Form of Work
Artykuły
(5)
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(4)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Author
Banaszkiewicz Agnieszka (nauki filologiczne)
(1)
Borowska Alicja
(1)
Dawson Peg
(1)
Guare Richard
(1)
Jegier Aneta
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kołacz-Kordzińska Zuzanna
(1)
O'Regan Fintan J (1960- )
(1)
Skoczylas Joanna
(1)
Szurowska Beata (1973- )
(1)
Turopolski Witold
(1)
Uniwersytet Jagielloński Wydawnictwo Wyd
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Walencik-Topiłko Anna
(1)
Waliś Robert
(1)
Żyła Magdalena
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(10)
Subject
Dziecko zdolne
(10)
Dziecko
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Zdolności
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dyspraksja
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zaniedbane
(1)
Gry i zabawy
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Logopedia
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Mowa
(1)
Ontogeneza
(1)
Padaczka
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Porażenie mózgowe
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Socjalizacja
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zespół AD/HD
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Zespół Downa
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Językoznawstwo
(1)
10 results Filter
No cover
Article
In basket
Szkoła gubi diamenty / Janina Uszyńska-Jarmoc // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2010, nr 1, s. 61-69.
Streszczenie: Zakres, tempo i dynamika zmian poziomu wybranych kompetencji poznawczych i społecznych najmłodszych uczniów. Na podstawie badań uczniów klas I-III.
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43502 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Bibliogr. s. 103
Streszczenie: Autorka wychodzi od zagadnień ogólnych dotyczących cech dziecka zdolnego i różnych typów talentu. Tłumaczy kim jest dziecko "zdolne' i "utalentowane". Opisuje kontakt dziecka zdolnego i rodziców. Określa potrzeby dziecka zdolnego. przedstawia metody i formy pracy z dzieckiem zdolnym. W części praktycznej opracowania autorka charakteryzuje sposoby stymulacji procesów poznawczych dziecka zdolnego, funkcjonowanie dziecka zdolnego w przedszkolu. Prezentuje zajęcia i zabawy rozwijające zdolności, podaje zestawy kontrolne do rozpoznawania określonych zdolności dziecka.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42016 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43306, 42610 (2 egz.)
Book
In basket
(Rodzice i Dzieci)
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: W książce znajdują sie rady i wskazówki dla rodziców dzieci z ADHD i sprawiajacych różnego rodzaju inne kłopoty wychowawcze. Autorzy proponują strategie postepowania z dziećmi pomocne w rozwijaniu empatii, samodyscypliny, zdolności porozumiewania się i rozwiazywania problemów. Jest to poradnik dla rodziców i specjalistów zajmujących się tą problematyką.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39185 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Stanowi uzupełnienie do materiałów szkoleniowych MEN w 2010 r.
Bibliografia przy rozdziałach.
Wychowanie emocjonalno-społeczne jest trudnym zadaniem, jakie stoi przed dorosłymi, zajmującymi się dziećmi ze specjalnymi potrzebami. Ten obszar rozwojowy powinien być wspierany zarówno w domu, jak i w przedszkolu czy szkole. Istotne jest położenie nacisku na rozwijanie u dzieci umiejętności radzenia sobie z odreagowywaniem napięcia fizycznego i emocjonalnego oraz wspieranie umiejętności z zakresu budowania relacji w grupie. Takim dzieciom łatwiej jest sprostać nowym wyzwaniom oraz żyć w zgodzie ze sobą i innymi. Książka jest adresowana do osób zajmujących się wychowaniem, opieką i profesjonalną pomocą dzieciom ze specjalnymi potrzebami. Intuicyjne podążanie za rozumowaniem dziecięcym i tłumaczenie społecznego świata jest bowiem ważnym elementem wspomagania dziecięcego rozwoju. [Nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 45267 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again