Forma i typ
Artykuły
(29)
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(11)
Autor
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(4)
Ośrodek Rozwoju Edukacji
(4)
Fechner-Sędzicka Iwona
(2)
Rusin Kinga (psycholog)
(2)
Bardzińska Dominika
(1)
Bieluga Krystyna
(1)
Bieniak Andrzej
(1)
Borowska Alicja
(1)
Bronikowski Michał
(1)
Cybis Natalia
(1)
Dudziak-Czajkowska Barbara
(1)
Dymel Jacek
(1)
Dynowska-Chmielewska Krystyna
(1)
Glapa Agata
(1)
Gwóźdź Jolanta
(1)
Jabłonowska Małgorzata
(1)
Janowicz Jerzy
(1)
Jaskulska Magda (pedagog)
(1)
Jędrycha Joanna
(1)
Kantanista Adam
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Kosiarek Teresa
(1)
Kozak Krystyna
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Marchwian Aleksandra
(1)
Mikołajczyk Małgorzata (1966- )
(1)
Nowicka Renata
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
O'Regan Fintan J (1960- )
(1)
Ochmańska Barbara
(1)
Odrobina Wiesława
(1)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(1)
Pasich Lidia
(1)
Polasiak Grażyna
(1)
Pufal-Struzik Irena
(1)
Pýchová Iva
(1)
Rzepecka Katarzyna
(1)
Sporniak Jolanta
(1)
Suchora-Olech Apolonia
(1)
Szachniuk-Albowicz Paulina
(1)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(1)
Szczepańska Mariola
(1)
Szuścik Urszula
(1)
Waliś Robert
(1)
Wieczorek Monika
(1)
Wrona Joanna (recenzent)
(1)
Zając Gertruda
(1)
Łebecka Grażyna
(1)
Łukasiewicz-Wieleba Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2021
(4)
2010 - 2019
(34)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(41)
Język
polski
(41)
Odbiorca
Nauczyciele
(3)
Pedagodzy szkolni
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Dziecko zdolne
(41)
Metody nauczania
(9)
Matematyka
(8)
Zdolności
(8)
Nauczanie początkowe
(6)
Nauczyciele
(5)
Nauczanie
(4)
Uczniowie
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Dziecko niepełnosprawne
(2)
Dziecko trudne
(2)
Koła zainteresowań
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Wychowanie
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wychowawstwo
(2)
Dyskalkulia
(1)
Dyspraksja
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Języki
(1)
Kara (psychologia)
(1)
Kompetencje medialne
(1)
Kształcenie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Nagroda (psychologia)
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Padaczka
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Porażenie mózgowe
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Przedmioty szkolne
(1)
Rodzice
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Twórczość
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Zespół AD/HD
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zespół Downa
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(11)
Psychologia
(1)
41 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Omówienie badań zrealizowanych w ramach projektu "Rozpoznawanie i wspomaganie rozwoju uzdolnień do uczenia się matematyki u starszych przedszkolaków i małych uczniów". Badania stały się podstawą do ustalenia cech umysłowych dzieci uzdolnionych matematycznie. Zaprezentowano w części pierwszej metody badawcze, poziom kompetencji osiaganych przez dzieci uzdolnione matematycznie oraz wnioski dotyczące dzieci o niższym poziomie kompetencji.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Odpowiedź na pytanie "Jak uczyć lepiej matematyki?".
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Odpowiedzialność szkoły za kształcenie uczniów zdolnych wyzwaniem dla edukacji XXI w. / Teresa Kosiarek // NIEZBĘDNIK DYREKTORA : dodatek do miesięcznika "Dyrektor Szkoły" nr 3/2010 "Zarządzanie talentami w szkole". - 2010, nr 3, s.11-16.
Streszczenie: Jak zaspokajać szczególne potrzeby edukacyjne ucznia zdolnego. W jaki sposób systemowo wspierać uczniów zdolnych. Zadania szkoły w pracy z uczniem zdolnym.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 103
Streszczenie: Autorka wychodzi od zagadnień ogólnych dotyczących cech dziecka zdolnego i różnych typów talentu. Tłumaczy kim jest dziecko "zdolne' i "utalentowane". Opisuje kontakt dziecka zdolnego i rodziców. Określa potrzeby dziecka zdolnego. przedstawia metody i formy pracy z dzieckiem zdolnym. W części praktycznej opracowania autorka charakteryzuje sposoby stymulacji procesów poznawczych dziecka zdolnego, funkcjonowanie dziecka zdolnego w przedszkolu. Prezentuje zajęcia i zabawy rozwijające zdolności, podaje zestawy kontrolne do rozpoznawania określonych zdolności dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42016 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Omówienie badań zrealizowanych w ramach projektu "Rozpoznawanie i wspomaganie rozwoju uzdolnień do uczenia się matematyki u starszych przedszkolaków i małych uczniów". Badania stały się podstawą do ustalenia cech umysłowych dzieci uzdolnionych matematycznie. Zaprezentowano w części pierwszej metody badawcze, poziom kompetencji osiaganych przez dzieci uzdolnione matematycznie oraz wnioski dotyczące dzieci o niższym poziomie kompetencji.
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43139 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42850 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Drogi do sukcesu (dydaktycznego) / Renata Nowicka // NOWA SZKOŁA. - 1994, nr 7, s.426-427.
Streszczenie: Na podstawie nauczycielskich raportów.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 140-144. - Dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej i nauczycieli wychowania fizycznego. - Współfinansowanie: Unia Europejska
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43567 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Diament : budowanie systemu pracy z uczniami zdolnymi w Małopolsce w ramach projektu Diament - dostrzec i aktywizować możliwości, energię, talenty / Krystyna Dynowska-Chmielewska // NIEZBĘDNIK DYREKTORA : dodatek do miesięcznika "Dyrektor Szkoły" nr 5/2010 "Zarządzanie talentami w szkole". - 2010, nr 5, s.3-7.
Streszczenie: Geneza projektu. Założenia projektu. Produkty projektu. Realizatorzy projektu.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wars i Sawa : warszawski system wspierania uzdolnionych / Krystyna Kozak // NIEZBĘDNIK DYREKTORA : dodatek do miesięcznika "Dyrektor Szkoły" nr 5/2010 "Zarządzanie talentami w szkole". - 2010, nr 5, s.8-12.
Streszczenie: Uczeń zdolny i jego rozwój. Powody realizacji programu. Dotychczasowe inicjatywy. Założenia Warszawskiego systemu wspierania uzdolnionych. Certyfikat Prezydenta m.st. Warszawy WARS i SAWA dla szkół wspierających uzdolnionych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej