zarówno w domu, jak i w przedszkolu czy szkole. Istotne jest położenie nacisku na rozwijanie u dzieci umiejętności radzenia sobie z odreagowywaniem napięcia fizycznego i emocjonalnego oraz wspieranie umiejętności z zakresu budowania relacji w grupie. Takim dzieciom łatwiej jest sprostać nowym wyzwaniom oraz żyć w zgodzie ze sobą i innymi. Książka jest adresowana do osób zajmujących się wychowaniem, opieką i profesjonalną pomocą dzieciom ze specjalnymi potrzebami. Intuicyjne podążanie za rozumowaniem dziecięcym i tłumaczenie społecznego świata jest bowiem ważnym elementem wspomagania dziecięcego rozwoju. [Nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45267 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again