Forma i typ
Artykuły
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Łucjanek Agnieszka
(2)
Alenowicz Magdalena
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kosior Edyta
(1)
Kowalczyk Małgorzata
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Winter Matt
(1)
Święcicka Joanna (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy
(1)
Temat
Dziecko z zespołem Aspergera
(9)
Metody nauczania
(9)
Zespół Aspergera
(6)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Kształcenie integracyjne
(1)
Nauczanie indywidualne
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Medycyna i zdrowie
(2)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga)
Bibliografia na stronach 49-52.
Streszczenie: Autor wyjaśnia co to jest Zespół Aspergera (zaburzenie rozwojowe ze spektrum autyzmu) i czym różni się dziecko z tym zespołem od innych dzieci. Daje wskazówki nauczycielowi dot. postępowania z takim dzieckiem i z klasą. Autor uważa, że każdy nauczyciel może uczyć dziecko z Z. A. dopóki ma odpowiednie podejście.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć świat ucznia z zespołem Aspergera / Agnieszka Borkowska. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2010. - 90, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 90-[91].
Charakterystyka Zespołu Aspergera, klasyfikacja, diagnoza i wybrane formy terapii. Funkcjonowanie w szkole uczniów z zespołem Aspergera: trudności językowe i komunikacyjne, zaburzenia percepcyjno-motoryczne, specyficzne zainteresowania, zaburzenia integracji sensorycznej, funkcje poznawcze i wykonawcze. Wsparcie na terenie szkoły (nauczanie indywidualne, metody terapii w szkole i integracja z rówieśnikami) i współpraca szkoly ze środowiskiem domowym. W załącznikach: Karta praw osób z autyzmem, ważniejsze akty prawne dotyczące integracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44125 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej